Tissit räjäytti somen. Voi ei. Se on nyt sitten rikki ja kauan. Miten tästäkin selvitään?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54065d4f-633d-49ee-b815-5739827abd69
Taas räjähti.
10
218
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa edes klikata, mistä on kyse. Silti osaan kysyä: Ketä kiinnostaa? Eikö siinä ole tarpeeksi, että keskittyy omiin asioihinsa?
- Anonyymi
Ip-lehdessä oli mielenkiintoinen juttu, miten penis pitää pestä. Minä kun olen sen pessyt aina väärin.
- Anonyymi
Ketällä on niin kookas että se pestään raskaankaluston pesulassa, tavallinen autopesula ei riitä.
Toisaalta se arabipoikien suorittama käsinpesu saattaisi olla thaihieronnan veroinen kokemus, harmi etteivät pese raskasta kalustoa - Anonyymi
Minä käyn varmuuden vuoksi pesettämässä sen pesulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn varmuuden vuoksi pesettämässä sen pesulassa.
ite käyn neuvolassa, sieltä saa talkkiakin ettei punota kuin posket pesun jälkeen
- Anonyymi
Mulla räjähti aamulla pää meni aivan p…un päreiksi, näin anopin tissit!
- Anonyymi
laita siihen pepantteenia ja vedä nahka takasin päälle, kyllä se paranee
- Anonyymi
Nyt se on taas räjähtänyt. Kuka hel.. tota somea aina räjäyttelee. Olen yrittänyt lukea somea, mutta se on aina rikki.
Tehkää nyt jotakin, että some pysyisi edes minuutin ehjänä. - Anonyymi
Nyt illalla some räjähtänyt taas. Joku seksipommi laittoi sen kappaleiksi.
- Anonyymi
Katsoin silmiin koko haastattelun ajan. Tai ainakin yritin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962599- 1342517
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121463
- 621158
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101062- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101845- 76835