Elä hetkessä.
Hyvää yötä ja kauniita unia 🫂
Hei, hyvää yötä
29
393
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Samoin sulle
- Anonyymi
Sinä jäät omaan helvettiisi.
Pitikö vetää sinne väkisin myös muut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jäät omaan helvettiisi.
Pitikö vetää sinne väkisin myös muut?Niin joku otos voisi kysyä itseltään ja toisiltaan, että kukas se orkesteria johti ja tahtipuikkoa heilutteli. Ei kukaan ulkokehältä varmaankaan, että tässä ois nippu hyviä tapoja miten toimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joku otos voisi kysyä itseltään ja toisiltaan, että kukas se orkesteria johti ja tahtipuikkoa heilutteli. Ei kukaan ulkokehältä varmaankaan, että tässä ois nippu hyviä tapoja miten toimia
You got bamboozled at whole baboos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You got bamboozled at whole baboos
Tämä on pakko viedä sinne poliisille nyt. Ei ole enää muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on pakko viedä sinne poliisille nyt. Ei ole enää muuta vaihtoehtoa.
Muista palstasetä mennä tapaamaan niitä henkilökohtaisesti siellä uurellamaalla, taidat olla tuttu henkilö monellakin tapaa
- Anonyymi
Yritetään kovasti 😊 Hyvää yötä 🤗💕
- Anonyymi
Ei pysty elämään kun se livahtaa ohi niin äkkiä. Parempi kytätä vaikka minuutti tulevaisuuteen ja koittaa napata se kiinni kun tulee kohdalle
- Anonyymi
Jos sulla sairas paskapää olisi yhtään omatuntoa, olisit puhunut mulle suoraan, kun kerran numero on.
Ei, osallistuit sen kurpan peliin koko ajan.
Ei ole minun syyni, ettei sulla ole rahaa lähteä.
Kontrollointia koko juttu oli, siitä nautit alusta asti, kun teiniä panit. - Anonyymi
Ja että tuollaiseen seuraan pääsy sitten olisi jokin suuri kunnia.
Salli mun nauraa.
Low-life shittiä, kunnon kuraa, likaa, mt-ongelmia, valehdeltuja tutkintoja, pelkkää pahuutta, rumuutta ja sontaa.
Täällä sit päiväunelmoit ja tarinoit siitä teinistä, joka joskus olin. - Anonyymi
Pistä pää uuniin ja unelmoi. Sillä siitä pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä pää uuniin ja unelmoi. Sillä siitä pääsee.
Hmm 🤔 voiskohan tänne asentaa led-valot..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla sairas paskapää olisi yhtään omatuntoa, olisit puhunut mulle suoraan, kun kerran numero on.
Ei, osallistuit sen kurpan peliin koko ajan.
Ei ole minun syyni, ettei sulla ole rahaa lähteä.
Kontrollointia koko juttu oli, siitä nautit alusta asti, kun teiniä panit.Ei ole numeroasi kehitysvammainen. Syyntakeeton olet hulluuteesi, mutta en ole kuvittelemasi henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole numeroasi kehitysvammainen. Syyntakeeton olet hulluuteesi, mutta en ole kuvittelemasi henkilö.
No onpa sinulla palstaäijä taas ärmäkkä feikkidraama menossa elämänkoululaisten iloksi oikein vammattelua ja kaikkea. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa sinulla palstaäijä taas ärmäkkä feikkidraama menossa elämänkoululaisten iloksi oikein vammattelua ja kaikkea. T
Ottiko T löllykkä itseensä toisten kirjoittelusta
- Anonyymi
Hetkessä eläminen on perseestä.
- Anonyymi
😂 Malttamattomasta se saattaa tuntua siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Malttamattomasta se saattaa tuntua siltä.
Nyt ei edes olo kye malttamattomuudesta vaan kyllästymisestä siihen ettei mitään tapahdu ja/tai yritetään toistaa menneisyyttä. Hetkessä eläminen esim. seksin aikana on parasta ikinä, mutta se ettei voi suunnitella elämää tippaakaan eteenpäin vaan roikotetaan pelkässä hetkessä elämisessä, niin kyllä - kyllä tämä on perseestä.
Ehkäpä olisi hyväksi omaksua asenne, että hällä väliä sillä mitä kukaan haluaa, minä kuljen kohti päämäärääni ja tavoitteitani. Sääli, sillä olisin rakkauden takia valmis kompromisseihin ja etsimään kummallekin sopivat vaihtoehdot. Tosin siinä kohtaa ei ole kompromissia, jos mies haluaisi minun olevan kotona ja työelämän ulkopuolella. Kyseessä olisi asenne, josta en suostuisi neuvottelemaan.
- Anonyymi
On mukavaa olla rappiolla.
- Anonyymi
Ei tosiaankaan ole mukavaa saatika toivottavaa olla rappiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole mukavaa saatika toivottavaa olla rappiolla.
Onnittelut Kristinalle, hän on nyt onnensa kukkuloilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta sinun kannattaisi ehdottomasti nyt keskittyä ihmiseen, joka on tutustumisen arvoinen. Ei kannata tuhlata ruutia niihin, jotka eivät sille tasolle yltäneet. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K nainen on tämän palstan vitsaus. K naiset voisi kaikki lahdata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin olen kyllä!❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hei, huomenta...
- Anonyymi
Hei, huomenta päivää ;-)
- Anonyymi
Rakastan sinua mies ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345