kukahan ääliö ajeli 29.10 prismasta päin mussaloon mustalla autolla ilman minkäänlaista valoa klo 19.30 aikoihin olikohan kännissä vai kamoissa
i8 bemari ilman valoja
16
271
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko lakupekka vielä ratissa?
- Anonyymi
kyllä valkoinen naama just ja just näkyi sivuikkunasta kun kääntyi liikennevaloista mussaloon päin pieni poika oli
- Anonyymi
Minä olin. Mitä sitten jos olin kännissä? Tuu ens kerralla sanomaan pöin naamaa
- Anonyymi
tulen kyllä jos niillä kulmilla ajelen saatanan homppeli
- Anonyymi
tulen sanomaan pöin naamaa pelle , mitä lie tarkoittaakin
- Anonyymi
Minä ajoin. Tulepa mussuttamaan niin tiedät mussuttaneesi.
- Anonyymi
missä lippis oli päästä
- Anonyymi
Ilman valoja tarkoittaa känniä tai kamoissa?
- Anonyymi
Karhuvuoressa ei kännissä ajeta, ettekö some pellet tiedä. Siellä asuu lainkuuliaisia, torikin vapaaehtoisten valvonnassa.
- Anonyymi
Pidä sinä paskahousu huoli vaan omista asioista taikka nenä alkaa kääntyä niskanpuolelle,jos ei kitinä lopu... pelle.
- Anonyymi
Bemarikuskit: ylimielisyyden höyrystämät lutahousupellet.
- Anonyymi
Tule sanomaan naamatusten. Tulee sulle lutahousut aika nopeaan. Ja autostasi lasit sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sanomaan naamatusten. Tulee sulle lutahousut aika nopeaan. Ja autostasi lasit sisään.
Noo, ei hätää... ole mies ja nosta housut ylös ja sano, että sattuuhan näitä valottomia vahinkoja paremmissakin piireissä. Ensi kerralla sitten hän muistaa Prisman suunnalta tullessaan laittaa valot autoonsa päälle. Onhan se harmi, jos kukaan ei tuolla bimeässä huomioi komeaa mustaa bemaria. Harmittaahan se sitten, niin.
- Anonyymi
Muutama Toyota ja Nissan myös tuli ilman valoja vastaan. Niistä viitti mitään mainita kateuspäissään.
Kusipäät on kateellisia. - Anonyymi
Ei joku persaukinen nissanissaan ainakaan.
- Anonyymi
Pikkupojat autoista kinastelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875