Minulla on ikävä tunnetta että joku rakastaisi ja saisin myös rakastaa..
On ikävä läheisyyttä ja tunnetta.
Ikävä on sitä että saisi olla toiselle hellä ja välittävä, näyttää ja kertoa asioita ja tunteita.
Ikävä on sitä että voisi tehdä yhdessä mukavia isoja ja pieniä juttuja. Viettää aikaa yhdessä.
Tietäen että on joku joka haluaa olla kanssani ja minä hänen.
Ikävöin sitä että löytäisi vihdoinkin sellaisen, jonka kanssa voisi olla mahdollista jopa viimeiseen hengenvetoon.
Ikävä sellaista jonka kanssa saa olla rehellinen ja joka on rehellinen.
Ikävä sellaista jonka kanssa saa olla paljaana.
Mutkun mä haluun löytää
12
284
Vastaukset
- Anonyymi
Mul on ikävä sitä,
kun joku mua halaa.....
Sekä kaikkea mitä kirjoitit aloitukseen. - Anonyymi
Olipa paljon hyviä ja kauniita ajatuksia!!!! Löytää ihminen jonka kanssa kaikki on itsestään selvää, tehdä ja elää kuten sydän vaatii. Nauttia täysin siemauksin vapaudesta, rakkauden tuomasta hellyydestä ja tunteesta joka ravistelee hartioita hyvän mielen tuodessa rakkautensa mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=vSNqANJdgtY&list=RDvSNqANJdgtY&start_radio=1 - Anonyymi
Kuulostaa ihan minulta
- Anonyymi
Sama täällä. Ja haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu juuri nyt 😟
- Anonyymi
Mun kanssa olisi just sellaista 🤎
- Anonyymi
Mun toive olis yhteinen koti ja jaettu arki oikean ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Se myöskin mutta jos ensin nyt nuo asiat ja sitten vähän myöhemmin yhdessä miettii tulevaisuutta. Rauhassa tutustuen ja pikkuhiljaa enemmän, kun molemmat olisi samoin miettein. Ilman suurta hoppua.
Unelmaahan nämä ovat toistaiseksi ainakin.
aapee
- Anonyymi
Eiköhän olisi aika stepata jo.
Glögiä vahvistuksella ja pikku suolaista
https://youtu.be/qf7tMehKxZA?si=wTRjqme381PI3H5l - Anonyymi
Samoin ap 💚
- Anonyymi
Ei näin viisikymppisenä ole tarjolla muita kuin mitään ajattelemattomia lapsellisia ihmisiä. En halua bonusvanhemnaksi kun en kerta vanhemmaksi kelvannut. Olkoot omissa kehittämissään liemissä. Eläinkaverit parempia 🥰
- Anonyymi
Found one but married it and it was all downhill from then on. Lesson: you gotta learn to be enough own your own.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377