kiukuttelu oo ihan turhaa? Vai etkö sinä ole sitä vielä tajunnut?
Eiks mies toi
19
431
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko palstalla veetuilu kivaa?
- AnonyymiUUSI
Eiks sua nolota haukkua miestä palstalla?
Annat käytökselläsi itsestäsi vastenmielisen kuvan. - AnonyymiUUSI
Kelle meni näin kiva viesti?
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä teet näillä palstoilla?
- AnonyymiUUSI
En kai mä teitä kaikkia ole voinut IRL suututtaa?
- AnonyymiUUSI
Olet tietysti voinut, jos olet mies ;-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet tietysti voinut, jos olet mies ;-)
Aloittaja on kyllä ihan nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kyllä ihan nainen.
Niin varmasti ja tuo kommentoiva todenäköisesti mies :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti ja tuo kommentoiva todenäköisesti mies :-)
No ei ollut kyllä, vaan aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut kyllä, vaan aloittaja.
😒😒
- AnonyymiUUSI
Olisit voinut kertoa livenä ettei kiinnosta enää olla tekemisissä. Eikä vaan laittaa linjoja kiinni ja estoon.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Mitä sillä on merkitystä, jos joku ei halua viestejä? Puhelinkin on keksitty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä, jos joku ei halua viestejä? Puhelinkin on keksitty.
Tarkoitin tuossa just että puhelin on kiinni laitettu. Ei pysty ottamaan yhteyttä enää viestein eikä puheluihin vastata. mutta se on tietysti vinkkinä että ei kaipailla. Olkoon sitten ilman minua.
- AnonyymiUUSI
En minä ainakaan kiukuttele.. olen tiedottomassa tilassa.. :)
- AnonyymiUUSI
Eräs vois olla täällä hoivattavana tai tarkkailussa eikä yksin missä onkaan jos tuollainen tilanne on.
- AnonyymiUUSI
En ole kiukkuinen vaan turta. Sen siitä saa kun on epäitsekäs.
- AnonyymiUUSI
Oliko puhtaasti epäitsekkyyttä?
- AnonyymiUUSI
Minä en kiukuttele, mutta nainen ei kyllä välitä minusta. Ei vain voi välittää. En aio kirjoitella hänelle tänne enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655781Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset264676Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1183702Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut33538Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel623518Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti673397Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L992744SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral832612IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k232542Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi891990