Et luovuta irl vielä vai onko ihan väärä haisi?
Miksi ajattelen että
13
365
Vastaukset
- Anonyymi
taistellen
 - Anonyymi
En luovuttanut. Näkisitkö meitä yhdessä?
- Anonyymi
En uskalla sua nähdä. Viet ku pässiä narussa. Ihan myrkkyä olisi nähdä. Ei mitään tunteiden hallintaa ole ollut
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla sua nähdä. Viet ku pässiä narussa. Ihan myrkkyä olisi nähdä. Ei mitään tunteiden hallintaa ole ollut
Sinua taitaa pelottaa, että kun tapaatte, paikalle saapuukin joku muu.. puhelimen välityksellä ei voi koskaan tietää kenen kanssa juttelee. Mene nyt vaan tapaamaan niin selviää?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tell me about the abuss where she lures your butt then bro?

- Anonyymi
hammasharja ja pyyhe on täällä edelleen et laita viestiä vaan
- Anonyymi
Ei kannata varmaa ihan olalla pitää viellä sitä pyyhettä ainakaan?

- Anonyymi
En halua luovuttaa. Haluan nähdä meidät tulevaisuudessa yhdessä🙏❤️
Naiselta🌹 - Anonyymi
En luovu. ❤️ K
- Anonyymi
Kenen k:n puolesta sä vastailet täällä? Outo tyyppi
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen k:n puolesta sä vastailet täällä? Outo tyyppi
Se on Juha

- Anonyymi
Ei ole syytä luovuttaa. Tykkään nainen sinusta. Haluaisin jo jutella. Toivottavasti nähdään taas pian
 - Anonyymi
Taidan mä luovuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030