Uuden vai oletko sen kanssa
Oletko sä löytänyt
23
368
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu sinulle toisten asiat jätä varatut rauhaan
- Anonyymi
Eikö tämä sinun puheenparsi ole vähän ristiriidassa sisällön suhteen? T
- Anonyymi
Juu Marjo ja Seija löytyy ja on muitaki.
- Anonyymi
Exän kanssa paljuiltiin eilen ja se oli yön mun kaa. Mut ei me yhdessä olla
- Anonyymi
Nukuit siskon pedillä silti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukuit siskon pedillä silti?
No en oo ollu missään ! Omalla petillä kipuillut
- Anonyymi
Mä toivoisin, että en löydä ketään, enkä vahingossakaan ihastu!
- Anonyymi
Onko tämä mies nyt sitä käänteispsykologiaa?
- Anonyymi
Jonkun kanssa oli vissii bondailtu
- Anonyymi
Vain yksi on sydämmessä😊hän kyllä tuntee sen. Mutta taitaa juhlia eroa tänään kun kuvitteli muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi on sydämmessä😊hän kyllä tuntee sen. Mutta taitaa juhlia eroa tänään kun kuvitteli muuta.
No milläs sitä juhlistaisi? Coop pakastepizzaa ja lageria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milläs sitä juhlistaisi? Coop pakastepizzaa ja lageria?
Kipulääkkeet riittää minulle. Mutta senhän sä jo tiesitkin. 😊 kiitos kaikesta kiusaamisesta. Tämä loppuu tänään tähän.
- Anonyymi
En. Vakiolaastarin luokse menen illalla kun tuleekin yllättävä vapaailta... Ei se sielulle hyvää tee, eikä ole järkevää, mutta auttaa sydäntä päästämään irti siitä jota kaipaan. Ja laastarin kanssa suhde on selkeä ja tasavertainen, molemmat tiedämme mistä on kyse.
- Anonyymi
Hauskaa iltaa👍🍸
- Anonyymi
Horo olet takaisin et tule !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horo olet takaisin et tule !
Onneksi mulla on yksi naapurin söpöliini joka käy välillä antamassa mulle juotavaa kun ennitse pääse sängystä🥺💖hän on hyväluontoinen ja kiltti mies
- Anonyymi
Käy sääliksi vakiolaastaria. Kun tunteet ne on hänelläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sääliksi vakiolaastaria. Kun tunteet ne on hänelläkin.
Niin on😪🥺mut kiitti hei...
- Anonyymi
En ole löytänyt mutta olen sen kanssa.
- Anonyymi
Tiedän😊 annetaan nyt sitten menneiden olla. Hyvää loppu elämää❣️
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Olen sen kanssa, jonka kanssa ollut yli puolet iästäni. Muita ei ole ollut sinä aikana kun sinä ja minä ollaan tunnettu. Sä et varmaan voi sanoa samaa. No, se on okei.
Kuin hänelle - Anonyymi
Original ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345