Yksin ei oo hyvä olla. Tämä on varsin ikävää. Olla ja kärvistellä. Sinä olisit niin mukavaa seuraa minulle, just ny, tällä hetkellä. Minulla on niin ikävä seuraasi.
-vaikka-sitä-olisi-kerjättävä:)
Yksinäisyys
16
300
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan just tällä hetkellä ei ehkä tunnin päästä vai miten meinasit :) mutta joo pitkässä juoksussa ihmisen ei ole hyvä olla aina yksin.
No just nyt ja tästä hetkestä lähtien _ miten vaan meinasin, että Kultaiseniarmaanirakkaani ois seurassain, ees virtuaalisesti. Yksin ei ihmiset vaan pärjää, tää yleinen syrjäytyminen ja erakoituminen ei tee ihmiskunnalle hyvää.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
No just nyt ja tästä hetkestä lähtien _ miten vaan meinasin, että Kultaiseniarmaanirakkaani ois seurassain, ees virtuaalisesti. Yksin ei ihmiset vaan pärjää, tää yleinen syrjäytyminen ja erakoituminen ei tee ihmiskunnalle hyvää.
Täällä ollaan hyvinkin yksin, Suomessa siis. On jyrkkä kontrasti ja eriarvoistuminen siinä että osalla menee oikein hyvin ja joillakin päinvastoin. Näin viime yönä unta eräästä johon minulla on ollut tunteita. Irl yhteys ja yhteystiedot puuttuvat silti molemmilta. Kaipaan siis häntä koska uneksin hänestä, vaikkakin hyvin harvoin.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ollaan hyvinkin yksin, Suomessa siis. On jyrkkä kontrasti ja eriarvoistuminen siinä että osalla menee oikein hyvin ja joillakin päinvastoin. Näin viime yönä unta eräästä johon minulla on ollut tunteita. Irl yhteys ja yhteystiedot puuttuvat silti molemmilta. Kaipaan siis häntä koska uneksin hänestä, vaikkakin hyvin harvoin.
Unelmat ei tee pahaa, kenellekään=) eihän
- Anonyymi
En voi nyt seuralaiseksi muuttua.
- Anonyymi
Ala neuloon sukkia.
- Anonyymi
Etkö voi ottaa yhteyttä rakastettuusi tai ihastukseesi.
Voin ottaa yhteyttä, tietenkin voin =) Eri asia on vastaako hän mun yhteyden ottoihin silloin kun niitä eniten kaipaan =) 🤍🤍🤍🤍
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Voin ottaa yhteyttä, tietenkin voin =) Eri asia on vastaako hän mun yhteyden ottoihin silloin kun niitä eniten kaipaan =) 🤍🤍🤍🤍
No ota ihmeessä sit yhteyttä ei täällä ikävöinti mitään eikä ketään auta. Tulee vaan vielä huonompi mieli ja ikävä pahenee.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Oot sitten kiinnostunut väärästä kohteesta jos ei vastakaikua kuulu. Yritä nyt edes. Tiedä vaikka! Tsemppiä tupaan! ;-))
Anonyymi kirjoitti:
No ota ihmeessä sit yhteyttä ei täällä ikävöinti mitään eikä ketään auta. Tulee vaan vielä huonompi mieli ja ikävä pahenee.
Kyllä se auttaa tänne kirjoittelut =) Ei tullu ollenkaan huonompi mieli, eikä yhtään ikävä ees pahentunut.
Se oN eriluku ja liikutus missä kohtaa vapisen.
- Anonyymi
Hehhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637