Onko Lieksassa mahdollista saada ystävää, siis normaalia.
Ystävää Lieksassa
31
458
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin etsin ystävää olen yksi ja on niin ikävä .
- Anonyymi
Oletko normaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko normaali?
Olen normaali olen leski ja olisi kiva löytää ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen normaali olen leski ja olisi kiva löytää ystävä.
Käykö somali?
- Anonyymi
Millaista ystävää aloittaja etsii?
- Anonyymi
🐱 on ainut ystäväni.
- Anonyymi
Niin, mutta eikös tuo kissaraukka joudu häpeämään sinua? https://keskustelu.suomi24.fi/t/18251586/havettaa-olla-lieksalainen
- Anonyymi
Kissa tai koira on paras ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta eikös tuo kissaraukka joudu häpeämään sinua? https://keskustelu.suomi24.fi/t/18251586/havettaa-olla-lieksalainen
Häpeäähän se, mutta silti se on inut ystäväni 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa tai koira on paras ystävä.
Pentulive
https://areena.yle.fi/1-76362374
- Anonyymi
Jos luet, tätä emme tunne toisiamme entuudestaan, emmekä luultavasti koskaan tule tuntemaankaan, mutta kannustan sinua silti - toivottavasti elämä kohtelee sinua hyvin ja onni pysyy puolellasi. ❤️
- Anonyymi
Jos luet tätä, emme tunne...
(korjattu)
- Anonyymi
Ystävä
ei valtuutettu
ei metsästäjä - Anonyymi
Jäjrestääkö seurakunta jotain missä saa tavata ihmisiä?
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Aikuisena on huomattavasti vaikeampaa luoda ystävyys-suhteita kuin nuorena.
- Anonyymi
"Ystävää Lieksassa"
Tänne voi mennä kokeilemaan "kepillä jäätä". Ei ole varsinainen treffi-chatti, mutta sen kautta olen tavannut monta ihanaaa naista. Välimatka on ollut vain liian pitkä, että olisi muodostunut mitään pitempiä suhteita.
Tämä on keskustelu-chatti. Mutta jos jonkun jutut tuntuvat kivoilta, niin siinä voi sitten klikkautua priva-puolelle ja jutella kahdenkesken.
Kaikki viestittely tapahtuu anonyymyillä nimimerkeillä. Saitti on ilmainen.
https://chat.suomi24.fi/login.cgi?gid=4&category=1 - Anonyymi
Minä olen aika normaali...! 🙋♂️
- Anonyymi
tlhInganpu' paS DaHujmeH nuqDaq 'oHtaH? 🤔
- Anonyymi
En etsi seksi kaveri vaan ystvää jonka kanssa voi lähteä vaikka lenkille.
- Anonyymi
Oletko minkä ikäinen ja kuntoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat ystävää, etkä palstan vajakkeja, niin laita paikallislehteen ilmoitus? On varmaan pienimmän riesan tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 70 v
- Anonyymi
Anteeksi 70 v ihan kivan näköinen leski
- Anonyymi
Etsitään.... sinkkunaista.... Sinulla on hyvin palkattu työ. Osaat tehdä hyvää ruokaa. Sinulla on oma talo ja auto. Lähetä kuva talosta ja autosta!!
terv. Pentti Oskari - Anonyymi
Niinkuin jutuista huomaatte, Lieksasta ei tahdo löytyä normaalia ihmistä, saati sitten normaalia ystävää.
- Anonyymi
Minusta mitä vanhempi varakkaampi leskirouva on haluttu ystävä kandinaatti.
Ei tarvii olla missityyppinen mutta olisi suotavaa että sokeri suussa liukeaa ja lämpösen tortun vääntää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26214328Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu657261Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2077068Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä435078K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1124846Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754704Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos894464PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *204401Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko764154Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023948