ihanaa viikonloppua rakkaalle

Anonyymi-ap

🩶 naiselle... Rakastan sinua ja toivon ihmettä että puhelimeen kilahtaisi viesti sinulta... Tahdon sinut 💍 💗💗💗🌞

18

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

☺️👍

• Anonyymi

Sanoisin eräälle miehelle, että haluan olla sinun❤️ Hän vain teki paniikkiratkaisun kuviostamme ja vetäytyi. Oletukseni on, että hän viestittää seuraavaksi. Toistaiseksi odotan. Tunne kun olimme yhdessä, oli ainutlaatuinen molemminpuolin, kunnes säikähdimme läheisyyden syvyyttä. Jos mitään ei kuulu, lakkaan odottamasta ja on pakko jatkaa eteenpäin💔 vaikka arvaan sen olevan mahdotonta, koska koen hän on se💍

• Anonyymi

Tehdäänkö näin niin kukaan muu ei tunnista. Laita minun ensimmäinen ja viimeinen sukunimen kirjain niin minä laitan sinun ja jos osuu niin laitan sulle jo tänään viestin. Aikalailla jo muuten tiedetään toisemme niin luotan siihen että se olet sinä... Kirjoita viestiin jotain muutakin kuin ne kirjaimet ettei sitä heti poisteta liian lyhyenä että kerkeän sen huomata.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdäänkö näin niin kukaan muu ei tunnista. Laita minun ensimmäinen ja viimeinen sukunimen kirjain niin minä laitan sinun ja jos osuu niin laitan sulle jo tänään viestin. Aikalailla jo muuten tiedetään toisemme niin luotan siihen että se olet sinä... Kirjoita viestiin jotain muutakin kuin ne kirjaimet ettei sitä heti poisteta liian lyhyenä että kerkeän sen huomata.

ap

No voi apua oli kai tuo vitsi ap 😄. En mä nyt lähde mihinkään lastenleikkeihin täällä ja et ole hän jota minä kaipaan se on niin varmaa kuin voi olla. Hän ei kirjoittaisi mitään noin lapsellista ikinä eikä kävisi edes täällä.

• Anonyymi

Haluaisitko kertoa miksi jännität minua niin paljon? Tiedän että et halua kertoa sen takia koska tarvisit "pakokeinon" jos päätät perääntyä etten voisi vedota esim tunnisteisiin täällä. Älä huoli en niin tekisi ja onhan tuo tavallaan söpöä ja herttaista. 😊 ihana olet silti...

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko kertoa miksi jännität minua niin paljon? Tiedän että et halua kertoa sen takia koska tarvisit "pakokeinon" jos päätät perääntyä etten voisi vedota esim tunnisteisiin täällä. Älä huoli en niin tekisi ja onhan tuo tavallaan söpöä ja herttaista. 😊 ihana olet silti...

ap

Ketä ap tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä ap tarkoitat?

Kirjoitan naiselle jonka sukunimen ensimmäinen kirjain on h ja viimeinen on i.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Tuo vastaus, joka alkaa "Sanoisin eräälle miehelle", se oli minun kirjoittama. Tämä on vasta toinen kommentti jonka kirjoitan täällä. Muut tulivat tuonne vastailemaan. Mutta mun sukunimi ei ala hoolla eikä pääty iihin. J miestä kaipaan ja hänelle kirjoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Sukunimi Helsinki? Miss Helsinki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

niin juurikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Ohi.

• Anonyymi

Jollekin naiselle joltakin mieheltä mukava viesti odotuksineen.

• Anonyymi

Et sitten itse voi kilauttaa..

• Anonyymi

Ehkäpä tuo kilahtaakin... Rakastan sua ❤️💍🪽🔥

• Anonyymi

Se ois ihanaa... Niin minäkin rakastan sua.

ap

• Anonyymi

Aina välillä kilahtaa.

• Anonyymi

Luin, mutta en sano mitään. Keneltä?

• Anonyymi

Sanoisin että ne ovat K ja I. Rakastan sinua ja odotan yhteydenottoasi ❤️🙏.

Marika

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe