Ihmeellisesti Ilomantsi nielee ihmisiä....
https://www.facebook.com/share/p/1Bg2t4SMfC/
Lisää kadonneita
9
1430
Vastaukset 9
- Anonyymi
No johan on kumma paikka! Tuskin nuo ovat ryssälänkään puolelle eksyneet, sillä olisivat tulleet jo rajalinjalla huomatuiksi.
Ilomantsissa, kunnan asukaslukuun verrattuna, näyttää olevan melko paljon erilaisia "kuuluisuuksia" joista ei ehkä kannata kovin ylpeä olla. - Anonyymi
No johan kukahan tästäkkiin tiettää… joku tiettää jotakkiin mutta nyt ollaan hilijjoo
- Anonyymi
Ilomantsissa vain ihmiset häviää.. Kysykää Pitsalta mistä ois hyvä etsiä, sehän se Pesosenkin hävitti.
- Anonyymi
En tunne miestä enkä tuolla Pitsa-vihjeellä edes nimeään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne miestä enkä tuolla Pitsa-vihjeellä edes nimeään.
Asia selvisi kun pikkuisen kattelin netin sivuilta. En kylläkään tunne, enkä väliä tunteakaan!
- Anonyymi
Onko missään näkynyt tietoa miksi on tänne tullut?
- Anonyymi
Metsästysaika, joten hyvin aikaa kokeilla kylän rouvat läpi, kun ukot kännää ja juoksee metsissä
- Anonyymi
Niin ja missä majaa pitänyt jos täällä on useamman viikon viihtynyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556