Sun kosketuksesi aiheutti ihollani miellyttävän värähtelyn. Mitä jos haluaisin lisää? Tuhmana ja salassa. Sä taidat olla mun tuhma haaveeni.
Minusta vanhempi mies
36
681
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tämäkään eroottinen novelli oikein lähtenyt, palstaäijä. Joku näihin silti uskoo kuin lapsi joulupukkiin, mutta sillai pahalla tahdolla
- Anonyymi
Sillai kai, sun mielestä. Tämä aloitus perustuu tositahtumiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä oli se tositapahtumiin perustuva osio/ kävit lähmimässä jotain naista dösässä ja sait ruokakaupan muovipussista päähäsi? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä oli se tositapahtumiin perustuva osio/ kävit lähmimässä jotain naista dösässä ja sait ruokakaupan muovipussista päähäsi? T naiselta
Aloitus oli naiselta. Hetero naiselta.
- Anonyymi
Tosiiii on .
- Anonyymi
Teistä näkee ja vaikee olla vähä virnuilematta 😉 mutta näen kaiken ja tuttu juttu mullekin. Yksi on edelleen haaveena vaikka emme enää näe päivittäin tai töissä..
- Anonyymi
Mitä näet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näet?
Et ainakin keskenänne on kivaa. 🤔 Posket punottaa jne.
T. Työkaveri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. TyökaveriOhi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. TyökaveriTää mun virittynyt värinä voi olla ihan vaan oma ongelmani. Olisi mukavaa jos joku ulkopuolinen tosiaan sanoisi näkeekö tilanteissa saman kuin itse tunnen. Kerro työkaverina heille jos tuntevat samaa epävarmuutta kuin itse tunnen. ”Ei kukaan minusta kiinnostu tai innostu”.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Jokke pappa kirjottaa ne omat fantasiansa ihan itsenään sitte jatkossa, kiitos. Ei naisena esiintyen
- Anonyymi
Ei taida tänne hullujen huoneelle mitään kirjoittaa!
- Anonyymi
Onko paljonkin vanhempi?
- Anonyymi
Mikä on paljon kenenkin mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on paljon kenenkin mielestä.
Yli tai alle 10v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli tai alle 10v?
Kyllä se yli menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se yli menee
Olisko 30 kyt. lähellä ?
- Anonyymi
Tulikos viiva iha märäks tästä kosketuksesta, se ois hyvä merkki!
- Anonyymi
Koska tämä kosketus tapahtui ja missä?
- Anonyymi
Ei voi vastata kun trollaa teitä surkeita 🤌
- Anonyymi
En halua paljastaa lisää. Itseni vuoksi. Tämä kaikki voi olla naurettavaa yksipuolista tunnetta. Lähiaikoina tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua paljastaa lisää. Itseni vuoksi. Tämä kaikki voi olla naurettavaa yksipuolista tunnetta. Lähiaikoina tapahtui.
Mihin kosketti?? Ei paljasta mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko perjantai päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko perjantai päivä?
Ei ollut perjantai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kosketti?? Ei paljasta mitään
Paljasta ihoani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasta ihoani
Kyllä se oli himoa ensikosketuksella... pienen pieni syntiläinen vuosien jälkeen ;)
-uusintakierros?
- Anonyymi
Minulle sopisi myös jos tummatukkainen ikäiseni mies koskettaisi minua.
- Anonyymi
Taas tämä lyhyt tummatukkainen mies, olisiko ihan itse, hänestä tullut jo Suomen julkkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä lyhyt tummatukkainen mies, olisiko ihan itse, hänestä tullut jo Suomen julkkis.
Tuskin hänestä julkkis on tullut, mutta hänen katseensa oli ihana kun hän kääntyi katsomaan minua keltainen takki yllään.
- Anonyymi
Kostuiko rectum vai joku muu.
- Anonyymi
Kerroppa nyt mitä itse kostut tuosta kysymyksestäsi?
- Anonyymi
Hop-lop!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51474Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781152
- 691067
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81060No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191014