Pottukoira tullut uskoon!

Anonyymi-ap

24

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä oo.Juoppoilu jatkuu sekoilu.Olin poissa tolaltani kun yksi tubettaja kuoli .Olen vieläkin.

• Anonyymi

Kyllä on pottaatti uskossa. Uhkasi kahden vieraan henkeä leipäveitsellä, ainakin kaksi kertaa videolla julkisesti uhkasi *appaa nämä kaksi vierastaan.
        Sittemmin pyysi julkisesti anteeksi ja sanoi että on tullut uskoon.
        Kyllähän jos Pottu sanoo että uskoon on tullut niin miehen sanaan on luotettava ja onhan Pottu aina ollut luotettava kaveri, jämpti.

• Anonyymi

No voe tsiisus senttää 🤘

• Anonyymi

Mistä veljiensä pirusta kertoi?

• Anonyymi

Viinapiru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinapiru

Niin ja jotain muuta.

• Anonyymi

Tarvitsee selkeästi ammattiapua, viimeaikaiset videot todistaa. Ei kukaan normaali ihminen uhkaile noin niinkuin hän tekee videollaan. Kilahtaa yhtäkkiä ja on arvaamaton. Kuvaa kaiken livenä alustalle josta saa rahallisen hyödyn. Ihmetellä saattaa että miten kyseinen alusta sallii tuollaisen käytöksen vaikka video kuitit todistaa tämän käytöksen.

• Anonyymi

Pitää korjata edelliseen: siis video klipit todistaa tämän käytöksen.

• Anonyymi

Käsitti asian väärin ja ei kuunnellut kun vieraat yritti rauhoitella.

• Anonyymi

Ruotsissa on keksitty presepti uuteen hiusten hoitoaineeseen. Hoitoaine tukee hiuksia, hiuspohjaa sekä poistaa hiukset seuraavaan pesukertaan mennessä. Hinta marketti hoitoaiden tasolla.

• Anonyymi

Pottisella samanlaiset kippura jalat kuin kauppaneuvos konehuone jetrolla

• Anonyymi

"uskoon tuleminen" on noissa tapauksissa se viimeinen oljenkorsi kun hölmö tajuaa menneensä liian pitkälle ja tuolla hämäyksellä yrittää pelastaa itsensä pienellä vaivalla.
      Ei voi kuin nauraa taas kerran.

• Anonyymi

Totta. Häpäisi totaalisesti itsensä ja joutui julkisesti pyytämään anteeksi. Tuo uskosta puhuminen on hänen osalta täyttä puppua. Sen osoittaa ylimielinen käytös, laskee leikkiä tapahtuneella mm. postaamalla tyhmiä kuvia. Tämä ei ota mitään vastuuta teoistaan ja kokee olevansa kaikessa koskematon. Tämän ihmisen aineiston sisältöön pitäisi ehdottomasti jonkun virallisen tahon jo puuttua ennenkuin tosiaan tapahtuu jotain peruuttamatonta.

• Anonyymi

Surkee tapaus.

• Anonyymi

Älkää moittiko pottua! Hän voi haastaa teidät Kiuruveille turpiinvetokilpailuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää moittiko pottua! Hän voi haastaa teidät Kiuruveille turpiinvetokilpailuihin.

Potun turpiinveto=karkuun juokseminen tai porukka mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potun turpiinveto=karkuun juokseminen tai porukka mukana.

Tää on loppujen lopuksi surkea ihmisraunio joka tolla loputtomalla uhoomisella ja ryyppäämisellä tuhoaa itsensä niin fyysisesti kuin henkisesti tai tämähän on jo alkanut ajoista kun oli Pirkkis ym. vieraat joita uhkaili. Toiset pakeni ja toiset heitti ulos. Vaikka itse kehuu omaavansa rautaisen psyykkeen niin todistettavasti se on hänen mielikuvituksensa tuotetta. Videossa ,joita hän julkisiksi kuvaa näemme raa'an todellisuuden.

• Anonyymi

Silloin kun pottu piti Kiuruveillä tätä spurgu teeveetä livenä niin silloin jo tiesin että tuo ei tule hyvin päättymään ja nyt alkaa homma olemaan jo niin sanotusti porstuassa.
      Ensinnäkin jos Pottu saa bännit tai lopettaa muuten vaan niin millä elää, onko vielä olemassa tahoa joka hänet töihin ottaa. Yksi helppo tie "edetä" elämässä on rikollispiirit ja sinnehän on ovet avoinna kun alkaa ekana muuliksi mutta siinäkin hommassa voi olla ylämäkeä ensin ja tasaistakin välillä siellä huipulla mutta äkkiä sieltä lipsahtaa jyrkkään laskuun.

• Anonyymi

Miksi iippadaa sai heti kesto nännit kun tönäisi jonkun naisen maahan ja uhkaili.
      Pottu ei saa bännejä vaikka uhkaa tappaa kaksi vierailevaa tähteä?

• Anonyymi

Itse ihmetellyt samaa. Itse tämä julkisesti striimissään kehunut olevansa koskematon ja olevansa sen alustan omistajan kaveri. Jotain outoa tuossa hommassa on koska tuntuu että touhu on jo niin pahasti riistäytynyt ja hurjemmaksi menee. Kyllä sillä alustalla säännöt on ja sääntöjä tulkittiin rikotuiksi Iipan kohdalla. Se oli outoa että kerralla pamahti permat. Kyllä oli tietenkin vakava juttu, ei voi vähätellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ihmetellyt samaa. Itse tämä julkisesti striimissään kehunut olevansa koskematon ja olevansa sen alustan omistajan kaveri. Jotain outoa tuossa hommassa on koska tuntuu että touhu on jo niin pahasti riistäytynyt ja hurjemmaksi menee. Kyllä sillä alustalla säännöt on ja sääntöjä tulkittiin rikotuiksi Iipan kohdalla. Se oli outoa että kerralla pamahti permat. Kyllä oli tietenkin vakava juttu, ei voi vähätellä.

Kyllä tuo vakava on potunkin teko jos uhkaa tappaa. Laiton uhkaus ja ei varmaan ollut mitään näytelmää.
        Tuota jos jatkaa niin joltakin lähtee henki vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo vakava on potunkin teko jos uhkaa tappaa. Laiton uhkaus ja ei varmaan ollut mitään näytelmää.
        Tuota jos jatkaa niin joltakin lähtee henki vielä

Ei ollut mitään näyttelyä kun kilahti striimissään livenä. Jokainen näki ja kaikki tallenteet monella alustalla. Ainahan se väittää että käsikirjoitettua mutta kyllä nuo hänen veitsileikit uhkailuineen alkaa olla sitä luokkaa että jonkun viranomaistahon tulisi puuttua. Eikä tainnut edes olla ensimmäinen kerta. Kauheaa katseltavaa.
        Tämä vaan vetoaa siihen kuinka on koskematon ja alustan omistajan kaveri, ei tuu banneja. On kumma juttu että tämmöistä sallitaan ja varsinkin kun näyttää vaan pahenevan, epävakaata ja vaarallista toimintaa.

• Anonyymi

Pottukoiran juominen ja räyhääminen johtuu siitä koska menetti "sihteerin" eli exänsä.
      Pottu yrittänyt lahjoa sihteeriä takaisin mm. ostamalla hänelle lahjoja mm. auton.

• Anonyymi

Usko on kaukana tuosta oksetuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5201
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4925
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3379
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2966
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2292
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1728
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1289
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      78
      1270
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      990
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      927
    Aihe