Moi,
Olisin vaan kysässy, tiiättekö suositella hyvää korikorjaamoa. Auto on ottanut vähän lommoa etukulmaan, konepeltiin ja kylkeen. Ei mitään hikipajaa, kun on vähän parempi Baijerilainen menopeli kyseessä. Pitäs saada myös ensiluokan maalausjälki, mustasta näkyy noi virheet niin helposti. Ai niin, toisen puolen aluvanteet on saanut ihme osumaa, ihan kun olis fillarin stonga raapinu vanteisiin pahat vekit. Saako niitä korjattua?
Tiiän kyllä et Joensuun Laakkosella tai siis nyky Hedinillä varmaan homma hoituis. En vaan nyt huvittas mennä pyöriin Joensuun kaduille autolla.
Hyvä korikorjaamo
12
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on vinkkarit rutussa, niin vaikka eskon autopaja lännempää.
- Anonyymi
Kyllä tekijä tiältä löytyy autolles
- Anonyymi
Ja Eskon pajalta" loiva MR Perfekt"
- Anonyymi
Aivan, aivan! Varmastikin totuudenmukainen ja vilpitön kysely, joten siihen tulee suhtautua täydellä vakavuudella! Lieksassa kuuluu olevan, tämän palstan kirjoitusten perusteella, hyvinkin taitavia ko. automerkin ehostajia, niin eiköhän apua löytyne.
- Anonyymi
Korjaan: Ei tämän palstan, vaan Lieksan palstan kirjoitusten perusteella😆
- Anonyymi
Pärnäsen korjaamo
- Anonyymi
Jos on Massii niin miksi korjata, Ostaa uuden, Vai onko massit vähissä
- Anonyymi
Totta, massimiehet ei jää itkemään kolhiintunutta autoa. Uutta tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, massimiehet ei jää itkemään kolhiintunutta autoa. Uutta tilalle.
Köyhät korjaa kulkuneuvojaan, rahakkaat pistävät niputukseen
- Anonyymi
Totuus tulee lasten suusta
- Anonyymi
Tarvitsetko pallon
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775914KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774806Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT961579Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231