Kajaanissa kaikki naiset ovat varattuja

Anonyymi-ap

Olen huomannut tämän. Ei ole sinkku naisia täällä. Olen meinannut iskeä monta eri naista täällä kajaanissa mutta sitten huokaissut helpotuksesta kun ei tehnytkään niin kun näin ne kaikki naiset myöhemmin perheensä kanssa tai miehensä kanssa jossain... kajaanissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia joka tekee naisystävän hankkimisen mahdottomaksi

47

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niinhän ne tilastotkin kertovat Kiänny miehiin päin tai lähe mennee. Siinä tämän kylän vaihtoehot.

• Anonyymi

Totta turiset.

AP

• Anonyymi

Loput naiset on sitten sukupuolettomia lepakoita.

• Anonyymi

Kyllä varatunkin voi iskeä, aina valmiita parempaan vaihtamaan.

• Anonyymi

Jos varattu lähtee sinun mukaan ja on valmis jättämään entisen niin saman se on valmis tekemään sinullekin. Elä ota naista joka on valmis aina vaihtamaan uuteen. Huora on huora, oli kyse miehestä tai naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos varattu lähtee sinun mukaan ja on valmis jättämään entisen niin saman se on valmis tekemään sinullekin. Elä ota naista joka on valmis aina vaihtamaan uuteen. Huora on huora, oli kyse miehestä tai naisesta.

Näin on. Näitä on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmä sellastasa ottaisikaan t ap

Ei täältä Kajaanista tahdo löytyä ketään saamat naamat näkyy päivästä toiseen. Enkä mä oikeen vasemmistolaisista naisista tykkää koska olen arvokonservatiivi itse. Kajaanissahan suurin osa on vassareita. Tykkään itse uskonnollisista naisista jolla on jokin uskonto esim kristitty tai muslim tai joku hindu jne sellaiset siis vetää mua puoleensa

• Anonyymi

mitä ny käyny oon niin hitusvinkulaa kivasti saapi kajjjjjjjjaanissaki

• Anonyymi

Kyllä pettäjän taijot ossaa kaksi pukkia oikein hyvin sitten leikkivät uskollista urosta kumppanillefn.
        Nauraapi täällä jokkainen kun tietävät sääliksi käypi nuita vaemo parkoja.

• Anonyymi

naisen perässä kun kävelee , on siinä joskus hyvätkin näkymät, joskus ei

• Anonyymi

Varatuilta saa hyvää sexiä, pihtaavat omalta ukolta ja pakko purkaa paineet vieraissa.

• Anonyymi

Me olla paras - Irina, Marina ja Svetlana!!!

• Anonyymi

parempi on kun ei ole, ei ongelmia

• Anonyymi

Mt-häiriöisiä sinkkuakkoja ja tursakkeita löytyy.

• Anonyymi

Miesten pitäisi alkaa lähentymään Kajaanissa keskenään, jotta tämä hirveä epäsuhta saadaan talttumaan. Sehän on aina asuinpaikan tai vaihtoehtoisesti naisen vika jos hän ei sinusta satu pitämään. Miehet kyllä voivat veljellisesti toisiaan tässä asiassa auttaa.

• Anonyymi

Tämä on ollut tiedossa jo vuosia.
      Aikuistuvat sinkku naiset lähtevät saman tien kun tulevat täysi ikäisiksi .
      He ymmärtävät opiskelun merkityksen ja tarkoituksen tulevaa elämää varten jossa ei olla miehestä riippuvaisia taloudellisessa merkityksessä.

• Anonyymi

Voihan varattua vähän lainata ei se siinä pilalle mene.

• Anonyymi

Kajaanissa petetään puolisoa ehkä eniten Suomessa

• Anonyymi

Kyllä itse nainen on kertonut seurustellessaan varatun ukon kanssa vuosia.
        0mmaa puolisoaan jonka kanssa on avioliitossa pittää kovasti piilossa eipä näy etes kaupassa heitä yhessä.

• Anonyymi

Höpsistä.
      Olen vapaa. Taas. Kolmannen kerran.
      Eikä ikääkään ole vasta kun vajaat kahdeksaakymmentä.
      Älä levitä disinformaatiota.
      Suututtaa, senkin nulikka.

• Anonyymi

Suurin osa Kajaanin naisista on vassareita

• Anonyymi

Mulla on ollu ehdokkaita monta Kajaanissa mutta en uskalla puhua mitään niin aina jään yksin 😄

• Anonyymi

Olen huomannut että täällä Kajaanissa saan tavis naisilta tosi paljon katsekontakteja ja näyttävät pitävän minusta mutta oman ikäiset eivät minua edes vilkaise kaikki joiden kanssa olen saanut katsekontakteja ovat olleet minua monta vuotta nuorempia mutta sitten kans vanhemmat naiset eivät myöskään kiinnostu.

AP

• Anonyymi

Kajaanin rouvat ei laita jalkoja ristiin.

• Anonyymi

Niin ei laita kun ne on ovat jo ristissä.

• Anonyymi

Lyhyt kasvuisii 50 tenavii

• Anonyymi

On ne niin lihavia, että tarvii norsupyssyn jos meinaa kaataa.

• Anonyymi

Mitä sitten, onko sillä väliä?Joku muu on ehtinyt ensin.

• Anonyymi

Juntit, ette IKINÄ saa pillakkaa, ette säälistä ettekä edes rahalla. Ihan sama vaikka syytätte naisia ja millon mitäkin, mutta syy on yksinomaan ja ainoastaan teissä. Muistakaa tämä, nyt ja aina.

• Anonyymi

Kyllä piirakkaa on tullut saatua jos jonkin moista, ikinä en oo panematta jättänyt kun on tarjottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä piirakkaa on tullut saatua jos jonkin moista, ikinä en oo panematta jättänyt kun on tarjottu.

Mutta kun et ole saanut, eunukki 😁

• Anonyymi

Ainahan sitä piparia saa, mutta harvoin oikein kypsää torttua.

• Anonyymi

Varatun panemisesta ei tarvi kantaa huonoa omaatuntoa, päinvastoin olet tehnyt palveluksen.

• Anonyymi

Varatut huolehtii ehkäisystä, saa huoletta lasketella sisään.

• Anonyymi

Mihin ihmeeseen sä ehkäisyä tarttet? Sukupuolitaudilta suojautumiseenko? Sitä ei ehkäisyksi kutsuta

• Anonyymi

Lasten tekeminen on pahin asia minkä nainen haluaa parisuhteessa. Ei tule minulle ainakaan lasta siksi en suhdetta halua kun lähes jokainen nainen haluaa ne lapset jossasin vaiheessa. Se olis pois mun rahoista ja vapaudesta

• Anonyymi

Ilmankos Thaimaa on täynnä kainuulaisia miehiä.

• Anonyymi

Savossa on t. kokemus

• Anonyymi

En koskaan koske varattuihin.Vaikka kuinka olisi tarjouksessa.Eikä kenenkään muunkaan pitäisi.

• Anonyymi

Minua kiihottaa kun saa varattua kokeilla

• Anonyymi

Sormus vasemmassa nimettömässä, pakko laittaa parastaan, se on kuin haaste päästä pöksyihin.

• Anonyymi

Ei ole olllut ongelmaa varatttujen naisten kanssa...melkein joka kerta olrn saanut.

• Anonyymi

Eivätkä soittele perään.

• Anonyymi

No eikö se ole vain positiivinen asia, eivätpähän ole haitolla roikkumassa hyvin pärjää ilmankin.

• Anonyymi

Rupea persuksi niin katoaa viimeisetkin toivon rippeet.

• Anonyymi

..elähän nyt kyllä täällä on parikin kylän kuulua körilästä naisten auttajaa….

• Anonyymi

Varatut antaa vain takaapäin, ei jää naama mieleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4128
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      57
      3813
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2354
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      44
      2151
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1925
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1829
    7. 99
      1626
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1603
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      48
      1592
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1463
    Aihe