Sekoitin ne seoksellisuuteen makuun uuteen ihanuuteen. 5/5.
Itsekseen 3/5 jukurtti.
Ihmisen luku 666. Peton luku.Mitä näenme kun näenme 666. Onko se joku yksilö, jonka lukuarvo on 666. Enme?
Mitä minä näjen kun kahjottelen 666 , Herra Jeesus, autat mua kaikessa, auta mua näkemään mikä on ihmisen luku. Kolme samaa numerojata. Ihminen. Ihmisen muotokuva ruumis 6, kuin utua sielu 6, kuin utua henki. R
Ruumis ihminen 6
Sielu ihminen 6
Henki ihminen 6
On?
Ihmisen luku 666.
Peton merkki ihmisessä. Kharagma on reikaksi peton merkki eli vyysinen, näkyisällinen, kosketeltava merkki.
Käärmeen purema on myös yksi käännössanoista kharagmalle. Peton merkki muuttaa ihmisen petoksi myös.Niin oli Noovankin aikoina ihmiset muuttuneet ihmisistä petoiksi. Ihmisestä petoksi on muutos ihmisessä. saatanan kaltaiseksi. peton merkki tekee ihmisistä saatanan kaltaisia.
Mikrosiru tmv saa ihmisen hallintavaltaan ja hallitsija on saatana.Kuviokin alkaa hahmottumaan selke ämmäksi itse kullekkin, kristityille, täs pikkuhiljaa, tikilonpakko on jossaon vaiheessa pakko olla kaikilla kun tikilonpakko muuntuu itte petonmerkkiin, jossa on se tikilonpakko ja kaikki muu tata vankeisesta ihmi selli sesta.
Jännää on. Hyvin jännää. Jännittää mua. Etukäteen jännittää. Seläst kutittaa kanssa. Toi onkin ilkeetä kun seläst kutittaa ei auta kuin mennä kihnuttamaan seinänkulmaan kutinakohtaa.Ylösottoonpääsy alkaa tuntuu koko ajan yhä paremmin kelpaavalta, kun maajilma syöksyy Herran päivään. Kun Herran vihan päivä alkaa niin Herra sota-asussaan puvettuna on. uni vormuko se on, vai mikä, mut se on selvee pässin lihhoot ettee silloon sovitaan ja tosimielel.
Tätä on tulos kans:
"Vihan päivä on se päivä, tuskan ja ahdistuksen päivä"
Oot Jeesuksen ajatuksis , Hän sua rakastaa ja pelon pitää sust poissa.Silti vois säilykepurkkeikin muutamii hankkii ihan muuten vaan ihan niinku hätävaraks kuten viranomaiset suasittellooki. Itte suasittelen kyl yli kolmen päivän ruokakasaa.
Kilikilikilikiliililiiiiiii.
Ai niin, yks juttu tuli aivostoon viel tost yhtälöst, aihepiirist.
"Eivätkä voi pelastaa heitä heidän hopeansa ja kultansa Herran vihan päivänä: hänen kiivautensa tulessa kuluu koko maa. Sillä lopun, äkkilopun, hän tekee kaikista maan asukkaista."
Toi koskee kaikki petonmerkittyi kai, vai voisiko maan plliseelliseen 1000v Jeesuksen kunkkukuntaan päästä petonmerkittyikin?
Äkkiloppu tulee kaikille maan asukkaille, mutta juutalaiset Jeesukseen uskoontulleet ei kuulu " kaikkiin maan asukkaisiin", sillä juutalisen kansan uskoontultua Jeesukseen tulee toi äkkiloppiainen jumalattomille mun ällikällisöinnin tietämyksellisyyves.
Selef Urge
Panaanijukurttija kermavaahtoo sekä kuuskuuskuus
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli panaanikin ihan ostettuna kolmmanneksi tohon sekottaa, mutta söin sen eilen kun unohtui että olin osta nunna sen just panaanijukurtti kermavaahtoseen muhenoittamaan sekoomusta ja ylvästämään makuisuutta juhlavallisteiseks suur herkkui suu veks.
Selef " White rock" Urge- Anonyymi
Ootko pirtelöitä koskaan kokeillut tehdä? Vaikka aluksi yksinkertaista banaanipirtelöä: hyvää vaniljajäätelöä, maitoa, banaania, sokeria, vanilliinisokeria - kaikki ainekset tehosekoittajaan tai kulhoon sauvasekoittimella jyristettäväksi ja eiku lurpsis maiskuttelemaan... ...Vaikka nyt kylläkään ei ehkä ihan niin terveellistä syötävää ole kuin yogurtti..? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1876230Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614713Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu564477Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa694303Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa692706En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622215Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541538
- 351353