Olen huomannut tämän. Ei ole sinkku naisia täällä. Olen meinannut iskeä monta eri naista täällä kajaanissa mutta sitten huokaissut helpotuksesta kun ei tehnytkään niin kun näin ne kaikki naiset myöhemmin perheensä kanssa tai miehensä kanssa jossain... kajaanissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia joka tekee naisystävän hankkimisen mahdottomaksi
Kajaanissa kaikki naiset ovat varattuja
47
1009
Vastaukset
- Anonyymi
No niinhän ne tilastotkin kertovat Kiänny miehiin päin tai lähe mennee. Siinä tämän kylän vaihtoehot.
- Anonyymi
Totta turiset.
AP
- Anonyymi
Loput naiset on sitten sukupuolettomia lepakoita.
- Anonyymi
Kyllä varatunkin voi iskeä, aina valmiita parempaan vaihtamaan.
- Anonyymi
Jos varattu lähtee sinun mukaan ja on valmis jättämään entisen niin saman se on valmis tekemään sinullekin. Elä ota naista joka on valmis aina vaihtamaan uuteen. Huora on huora, oli kyse miehestä tai naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos varattu lähtee sinun mukaan ja on valmis jättämään entisen niin saman se on valmis tekemään sinullekin. Elä ota naista joka on valmis aina vaihtamaan uuteen. Huora on huora, oli kyse miehestä tai naisesta.
Näin on. Näitä on nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä sellastasa ottaisikaan t ap
Ei täältä Kajaanista tahdo löytyä ketään saamat naamat näkyy päivästä toiseen. Enkä mä oikeen vasemmistolaisista naisista tykkää koska olen arvokonservatiivi itse. Kajaanissahan suurin osa on vassareita. Tykkään itse uskonnollisista naisista jolla on jokin uskonto esim kristitty tai muslim tai joku hindu jne sellaiset siis vetää mua puoleensa
- Anonyymi
mitä ny käyny oon niin hitusvinkulaa kivasti saapi kajjjjjjjjaanissaki
- Anonyymi
Kyllä pettäjän taijot ossaa kaksi pukkia oikein hyvin sitten leikkivät uskollista urosta kumppanillefn.
Nauraapi täällä jokkainen kun tietävät sääliksi käypi nuita vaemo parkoja.
- Anonyymi
naisen perässä kun kävelee , on siinä joskus hyvätkin näkymät, joskus ei
- Anonyymi
Varatuilta saa hyvää sexiä, pihtaavat omalta ukolta ja pakko purkaa paineet vieraissa.
- Anonyymi
Me olla paras - Irina, Marina ja Svetlana!!!
- Anonyymi
parempi on kun ei ole, ei ongelmia
- Anonyymi
Mt-häiriöisiä sinkkuakkoja ja tursakkeita löytyy.
- Anonyymi
Miesten pitäisi alkaa lähentymään Kajaanissa keskenään, jotta tämä hirveä epäsuhta saadaan talttumaan. Sehän on aina asuinpaikan tai vaihtoehtoisesti naisen vika jos hän ei sinusta satu pitämään. Miehet kyllä voivat veljellisesti toisiaan tässä asiassa auttaa.
- Anonyymi
Tämä on ollut tiedossa jo vuosia.
Aikuistuvat sinkku naiset lähtevät saman tien kun tulevat täysi ikäisiksi .
He ymmärtävät opiskelun merkityksen ja tarkoituksen tulevaa elämää varten jossa ei olla miehestä riippuvaisia taloudellisessa merkityksessä. - Anonyymi
Voihan varattua vähän lainata ei se siinä pilalle mene.
- Anonyymi
Kajaanissa petetään puolisoa ehkä eniten Suomessa
- Anonyymi
Kyllä itse nainen on kertonut seurustellessaan varatun ukon kanssa vuosia.
0mmaa puolisoaan jonka kanssa on avioliitossa pittää kovasti piilossa eipä näy etes kaupassa heitä yhessä.
- Anonyymi
Höpsistä.
Olen vapaa. Taas. Kolmannen kerran.
Eikä ikääkään ole vasta kun vajaat kahdeksaakymmentä.
Älä levitä disinformaatiota.
Suututtaa, senkin nulikka. - Anonyymi
Suurin osa Kajaanin naisista on vassareita
- Anonyymi
Mulla on ollu ehdokkaita monta Kajaanissa mutta en uskalla puhua mitään niin aina jään yksin 😄
- Anonyymi
Olen huomannut että täällä Kajaanissa saan tavis naisilta tosi paljon katsekontakteja ja näyttävät pitävän minusta mutta oman ikäiset eivät minua edes vilkaise kaikki joiden kanssa olen saanut katsekontakteja ovat olleet minua monta vuotta nuorempia mutta sitten kans vanhemmat naiset eivät myöskään kiinnostu.
AP - Anonyymi
Kajaanin rouvat ei laita jalkoja ristiin.
- Anonyymi
Niin ei laita kun ne on ovat jo ristissä.
- Anonyymi
Lyhyt kasvuisii 50 tenavii
- Anonyymi
On ne niin lihavia, että tarvii norsupyssyn jos meinaa kaataa.
- Anonyymi
Mitä sitten, onko sillä väliä?Joku muu on ehtinyt ensin.
- Anonyymi
Juntit, ette IKINÄ saa pillakkaa, ette säälistä ettekä edes rahalla. Ihan sama vaikka syytätte naisia ja millon mitäkin, mutta syy on yksinomaan ja ainoastaan teissä. Muistakaa tämä, nyt ja aina.
- Anonyymi
Kyllä piirakkaa on tullut saatua jos jonkin moista, ikinä en oo panematta jättänyt kun on tarjottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä piirakkaa on tullut saatua jos jonkin moista, ikinä en oo panematta jättänyt kun on tarjottu.
Mutta kun et ole saanut, eunukki 😁
- Anonyymi
Ainahan sitä piparia saa, mutta harvoin oikein kypsää torttua.
- Anonyymi
Varatun panemisesta ei tarvi kantaa huonoa omaatuntoa, päinvastoin olet tehnyt palveluksen.
- Anonyymi
Varatut huolehtii ehkäisystä, saa huoletta lasketella sisään.
- Anonyymi
Mihin ihmeeseen sä ehkäisyä tarttet? Sukupuolitaudilta suojautumiseenko? Sitä ei ehkäisyksi kutsuta
- Anonyymi
Lasten tekeminen on pahin asia minkä nainen haluaa parisuhteessa. Ei tule minulle ainakaan lasta siksi en suhdetta halua kun lähes jokainen nainen haluaa ne lapset jossasin vaiheessa. Se olis pois mun rahoista ja vapaudesta
- Anonyymi
Ilmankos Thaimaa on täynnä kainuulaisia miehiä.
- Anonyymi
Savossa on t. kokemus
- Anonyymi
En koskaan koske varattuihin.Vaikka kuinka olisi tarjouksessa.Eikä kenenkään muunkaan pitäisi.
- Anonyymi
Minua kiihottaa kun saa varattua kokeilla
- Anonyymi
Sormus vasemmassa nimettömässä, pakko laittaa parastaan, se on kuin haaste päästä pöksyihin.
- Anonyymi
Ei ole olllut ongelmaa varatttujen naisten kanssa...melkein joka kerta olrn saanut.
- Anonyymi
Eivätkä soittele perään.
- Anonyymi
No eikö se ole vain positiivinen asia, eivätpähän ole haitolla roikkumassa hyvin pärjää ilmankin.
- Anonyymi
Rupea persuksi niin katoaa viimeisetkin toivon rippeet.
- Anonyymi
..elähän nyt kyllä täällä on parikin kylän kuulua körilästä naisten auttajaa….
- Anonyymi
Varatut antaa vain takaapäin, ei jää naama mieleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573813Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991626
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 481592
- 571463