Sen verran lahjoitin laskua maksettaessa miehelle, kun kolikoita ei ollut, Ja ne boonuksetkin meni hänelle.
Kymmenen sentin kaipaus
16
170
Vastaukset
- Anonyymi
"Onnenpyörän onnenonkija".
- Anonyymi
Olet väärässä aloituksessa
- Anonyymi
Siis kuinka tämä palstaäijän filantroppinen miehiä pienellä avustuksella huomioiva hahmo on nyt se onnenonkija? Taidat olla vähän hidasälyinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuinka tämä palstaäijän filantroppinen miehiä pienellä avustuksella huomioiva hahmo on nyt se onnenonkija? Taidat olla vähän hidasälyinen
Itse taidat olla hidasälyinen, kun yrität taas maalittaa aloittajaa mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla hidasälyinen, kun yrität taas maalittaa aloittajaa mieheksi.
Loukkasinko palstaäijä tunteitasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkasinko palstaäijä tunteitasi?
Kuvittelet itsestäsi ihan liikoja. Enneminkin mua säälittää tuo sinun käytöksesi. Ei taida paljon kavereita löytyä ympäriltä.
Vastaan täällä vain siksi, että aloitukseni nousee sivun ensimmäiseksi. Etkä palstaäijää jauhamalla pysty muuttamaan mua mieheksi. - Anonyymi
Et vaan rajua kuinka hölmöltä nää sun jorinat kuulostaa oikeista ihmisistä, jotka eivät esitä mitään vaan käyvät palstalla ihan asiallisesta syystä.
- Anonyymi
Hiljainen on kylätie sanottiin jossain biisissä.
- Anonyymi
Ja maantietä taloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maantietä taloon.
Oon kyllä nyt kerrostalossa, jossa on vain katuja ympärillä.
- Anonyymi
Tuli palstaäijä tästä aloituksestasi mieleen se taannoinen aloituksesi, että jo sitä vain pistäis löpörahaa jälkeenpäin jos olis niin pieni mies, että kehtais vinettää, että tuossa on korkoa päälle kans onko tämä nyt hyvä? T naiselta
- Anonyymi
Ensinnäkin en ole palstaäijäsi. Toisekseen en ole tehnyt mitään löpöraha aloitusta. Kolmannekseen, kun aloituksessa on tunniste mulle ja kaipaukselle tapahtuneesta asiasta niin miksi edes tulet tähän kommentoimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin en ole palstaäijäsi. Toisekseen en ole tehnyt mitään löpöraha aloitusta. Kolmannekseen, kun aloituksessa on tunniste mulle ja kaipaukselle tapahtuneesta asiasta niin miksi edes tulet tähän kommentoimaan?
Siksi koska minusta viisastelu ja päteminen on kivaa ja välillä on hyvä muistuttaa näistä matalamielisten mieleen olevista hittialoituksistasi, kuten se jonnin joutava mies pyysi rahaa jälkikäteen kaupoilla käynnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska minusta viisastelu ja päteminen on kivaa ja välillä on hyvä muistuttaa näistä matalamielisten mieleen olevista hittialoituksistasi, kuten se jonnin joutava mies pyysi rahaa jälkikäteen kaupoilla käynnin jälkeen.
Viisastelulla ja pätemisellä ei ole mitään tekemistä kirjoitustesi kanssa. Eikä minulla ole mitään hittialoituksia. Ainoa matalamielinen joka riehuu tässä aloituksessani olet sinä itse. Aloituksessa ei ole mistään kaupassa käynnistä tai rahankeruusta kyse. Et edes sitä tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelulla ja pätemisellä ei ole mitään tekemistä kirjoitustesi kanssa. Eikä minulla ole mitään hittialoituksia. Ainoa matalamielinen joka riehuu tässä aloituksessani olet sinä itse. Aloituksessa ei ole mistään kaupassa käynnistä tai rahankeruusta kyse. Et edes sitä tajunnut.
Ei näistä sinun sönkötyksistä tajua kukaan mitään, mutta koska suhtautuvat naissukupuoleen kokonaisuudessaan matalamoelisesti niin ovat ymmärtävinään. En arvosta enkä kunnioita heitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näistä sinun sönkötyksistä tajua kukaan mitään, mutta koska suhtautuvat naissukupuoleen kokonaisuudessaan matalamoelisesti niin ovat ymmärtävinään. En arvosta enkä kunnioita heitä
Kovasti näyttää kiinnostavan, kun tulet siihen ulisemaan etkä takua hienovaraisesta vihjailusta pysyä poissa. Täytät ihan turhaan aloitustani kommenteillasi, kun ne eivät edes ketään kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345