Hei, minä olen Jonne Lippaniska ja olen bemaristi.
Lisäksi olen myös idiootti vaikka en itse sitä tiedostakaan, mutta kuulen siitä huomauttelua usein.
Bemarismistani johtuen aivoni ei toimi ja usein ajan päin punaisia valoja, ajan ylinopeutta, enkä yleensä näytä vilkkua poistuessani liikenneympyrästä, enkä paljon muutenkaan.
Ohikiitävinä hetkinä jolloin jokin aivosoluni osoittaa elonmerkkiä, huomaan kärsiväni bemarismista ja haluaisin siihen apua ja siksi olen täällä. Kiitos.
Anonyymit bemaristit istunto
31
452
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tee näin surkeita aloituksia tänne.
- Anonyymi
Hieno aloitus ja totuudenmukainen! 🤣😂👍
- Anonyymi
Bemarismi on vakava sairaus ja siihen sairastuneet pitäisi passittaa tahdonvastaiseen hoitoon. Olisi liikenne paljon turvallisempi.
- Anonyymi
Kesken kasvuisten auto nousee päähän BMW tyhjän pään merkki.kun kasvat merkki vaihtuu.
- Anonyymi
Kaveri sai Niuvanniemeltä apua Bemarismiin. Voimavirtahoidot tehosivat ja ajaa nykyään Renaultilla.
- Anonyymi
Toyota-pillerit auttaa.
- Anonyymi
Ford Taunus kunnon auto Hoppa Ford nousee päähän.sen kyllä ymmärtää.
- Anonyymi
Ajan Audilla kaikista ohitse.
- Anonyymi
Joojoo. Älä yritä, Bemari sulla on.
- Anonyymi
joka 30:nennessä taksissa ajelee rattijuoppo Helsingissä.
Kuinka kännissä joensuulaiset taksit ajelee?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011598675.html
. - Anonyymi
Lippaniska nuljakkeet.
- Anonyymi
Tästä sen näkee, Onpahan nyt yhteinen nimittäjä kaikille tohon malliin ajaville 😂😂😂
Merkistä riippumatta pääsette samalle listalle ”kuinka ajan” - sivustolle - Anonyymi
Paras bemarismin vastalääke on Nissanismi!
- Anonyymi
Nissanin käyttäjät ovatkin normaaleja, kunnon ihmisiä, eikä samanlainen "vähälle jäänyt" kyrpiäislauma kuin tässä mainittu toisen automerkin käyttäjät.
- Anonyymi
Lippaniska bemaripoikien kokoontuminen Kiteen uimahallin parkissa.Aiheena liukkaat perät.
- Anonyymi
Lieneekö "perämiesten" kokouksessa mukana myös lieksalaisia tummeleineen. Paikallisella palstalla kun näyttää olevan melko paljon asiaan liittyvää sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö "perämiesten" kokouksessa mukana myös lieksalaisia tummeleineen. Paikallisella palstalla kun näyttää olevan melko paljon asiaan liittyvää sisältöä.
Ovat kummeja toisilleen.
- Anonyymi
Itselläni ollut jo 11 Bmw:tä ja itsellä ikää 60+ -vuotta. Bmw:t ovat kestäviä ja hyviä ajettavia oikeissa käsissä. Ajavan auto joten eivät sovi kaikille. Ainoa huono puoli on että kanssa-autoilijoiden "tietämys ja opetusinto" bemaristeja kohtaan on valtavaa.
- Anonyymi
Kollit ovat pilanneet ko. automerkin maineen niin totaalisesti että itseään kunnioittava aikuinen ei niillä enää ilkeä ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollit ovat pilanneet ko. automerkin maineen niin totaalisesti että itseään kunnioittava aikuinen ei niillä enää ilkeä ajaa.
Kyllä ja nimenomaan noin! Minulla on aikoinaan ollut kolme BMW-merkkistä autoa, mutta se on täysin varmaa etten enää hanki yhtään ainoaa. Sen verran normaaliksi katsottava yksilö kuitenkin olen jopa itseni ulkopullisten ihmisten mielestä, etten halua esiintyä idioottia paskapäänä. Eipä sen puoleen; yhdestä niistä kilahti mottori täydellisesti ja täysin yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja nimenomaan noin! Minulla on aikoinaan ollut kolme BMW-merkkistä autoa, mutta se on täysin varmaa etten enää hanki yhtään ainoaa. Sen verran normaaliksi katsottava yksilö kuitenkin olen jopa itseni ulkopullisten ihmisten mielestä, etten halua esiintyä idioottia paskapäänä. Eipä sen puoleen; yhdestä niistä kilahti mottori täydellisesti ja täysin yllättäen.
Itsetunto ja auto kunnossa. Automerkin voitte päätellä.
- Anonyymi
Ostan autoni itselleni enkä muita miellyttääkseni.
- Anonyymi
Onhan se uskottava että tietynlainen ajattelukyvytön ja mistään piittaamaton ihmistyyppi hommaa näitä Baijerin vitsauksia ja se näkyy kyllä joka päivä liikenteessä.
Nämä puupääthän työntyvät kolmion takaa jo kiertoliittymässä ajavan eteen ihan väkisellä.
Jokin pala näiltä täytyy puuttua aivoista.- Anonyymi
Oletko ihan vakavissasi että vain jokin osa puuttuu aivoista? Entäpä jos ei ole mistä puuttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan vakavissasi että vain jokin osa puuttuu aivoista? Entäpä jos ei ole mistä puuttua?
Se on kyllä sangen mahdollista. Hyvä huomio!
- Anonyymi
Bemulla kiva kusettaa liikennevaloissa muita power car👌👌👌
- Anonyymi
Joko tämä "hienostunut" r-tyyli on valunut tesla-pattereista pemaripojillekin?
- Anonyymi
Virtsankarkailusuojat on keksitty. Pitäisi kuulua pemun vakiovarustukseen. Sitä patsi virtsaaminen julkisella paikalla on kielletty.
- Anonyymi
Niinkö sanoin?
- Anonyymi
höpö höpö
- Anonyymi
Höpö höpö on höpöurpo mee kottiis ru.....n
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428