Sitten lopullisesti ohi
Kai se nyt on
50
765
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ja keillä?
- Anonyymi
Muistot alkavat olla parasta mitä on jäljellä.
- Anonyymi
Ihana oli olla läheinen hänelle🩷
- Anonyymi
Kaikesta selviää, asioita sanottavana mutta mieluummin vaikenee.
- Anonyymi
Hän toivotti minulle kaikkea hyvää enkä koskaan epäillyt hänen vilpittömyyttään. Mutta kesti vuosia hyväksyä, että hänen poissaolonsa elämästäni oli harkittua lopullisuutta puoleltaan, valitsemansa teko, asia, joka oli päättynyt, vaikka samaan aikaan jokin osa omasta sielustani roikkui edelleen odottamassa paluutaan. Se on järkytys ymmärtää, että se, mikä on jollekulle edelleen jollain tasolla jatkuvaa, on toiselle jotain lopullisesti päättynyttä ja käsiteltyä.
- Anonyymi
Eli jäit jäbä ilman halia ns?
- Anonyymi
Sweet hello sad goodbye 🥹🍀
- Anonyymi
Ei ole mikään ohi. Vasta alkaa. 🩵 -k nainen
- Anonyymi
Näin on rakas!❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on rakas!❤️
Keneltä ? 💛🩵
- Anonyymi
Samat kävi. Ei hän nainen ottanut koskaan yhteyttä, eikä ole syytä tuhlata enää vuosia odotellessa.
- Anonyymi
Tästä se vasta alkaa
- Anonyymi
Ei ole mikään ohi ainakaan minulla ja hänellä
- Anonyymi
Ei olekaan rakkaani. Kaikki on vasta alussa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan rakkaani. Kaikki on vasta alussa❤️
☺️❤️
- Anonyymi
Yes- you did not like dogs it must have been love but it’s over now
- Anonyymi
one day I was thinking of her and puppy came in mind..😔 it had flappy ears, wery short hair, all golden yellow, sniffing around seriously, with a hint of hope omg.. 😣😣😣
- Anonyymi
Mutta ettei gubbe koiran haukku muistuta rankoist vuosist? 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ettei gubbe koiran haukku muistuta rankoist vuosist? 😏
Sä oot kyl vaikee tapaus ei voi muuta sanoo
- Anonyymi
Mielenkiintoista
- Anonyymi
Vaikeeta...tää matka?
- Anonyymi
Aika moni asia alkaa olla lopullisesti loppu. Kuten ihmiset huomannu tänään. Joskus ihminen herää liian myöhään tähän päivään ja hetkeen.
- Anonyymi
Ei ole muuta estettä...
- Anonyymi
Onhan tuo ollut ohi ei tarvi muistuttaa
- Anonyymi
Ei ole lopullisesti ohi. Olemme tauolla, vedämme happea ja sitten lähennymme. Vähitellen näitä pelkoja opetellaan tässä kohtaamaan. Me menneisyyden trauman säikäyttämät.
- Anonyymi
Ei helvetti 😅
- Anonyymi
No vetäkäähän happea se on hyvä se että et ihan tukehdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti 😅
Onkos hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos hauskaa.
Järkyttävää mitä kaikkea uskot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vetäkäähän happea se on hyvä se että et ihan tukehdu.
Köhköh ⅔ 🫁 🚬😮💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köhköh ⅔ 🫁 🚬😮💨
Voi raukkaa kun tupakki maistuu. Noin siinä oikeasti lopulta käy. Nyt se voi vielä olla hauskaa mutta kun tukehdut keuhkoahtaumatautiin ei enää loppuvaiheessa ehkä naurata.
- Anonyymi
Juu mukavaa iltaa hänelle ja hänen naisellensa.
- Anonyymi
Ollut jo pitkän aikaa. Odotan koska tajuaa
- Anonyymi
Ja et osaa sanoa suoraan, että ohi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla liian rakastunut että menee hissi ylös asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan, kohta. Kammassa vielä jäljellä muutama.
- Anonyymi
Olet ilkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä.
Olen tietyissä tilanteissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tietyissä tilanteissa..
Älä ole ilkeä ihmiselle joka sua rakastaa? Tuo on pelottavaa, että käyttäytyy noin. Se on arvokasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan, kohta. Kammassa vielä jäljellä muutama.
Mitä tämä tarkoittaa? Eli tunteita on sinullakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole ilkeä ihmiselle joka sua rakastaa? Tuo on pelottavaa, että käyttäytyy noin. Se on arvokasta
Miehet on pelottavia ja tuo tuli niin miehen suusta tai kädestä tai sit on pelottava muori kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Eli tunteita on sinullakin?
Ei. Käy armeija niin tiedät.
- Anonyymi
Aikoja sitten, ainakin minun osalta..
- Anonyymi
Kerro suoraan.
- Anonyymi
Jos ei alkanutkaan, niin ei voi olla ohi. Olisitko voinut jutella kaivatun kanssa.
- Anonyymi
Niin kauan kuin tuo yksi naurava kirosana saa olla tuolla vaan toivotan idioottipalstailijat hyvät illat koska se on totta ja tuollainen ilveily kiroilun yhteydessä on inhottavaa.
- Anonyymi
Joku ylläpidon henkilö ehkä itse kirjoitti sen hel...😅 Tiedän mitä tarkoitat. Pidä vaan pintasi. Koitetaan kauanko taistelu kestää ja testataan miten ylläpito toimii.
- Anonyymi
liikaa luovuttajia on täällä👎, mä en ole sen luonteinen💪, varsinkaan jos mieleiseen naiseen ❤️ olen tutustunut👍
- Anonyymi
Eipä ole. Edelleen odotan kosintaa❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387