Gallup: Mikä on sinun Elämäsi biisi - ja miksi? Kommentoi alle!
Lauantaina suosikkisarjassa istahtaa taas viisi vierasta sinisille sohville. Vielä ei ole tiedossa, pystyykö sairauslomalla oleva Katja Ståhl juontamaan ohjelmaa.
Katso vieraat tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/elamani-biisi-jyraa-lauantaina-1-11-nama-julkkikset-istahtavat-vieraiksi-sinisille-sohville?s24
Gallup: Mikä on sinun Elämäsi biisi - ja miksi?

42
1098
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti, Pösänmäen tango.
Elämän myönteinen, vauhdikas.
Piskahteleva, humoristinen, värikäs.
Taattua Juakko Teppova 🕺🇫🇮💃 - Anonyymi
Kun hämärtää... Elviskin esittänyt. Nuoruus palaa mieleen.
- Anonyymi
Levyn B puolella kappale "Hän kumartaa"
- Anonyymi
Kari Hokkanen - Pohjanmaan Kekkonen.
https://www.youtube.com/watch?v=0RuQfM6PNqo - Anonyymi
Viimeinen tanssi-Behm kertoo hyvin elämästäni.
- Anonyymi
Suloinen neito, esittää kauniin kappaleen, suloisesti 😘😍🥰
- Anonyymi
Metallica, master of puppets, se oli menoa silloin ja toki on vieläkin.
- Anonyymi
Matchbox - rockabilly rebel. Ala-asteella joskus 70-80 luvun vaihteessa harrastuksena Matchbox neppis autot ja Matchbox yhtyeen musa.
- Anonyymi
Eipä tiedä nyky moukerot, kakarat sneppailusta neppiksestä mitään 😔
🚗🚘🏎
- Anonyymi
On useampia, ei pysty valitsemaan vain yhtä.
Silta yli synkän virran - se ihan ensimmäinen rakkaus, viaton ja kaunis.
Carmen Sylva - nuoruuden tositosi rakkaus, omalla lapsellisella tyhmyydellä pilattu.
Sua vain yli kaiken mä rakastan - koko elämän turvallinen ja kaiken kestänyt rakkaus.
Onneksi on musiikki. - Anonyymi
🎼 Oi muistatko vielä sen virren 🎵🎶
- Anonyymi
Sepi Kumpulainen - Armotonta Menoa
Akselin ja Elinan häävalssi, ihan vaan viululla esitettynä.
Kuulin sen kerran nuoruudessa, yhden viulunsoittajan esittämänä,
ihastuin ja ajattelin mielessäni. "Kenties kerran vihille käydä saamme"
No... toisin kävi mutta Elämäni biisi siitä tilanteesta jäi sydämeeni 💖- Anonyymi
Padding Somerjoen.....".....oli ilta ihanin kun mä sinut kohtasin... linnut lauloi ja loisti taivaan kuu.."..en muista kipaleen nimeä, hyräilen ajoittain laulun säveljuoksutusta itsekseni ,edelleen...
- Anonyymi
Musiikki on elämäni suola ja hunaja, en edes kykene nimeämään yhtä. Kuuntelen paljon musaa eri lähteistä ja suosikkilista on pitkä.
Joitakin mainitakseni, Jesse Kaikuranta ja Talleri: Niin aikaisin. Sitä kuunnellessa kuljen saman matkan.
Harry Belafonte : Venezuela, letkeä keinuva rytmi ja kaunis tarina.
Onnekseni hyvää, mieleistä musiikkia on runsaasti.- Anonyymi
Kortteerissa; Pertti Kumpulainen esittää niin reipasta menoo ja parasta sanat.
- Anonyymi
Metsämökin tonttu ,, kun sain joulukortin postissa ,,tv metsämökin tonttu ? no 52,5 v. mennyt saman tontun kanssa ,niin vuonna 1975 jouluna sain kortin! Siinä sitä tänpäivän "kokelaille" palstaa,, ja ei valittamistaa edelleenkään ole. Täs lähemmä saunomaan just.
- Anonyymi
Aivan turha ohjelma.Lopetetaan se.
- Anonyymi
Ei oo pakko kattoa jos ei tykkää !
- Anonyymi
Pysyy poissa töllöttimen ääreltä.
Älä edes vilkuile töllön suuntaan.
Se vain sulle irvistää 👺👹
- Anonyymi
Angy maccoy lavalle ja heti
- Anonyymi
Tämä erittäin herkkä ja kaunis kappale.
https://youtu.be/x_hMO-LawoE?si=PV7_XvbSnEHKX2gH- Anonyymi
Parhaan kaverin sisko teki itsemurhan, olisipa joku osannut auttaa häntä niinkuin tuossa laulussa sanotaan. Koskettavat sanat jotka pistävät kyllä miettimään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhaan kaverin sisko teki itsemurhan, olisipa joku osannut auttaa häntä niinkuin tuossa laulussa sanotaan. Koskettavat sanat jotka pistävät kyllä miettimään.
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Don Henley https://www.youtube.com/watch?v=6RUIeX6UCT8
Ao. kappale rullaa ja ryllää. On jollakin tapaa myös näytelmä omasta nuoruudesta. Toisena vaihtoehtona oli Lamour est Blue. - Anonyymi
Hevigenre ei ole minun laji, mutta https://www.youtube.com/watch?v=gncyDkWWY_w
Molly tekee poikkeuksen kaikista. Suurin suosikkini on Olavi Virta, mutta tällä kertaa Molly H - Anonyymi
Minulla ei ole yhtä biisiä, mutta Vivaldin säveltämä "neljä vuodenaikaa" teos pelasti minut rankan avioeron jälkeen elämään, kun sen myötä totesin että maailmassa on vielä paljon kaunista, kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
No Ritva tietenkin https://www.youtube.com/watch?v=GzYlg5a_uT0
- Anonyymi
Silmien välliin....
- Anonyymi
Onneks kepu tekee kaiken olen hima lainen
- Anonyymi
Venäjän kansallislaulu tietysti. Saavat Russofobiset Suomitollot kirkua tahdissa :D
- Anonyymi
- Anonyymi
Roadnto hell
- Anonyymi
Ake, Make, Pera ja Mä syksy 1972 ja ensikännit kerralla rommin.
- Anonyymi
Texasin keltaruusu.
- Anonyymi
Alla Slussenin siltojen
- Anonyymi
Green Green Grass Of home Tom Jones
- AnonyymiUUSI
Veteraanin iltahuuto.
Nahkatakkinen tyttö ( Dingo). Mulla tulee mieleen rakkaus päihdetyttöön Järvenpään sosiaalisairaalassa ( päihdesairaala), johon rakastuin sanoinkuvaamattomasti, koska on vuosi 2025 pitää täsmentää, että olen mies😎. Tosiaan meidän stoori oli 80- luvun puolivälissä. Koska olimme laitoksessa, olimme selvinpäin - kaksi päihdnuorta selvinpäin on ymmmärrys vailla rajoja. Päihdepariskunta päihteissä: pettämistä, riitaa ja tappo. Kuitenkin rakkaus oli ainutlaatuinen, sen jälkeen tuli kaksi uskovaa naista vuoronperään puolisoksi - nykyisen kanssa täys helvetti, sanoi eilen että olen saatana. Viina jäi 5 v sitten, mutta bentsoista en tahdo päästä eroon 40 v käytön jälkeen. Rukoilin kirkossa tänään, että en jaksa elää enää. Sain kuulla, että Järvenpäärakkaus ” nahkatakkinen tyttö” kuoli 2000 36 v ikäisenä. Mietin häntä ja suren, tiedostan ettemme olisi koskaan voineet eläää siviilissä yhdessä. My🩷
- AnonyymiUUSI
Sain koulukaverilta yllättäen Meat Loafin Bat out of Hell -kasetin En edes muista pojan nimeä mutta joskus kappale soi mielessä.
- AnonyymiUUSI
Hän taisi olla ihastunut minuun.
🏍🦇💨
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2166533Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1094953Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1164690"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste423200Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002847En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.642283- 661769
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331767odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391684- 571527