Mulla on niin

Anonyymi-ap

Mieli maassa 😥😥 miks pitää olla tämmönen outolintu ja ääliö, mikään ei koskaan onnistu ja mokailen tämän tästä 😧😧ja kun ihmiset keljuilee, jälkeenpäin vasta tajuan että oisin voinut itseäni jotenkin puolustaakin ja sanoa jotaki takaisin, mutta itse tilanteessa se on hiton vaikeaa 😔et taitaisi loppupeleissä sinäkään mua huolia 💔😭

44

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siperia opettaa

• Anonyymi

Se on vähän just näin. Ilkeisiin kommentteihin voi olla vaikea reagoida heti, eikä se kyllä ole niin vaarallista, mutta vatvominen on aika ikävää.
        Jos ei muuta, niin voi aina kysyä, että mitä tarkoitit tuolla? Pakottaa toisen selittämään ilkeyttään.
        Asioita voi opetella, vaikka ulkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän just näin. Ilkeisiin kommentteihin voi olla vaikea reagoida heti, eikä se kyllä ole niin vaarallista, mutta vatvominen on aika ikävää.
        Jos ei muuta, niin voi aina kysyä, että mitä tarkoitit tuolla? Pakottaa toisen selittämään ilkeyttään.

Näin juuri…itsensä puolustus on pakollista, ei kukaan täällä puolusta itse se on tehtävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri…itsensä puolustus on pakollista, ei kukaan täällä puolusta itse se on tehtävä

Niinpä, joskus vois olla ihan kiva jos joku sivullinen kuuleva korva vois vaikka puolustaakin jos huomaa epäasiallista kohtelua mutta se on todella harvinaista nykymaailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä. Tuokin varmasti hyvä keino 😊👍 mä oon iänikuinen vatvoja ja murehtija, siks mulla varmaan onkin yleinen ahdistuneisuus häiriö myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, joskus vois olla ihan kiva jos joku sivullinen kuuleva korva vois vaikka puolustaakin jos huomaa epäasiallista kohtelua mutta se on todella harvinaista nykymaailmassa

Missä ne uskonihmiset ovat silloin, kun joku tarvitsee puolustusta. Kertoo aika paljon.

• Anonyymi

Kokemusta?

• Anonyymi

No nämä palstasedän performaatiot hauraasta ja herkästä naisoletetusta ainakaan ei kehity lainkaan eteenpäin, vaan nyyhkii ja voivottelee siihen malliin miten tämäkin haluaa nais-sukupuolen nähdä. Tämä ns vastakkainen puoli on mustavalkoisten ihmisten pienessä mielessä yhtä äärimmäinen- nainen on joko tossukka tai itse paholainen tmv todella raflaavaa. Aika säälittävää. T naiselta

• Anonyymi

Älähän nyt ei kannata niin vakavasti ottaa. Huomena on päivä uus ja kaikki näyttää taas paremmalta ja viikonloppukin lähestyy. Aurinkoista loppuviikkoa sinulle vaikka sataisi 🌞

• Anonyymi

Kiitos ja samoin sinne 😊👍💛

• Anonyymi

Joskus se regoimattomuus on just viisainta. Ehkä mielen harjoittamisella voi päästä eroon siitä jälkikäteen tapahtuvasta jossittelusta? Ja olla ylpeä siitä, ettei ollut niin kuin se toinen.

• Anonyymi

Ehkä joskus juu mutta kun haluisin just usein osoittaa jollain tavalla sen että en ole niin tyhmä kuin oletetaan ja ymmärrän kyllä kaikki vihjailut/testailut/keljuilut yms... Jos olen vain hiljaa luulevat etten edelleenkään ymmärtänyt ja homma jatkuu samanlaisena. Mutta jos muutaman kerran saisinkin näpäytettyä ja sitä kautta toisen ymmärtämään ja nolostumaan, kiusaaminen saattais loppua siihen!! Joskus kyllä käy mielessä että tahallaan testaavat mun rajoja, kun vähän ongelmana ollut liiallinen kiltteys ja uskallus sanoittaa omia mielipiteitä hukassa!! Mutta silti välillä tuntuu että tuo homma menee jo vähän yli.

• Anonyymi

Mutta viisas pointti tuokin oli, kiitos ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus juu mutta kun haluisin just usein osoittaa jollain tavalla sen että en ole niin tyhmä kuin oletetaan ja ymmärrän kyllä kaikki vihjailut/testailut/keljuilut yms... Jos olen vain hiljaa luulevat etten edelleenkään ymmärtänyt ja homma jatkuu samanlaisena. Mutta jos muutaman kerran saisinkin näpäytettyä ja sitä kautta toisen ymmärtämään ja nolostumaan, kiusaaminen saattais loppua siihen!! Joskus kyllä käy mielessä että tahallaan testaavat mun rajoja, kun vähän ongelmana ollut liiallinen kiltteys ja uskallus sanoittaa omia mielipiteitä hukassa!! Mutta silti välillä tuntuu että tuo homma menee jo vähän yli.

Ollaan palstaäijä, eli aloittaja niin samiksia tässä suhteessa- kumpa vaa osaisin sutkauttaa takaisin. T naiselta

• Anonyymi

Ilkeilyihin vastaaminen on taitolajinsa, mutta en menisi vannomaan onko takaisin iskemisessä ylpeyden aihetta. Puolustelukaan ei välttämättä toimi vaan saattaa pahentaa tilannetta. Tärkeintä kai olisi tunnistaa milloin kannattaa reagoida ja milloin olla kuin ei huomaisikaan, että yritetään tölviä. Useinhan tarkoituksena on saada aikaan reaktio ja samalla kontrolloida sinua ja tunteitasi.

• Anonyymi

No se on vaan nääs hetken haikeus ja kohta voi jo kysellä, että eikö tåmä oo jo vanha juttu

• Anonyymi

kumpaakohan sukupuolta tämä "vinkuja on? sinänsä valittaminen ei auta missään kohtaa, vaan korjaavat toimet ja positiivinen asenne...

• Anonyymi

Sinänsä sinunkaan selvästi hyvin haurasta ja heikkoa itsetuntoa korjaa kollageenisesti, se että ruodit näitä palstaäijän fiktioita ja yrität syytää solvauksiasi eteenpäin. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä sinunkaan selvästi hyvin haurasta ja heikkoa itsetuntoa korjaa kollageenisesti, se että ruodit näitä palstaäijän fiktioita ja yrität syytää solvauksiasi eteenpäin. T naiselta

et edes tunne minua, hah, ohi kaukaa ja kauas

• Anonyymi

Synti vaikuttaa kaikissa ihmisissä. Monet väittää ettei syntiä ole olemassa, mutta se on sama kuin väittäisi, ettei ole itsekkyyttä. Kyllä me kaikki ollaan käyttäydytty ja käyttäydytään itsekkäästi. Itsekkyys menee ihmisillä niin pitkälle, että epäitsekkyys nähdään häviönä.

• Anonyymi

Sulla on vammainen aivo toiminto mikset tajua että käyttäydyt huonosti itseäsi saat syyttää ei mulla ole tunteita eikä ikävä enkä tunne enään sääliä edes sua kohtaan harmi

• Anonyymi

Hieno esitys taas. En puolusta itseäni juurikaan koska se on tässä tilanteessa turhaa. Se tuskin päättyisi hyvin. Yritän vaan pelata aikaa, että tämä loppuisi.

• Anonyymi

Lisään:
        Tiedän, että lopulta häviäisin ja menisin enemmän hajalle. Vittuilijoilla on liian kovat aseet käytössä minua vastaan. Paljon valheellisia aseita, mutta tiedän ettei kukaan minua uskoisi, että ne ovat valheellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään:
        Tiedän, että lopulta häviäisin ja menisin enemmän hajalle. Vittuilijoilla on liian kovat aseet käytössä minua vastaan. Paljon valheellisia aseita, mutta tiedän ettei kukaan minua uskoisi, että ne ovat valheellisia.

I tend torment good time with facts, baby

• Anonyymi

Positive psykology kirjallisuutta kehiin ja sellasta self-leadership- meininkiä.

• Anonyymi

Be sovereign citizens

• Anonyymi

Normijuttu, ei sitä aina ole valmiustilassa. Kaikki mokailee

• Anonyymi

Niiii varmasti ihan totta 😊

• Anonyymi

Oi oi, voimia! Olet arvokas. Kukaan ei ole täydellinen. Ajattele positiivisesti. Se auttaa, myös onnistumisissa. Voi hyvin!

• Anonyymi

Kiitos kivasta kommentista 😊 ja samoin ❤️

• Anonyymi

Vaikutat sympaattiselta. Muistathan, että jokainen meistä mokailee välillä.

Eikä tarvitse sanan miekalla sivaltaa, sehän on seesteisyyttä ja vahvuutta, ettet vajoa alhaisiin tunnelmiin.

• Anonyymi

Kiitos ☺️❤️

• Anonyymi

Tere perestroika raati riiti raa

• Anonyymi

Hyvää iltaa yötä sulle 😘💋

• Anonyymi

Kiitos samoin sinne 😘

• Anonyymi

Meillä on koko ainutlaatuinen elämä opetella uusia taitoja kuten sanavalmiutta. En minäkään ole aina ole osannut, mutta olen nykyään kärkäs tuomaan mielipiteeni. Etkä sinä ole ääliö. Voit vaikka rutistaa itseäsi ja sanoa, että olen hyvä.

• Anonyymi

Ihana viesti, kiitos 🤗❤️✌️

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yes it’s plague called common sense buddy

• Anonyymi

Sig heil nikke,Ehkä elämä opettaa

• Anonyymi

Ei me ainakaa lyö kättä päälle

• Anonyymi

Sun täytyy nyt valita tuon huoripukin ja uskollisen kilttimiehen välillä. Tuo huoripukki saa ja ottaa kenet, minkä irti saa.

Mutta ei oikeasti, ei rakkauta voi valita, se joko on, tai ei ole rähräh.

• Anonyymi

Onko toi pukki apäijä niinku sen turvasana?

• Anonyymi

Play it violently but only with mind mate

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe