Onneksi olet ulkoisesti miellyttävä tai potkisin oves sisään heti ensi viikolla.. ❤️
Tää on joku häiriintynyt bonnie & clyde juttu
79
677
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
☺️🤭
- AnonyymiUUSI
Ihan varma homma se
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varma homma se
Joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varma homma se
Missä me alotettais meidän ihana rakkaustarina?
Olisit onnellisin koskaan mun kanssa ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä me alotettais meidän ihana rakkaustarina?
Olisit onnellisin koskaan mun kanssa ❤️Kokeilkaa jantterit sitä samaa astraalitasoa missä palstasetä teitä rakastelee 24/7.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilkaa jantterit sitä samaa astraalitasoa missä palstasetä teitä rakastelee 24/7.
Kannatetaan mitä tulee näihin taivaankannen maalareihin eli mädättäjiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilkaa jantterit sitä samaa astraalitasoa missä palstasetä teitä rakastelee 24/7.
Taisi unelmissasi livahtaa väärään osoitteeseen?
- AnonyymiUUSI
Joku vois tulla ovelle.
Ihan koputtamalla aukee ovi.
Ei tarvii hajottaa karmeja 🥰- AnonyymiUUSI
Mun mielestä tilanne vaatisi jotain rajumpaa lähestymistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kidnappausta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kidnappausta.
SivustaPitää delegoida parille korstolle se homma, ehkä neljälle koska todennäköisesti osaa pistää kovaa hanttiin 🤔😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää delegoida parille korstolle se homma, ehkä neljälle koska todennäköisesti osaa pistää kovaa hanttiin 🤔😘
Heehheh😅
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heehheh😅
Sivusta😉😉😉😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😉😉😉😉
Tulisit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisit
Lisään, mihin veisit minut?😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, mihin veisit minut?😉
Maalle, maatalolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maalle, maatalolle.
Siellä saatais olla rauhassa❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää delegoida parille korstolle se homma, ehkä neljälle koska todennäköisesti osaa pistää kovaa hanttiin 🤔😘
Voi olla että ei riittäisi pari korstoa.
Mut sait tossa jo muuta seuraa sinne maalle niin en jää oottelee. 😕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se aika rajua lähestymistä jos suoraan ovelle paukkais nyt. Kun ei tiedä edes missä asun nykyään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se aika rajua lähestymistä jos suoraan ovelle paukkais nyt. Kun ei tiedä edes missä asun nykyään.
Joko sä vihdoin vaihdoit maisemaa niin pystyy liikkumaankin normaalisti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että ei riittäisi pari korstoa.
Mut sait tossa jo muuta seuraa sinne maalle niin en jää oottelee. 😕Muuta seuraa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuta seuraa?
Johan tuossa tultiin ja vietiin maataloon.
Ei käyty kidnappaa eikä tullut ovelle kukaan. 😕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei käyty kidnappaa eikä tullut ovelle kukaan. 😕Jaaha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei käyty kidnappaa eikä tullut ovelle kukaan. 😕Kidnappaus ei ollut minun idea. Ei tarvitse hätääntyä yhtään enempää ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maalle, maatalolle.
Trolli potkii ja kovaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisit
Keksittyä tarkoituksenmukaista trollausta koko ketju!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heehheh😅
SivustaLopeta hekotus M
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha
Tämäkin palstaäijän monologi herätti palstan kautta reaalia simuloivan huomion?🚩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksittyä tarkoituksenmukaista trollausta koko ketju!
Vihdoin alat oppia mitä tulee palstaäijän aloituksiin sekä monologeihin kannattais ehkä laajentaa tätä ajattelua myös äijän nuupahtaneisiin naisperformansseihin sen sijaan, että urotyö kävellä jonkun luonnollisen henkilön yli netissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta hekotus M
SELVÄ
- AnonyymiUUSI
Pata kattilan ovenvartijaa soimaa. -pääovi
- AnonyymiUUSI
Oletko se sinä taas L joka kuvittelet omiasi?
- AnonyymiUUSI
Ja niin Silta-mies ja Vety per oksidi/Para fiini-Pirjo löysivät toisensa, ja pääsevät jatkamaan lihamyllyllänsä Jätkänkynttiläbailujansa. -kanavapäälikkö
- AnonyymiUUSI
Olishan se ihanaa…vihdoinkin.
- AnonyymiUUSI
Montako luonnollista henkilöä ajattelit bongata suolikakoselta tänään? Erikoista jos ei tule käkättimeen tuolla menolla
- AnonyymiUUSI
Poliisille nämä
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti pitäisi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti pitäisi!
Eihän ne ehi ovia potkii, ku niitten pitää tehä jo joulumakkaraa. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Ilman muuta palstasedän hubbabubbaketju poliisille perattavaksi, joku kiukkukalle netissä uhkaa tulla uksen läpi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ehi ovia potkii, ku niitten pitää tehä jo joulumakkaraa. -sivusta
Pyökkisavustus toisi viipyilevän aromin😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyökkisavustus toisi viipyilevän aromin😉
Kania ja villisikaa. Kuminaa, karria ja in kivääriä. Ja niin paljon suolaa että suu vaahtoo.
- AnonyymiUUSI
Stalkkeri käynyt taas toimimassa.
- AnonyymiUUSI
Mitä se on tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Vedä vttu päähäsi ton stalkkerointis kanssa. Jos sä sitä harrastat itse, niin perästä kyllä kuuluu. Se siitä.
- AnonyymiUUSI
Kyylä vois kyllä suoraankin viestittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vedä vttu päähäsi ton stalkkerointis kanssa. Jos sä sitä harrastat itse, niin perästä kyllä kuuluu. Se siitä.
Oletko varma että tekee sitä itse?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että tekee sitä itse?
Olen. Täysin varma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Täysin varma.
Voi olla ammattilaisten tekemä valeprofiili, jos se tapahtuu netissä/puhelimitse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ammattilaisten tekemä valeprofiili, jos se tapahtuu netissä/puhelimitse
Voisi olla. Ilman muita sattumuksia..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että ne muut sattumukset liittyy häneen??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisko vaikka olla, että muut sattumukset on sen valeprofiilin tekijöiden tekosia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska hänet näen silmilläni niissä tilanteissa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sattumuksessa haettiin isoa varustusta ja hän tarjosi sitä. Stalkkaillen.
- AnonyymiUUSI
Stalkkeri on nähty tänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ripusta ittes narikkaan aivojes sijasta ens kerralla. Kukaanhan ei oo sulle oikeesti tai vapaaehtosesti tarjonnu yhtään mitään. En minä ainakaan. -vaihtopenkki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te miehet pyöritte sen oman gullin ympärillä niin ahnaasti, että kun sitä vähän kehuu niin olette verkossa. Yksinkertaisia mutta toimivia juttuja 😉
- AnonyymiUUSI
Nämä tyhmät maalaisnartut on aivan oma ihmisryhmänsä. Haetaan isoa varustusta, jos joku tarjoaa, on täysmulukku. ;-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä tyhmät maalaisnartut on aivan oma ihmisryhmänsä. Haetaan isoa varustusta, jos joku tarjoaa, on täysmulukku. ;-)
Feikkiprofiiliko haki isoa varustusta? 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet vtun hänet yrität sijoittaa tähän palstaäijän höpötykseen? Omituinen harrastus sulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näihin kuviin näihin tunnelmiin voi tiivistää palstaäijä tämänkin jännittävän ketjusi syvällinen sanoma. Oletko epävarma näistä omista kokotekijöistä kun tuot tätä näin esiin tämän erittäin kiintoisan aloituksesi yhteydessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te miehet pyöritte sen oman gullin ympärillä niin ahnaasti, että kun sitä vähän kehuu niin olette verkossa. Yksinkertaisia mutta toimivia juttuja 😉
Niin jos kuva on edes omasta ylipäätään voi olla vaikea yhdistää yläpäätä alapäähän. Kunhan spoilasin palstasetä tämän monologin hömelöiden misogyynien kiusaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ripusta ittes narikkaan aivojes sijasta ens kerralla. Kukaanhan ei oo sulle oikeesti tai vapaaehtosesti tarjonnu yhtään mitään. En minä ainakaan. -vaihtopenkki
Haluatko sinä hiukan avata, että mistä oikein räyhäät tämän aloittajaäijän monologissa? Surrealistista on taas😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No puhhuuko tämä ns valeprofiili sulle koskaan mitään, palstaäijä🤦♀️Toiset tekee tulessa jo muistiinpanoja tms
- AnonyymiUUSI
Sen feikkiprofiilin takana on luultavasti mies tai eräs keski-ikäinen nainen jonka varmasti sinäkin tiedät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oispa hullunkurista jos stalkkeri vainoilisi, että häntä stalkataan takaisin. Joko se silloin muuttuisi rikokseksi? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Stalkkeri kyyläs tänään, nii!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oispa hullunkurista jos stalkkeri vainoilisi, että häntä stalkataan takaisin. Joko se silloin muuttuisi rikokseksi? Sivusta
Stalkkeri sanoisi juuri noin...
- AnonyymiUUSI
Suomalaisissa on se kiva että ulko-ovea ei saa potkittua sisään vaikka kuinka yrittäisi jos karmit on oikein kiinnitetty rakenteisiin jenkeissä onnistuu toki yksinkertaisesti
- AnonyymiUUSI
Tiedän paremmin 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän paremmin 😉
"Postimies "omilla" avaimilla". -lukittu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän paremmin 😉
Tietäjät tietää
- AnonyymiUUSI
Joku palstaromanssi syttynyt täällä.
- AnonyymiUUSI
Joo todellakin
- AnonyymiUUSI
Uskokoon ken tahtoo johonkin romanssiin täällä. 👍
- AnonyymiUUSI
Mä luulen, että se on kiehunut jo melkoisen pitkään. Tasaisesti tullut kilahtumispiste, mitä mielenkiinnolla seuraan. Vaikka ei ole osaa eikä stana arpaakaan
- AnonyymiUUSI
Mihin se sandels-kaljalaatikko meni?
- AnonyymiUUSI
Äitis joi sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äitis joi sen
Voi mutsimutsi, kippailee mullan alla mun juomiani. Ikänsä oli selvä mutsi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655781Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset264676Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1183702Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut33538Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel623518Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti673397Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L992744SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral832612IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k232542Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi891990