Tullut sitten paria
Ei meistä vain
28
617
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi meistä ei tullut? Olisin halunnut. En voi lopettaa ajattelemasta.. hm
- Anonyymi
Miksi olisi tullut?
- Anonyymi
Kenestä?
- Anonyymi
Ei täällä varmasti kestään. Parit syntyvät vain irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä varmasti kestään. Parit syntyvät vain irl.
Älä ihmeessä, palstaan orientoitunut einstein
- Anonyymi
Miksi et sanonut ettei vastaukseni tulleet? En voinut tietää, luulin vain ettet halua? Nyt itse kysyin. Voi itku, miksi???
- Anonyymi
Ehkä suunnitelmana semmoinen ulos pääsy oikeanlaisten ihmisten huomion saaminen ja eteenpäin meneminen
- Anonyymi
Meistä ei voi tullu, koska puhuminen on minulle aivan mahdotonta. Tai osaan kyllä puhua, mutta minun on tosi vaikea kokea että minun halutaan puhuvan, siksi kun en ole omasta mielestäni kuulemisen arvoinen enkä tiedä olenko naisen mielestä. Anteeksi nainen kun olen tällainen pettymys. Mieheltä, epäonnistuneelta.
- Anonyymi
Menit puhumaan epäselvästi.Koin ne sanat toiselle kuuluvaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit puhumaan epäselvästi.Koin ne sanat toiselle kuuluvaksi!
Lisään
Kaikki ne tunnisteet oli molemmilla samat.
- Anonyymi
Jos ajattelet noin, ei se tapahdukkaan.
- Anonyymi
Hienoinkin asia on mahdollista pilata.
- Anonyymi
en kaipaa parisuhdetta💕💫
- Anonyymi
aina kun en kaipaa parisuhdetta etsiydyn ikävä-palstalle
- Anonyymi
Suomalaiset ovat luontaisia luusereita, jotka häviävät kaikki taistelunsa. Suomalainen luuserismi on syvällä kansan riveissä. Suomalaiset ovat alempiarvoisia omegayksilöitä, jotka eivät koskaan saa mitään aikaiseksi. Suomalaisten köyhyys ja mitalittomuus johtuu tyhmyydestä ja huonoista geeneistä.
- Anonyymi
Hitto sä olet yhmä
- Anonyymi
Huonostipa tunnet historian.
Se että omassa historiassas on tuollaista niin ei tarkoit et koko kansa on samanlaine.
- Anonyymi
Ei tullut koska pelästyit, pupu meni pöksyyn.
- Anonyymi
Vielä odotan sinua. Eihän ne tunteet hetkessä haihdu. Ehkä ei koskaan. Mun intuitio puhuu yhä meidän puolesta.
- Anonyymi
Surullista…
- Anonyymi
En kestänyt eroa elämäni rakkaudesta . Joten tyrin ja vanhenpiensa kotiovella kävin kaunotarta kysymässä humalassa ,Sattui olemaan Tanskanreissun alkoholit kotona. On harmittanut rajusti koko ikäni .
- Anonyymi
😂👍👁🌧
- Anonyymi
Sinä kyttäsit itse sitä itseäsi 9v. vanhempaa Tnaista.
- Anonyymi
Yöks.
- Anonyymi
No shit!
- AnonyymiUUSI
Jos oli tunteita ja molemmat vapaita, normaaleja ihmisiä, niin kaikki olisi varmaan ollut mahdollista tai voi olla kohdallanne vieläkin.
- AnonyymiUUSI
S❤️J
Ikuisesti - AnonyymiUUSI
Vaikeaa...siis tuo matka. Vai?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005713Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035604Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904603Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514033Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613920Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313566En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181415Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301350- 171028
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960