Ajattele mies, jos meistä olisi tullut ensin

Anonyymi-ap

Ystävät ja sitten vasta oltaisiin ihastuttu. Meillä olisi nyt hyvät kommunikaatiomahdollisuudet ja -yhteydet. Oltaisiin päästy eteenpäin tästä jumittuneesta tilanteesta.
n50+

32

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väärin. Ei ole luottamusta. Luottamus on kaikki. Ilman sitä ei ole mitään.

• Anonyymi

Mutta ystävinä olisi voinut olla. Jos olisi tuntenut toisen läpikotaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvän päivän tuttuja korkeintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvän päivän tuttuja korkeintaan.

Miksi vain hyvän päivän tuttuja? Mikset olisi huolinut ystäväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Silloin kun on ystävä niin näkee sellaiset puolet toisesta, mitä ei rakastettuna haluaisi nähdä esim. toinen onkin hirveä pleijeri tai haluaa vain seksiä. Romantiikka ja seksuaalinen vetovoima puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vain hyvän päivän tuttuja? Mikset olisi huolinut ystäväksi?

Luottamus on kaikki. Ilman sitä ei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Silloin kun on ystävä niin näkee sellaiset puolet toisesta, mitä ei rakastettuna haluaisi nähdä esim. toinen onkin hirveä pleijeri tai haluaa vain seksiä. Romantiikka ja seksuaalinen vetovoima puuttuu.

Ei kaikkien kanssa tarvitse alkaa ystäväksi, vaikka romantiikka ja seksuaalinen vetovoima puuttuu. Kun ei ole luottamusta, ei voi olla mitään syvempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole pleijerinainen ja hänestäkin tiesin vastaavia asioita, mutta eivät vaikuttaneet tunteisiini. Eihän suhde silloin kestä, jos nuo asiat selviävät suhteen aikana. Parempi tietää etukäteen ja sulatella kunnolla ennen suhteeseen alkamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamus on kaikki. Ilman sitä ei ole mitään.

Miksi et luota minuun? Miten olen vienyt luottamuksesi?
        Ap

• Anonyymi

Ajattele jos olisit kirjoittanut kaiken minulle jonka kirjoitit palstalle niin ei olisi tullutkaan mitään jumeja.

• Anonyymi

Olen yrittänyt välttää täällä ylilyöntejä. Eli jos olisin ollut hänen ystävänsä, olisin voinut kertoa nämä samat asiat kasvotusten. Ja kerran yritinkin. Hän ei halunnut puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt välttää täällä ylilyöntejä. Eli jos olisin ollut hänen ystävänsä, olisin voinut kertoa nämä samat asiat kasvotusten. Ja kerran yritinkin. Hän ei halunnut puhua.

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä toisen kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä toisen kerran.

Sitä tässä on yritetty yli puoli vuotta. Mutta hän vain pakenee kauemmas. Hän ei tunnu haluavan ystävyyttä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tässä on yritetty yli puoli vuotta. Mutta hän vain pakenee kauemmas. Hän ei tunnu haluavan ystävyyttä.
        Ap

Osaatko sanoa miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko sanoa miksi?

En osaa sanoa. Minulla on epäilys, että hän haluaa salata jotain, eikä päästää lähelle. Ja ehkei hän ole aivan kunnossa. Ehkä hän ei halua paljastaa sitä. Vaikea arvailla. Mutta ei mulla ystävyys tuollaisiin asioihin kaatuisi. Mulla on ollut ystäviä tosi monenlaisissa elämäntilanteissa.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko sanoa miksi?

Varmaan ihan siitä syystä, että se istuu hyvin tämän palstaäijän dramaattisiin ja monotonisiin trollauksiin esitti se viisikymppisiä tai viisitoistakesäistä. Naiselta sivusta luovuta jo sinäki

• Anonyymi

Vai ystäviä, ensitapaamisella olisin varmaan ollut ehkä kolmas sen illan p*ano. Illasta riippuen.

• Anonyymi

Sori, mutta nyt menee väärälle. Mulla on ollut seksikumppaneita hyvin pieni määrä elämäni aikana.
        Aloittaja

• Anonyymi

Kenestä sinä puhut ja mustamaalaat niillä panoilla! Ei tuon ikäinen mies varmaan kauan jaksais tollasta! Hävettää teidän puolesta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä sinä puhut ja mustamaalaat niillä panoilla! Ei tuon ikäinen mies varmaan kauan jaksais tollasta! Hävettää teidän puolesta!!

Kai nyt aloittajaäijä tyhmempikin näkee että haluaisit olla sellainen mies minkä puolesta eläydyt pöyristelemään siitäkin huolimatta että tämä performatiivinen vastaus aloitukseesi oli osa kaavamaista naisen herjaamista, mutta tätä naista ei vaan ole ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta nyt menee väärälle. Mulla on ollut seksikumppaneita hyvin pieni määrä elämäni aikana.
        Aloittaja

Kuinka monen kanssa sulla on ollut s*ksiä sinä aikana kun olet tuntenut sen miehen, jolle aloituksessa kirjoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monen kanssa sulla on ollut s*ksiä sinä aikana kun olet tuntenut sen miehen, jolle aloituksessa kirjoitat?

Et ole hän. Uskon että hän arvaisi totuuden, koska tietää mun suhdehistorian. Eli yhden kanssa olen ollut sen kahdeksan (?) vuoden aikana, mitä hänet oon tuntenut. Tiedän, kuulostaa ihan friikiltä. Ei tämmösistä huudella tai kehuskella nykypäivänä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseletkö ahdistavan oloinen erotomaani ihan tosissasi tältä palstaäijältä tämmöisiä? Naiselta T sivusta

• Anonyymi

ystävyys on hyvä tapa tutustua rauhassa, siinä tutustuessa voi sitten mietiskellä onko suhteessa rahkeita vakavampaan suhteeseen eli oikeanlaisten tunteiden pitää herätä👍💪

• Anonyymi

Näin minäkin ajattelen. Meillä jotenkin luiskahti ennen tutustumista voimakkaisiin tunnejuttuihin.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Meillä jotenkin luiskahti ennen tutustumista voimakkaisiin tunnejuttuihin.
        Ap

👍 kuulostaa kyllä tutulta😊🙃
        tuolla kuvaamallani tavalla haluan jatkossa toimia, se on oppia, jonka sain viimeisimmästä suhteestani, jossa paremmin tutustumatta muutin toiselle paikkakunnalle naisen luo, ensihuuma on vaarallinen, järki hukassa, tunnekuohu on vaarallinen isäntä, luonnehtisin sitä elämäni suurimmaksi virheeksi ja samalla oppimisjaksoksi siitä miten ei kannata menetellä👍😉

• Anonyymi

Missä tutustuitte?

• Anonyymi

Miksi kysyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyt?

Kun en ole ihan varma voisiko tämä olla minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en ole ihan varma voisiko tämä olla minulle.

Tutustuimme miehen työn kautta.
        Ap

• Anonyymi

Ottaisin jalat alleni, jos joku ystävistäni alkaisi lähestyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe