Suuri heterokysely palstalaisille

Anonyymi-ap

1. Mistä luulet heteroseksuaalisuutesi johtuvan?

2. Milloin ensi kertaa huomasit että saatat olla hetero?

3. Oletko kertonut tästä vanhemmillesi?

4. Voisiko heteroutesi johtua riittämättömistä isä- ja äitihahmoista?

5. Olisiko heteroutesi vain ohimenevä vaihe?

6. Pelkäätkö oman sukupuolesi edustajia?

7. Onko niin että tarvitset vain homo- tai lesborakastajan?

8. Heterot ovat onnettomia. Oletko harkinnut terapiaa?

9. Oletko yrittänyt vietellä muita heterosuhteesewen kanssasi?

10. Miksi teet asiasta niin suuren numeron? Etkö voisi pitää heteroseksuaalisuuttasi
omana tietonasi?

16

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Geeneistä se johtuu. En jaksanut lukea muita.

    • Anonyymi

      Heterous johtuu siitä kun kehitys on ollut nomaalia eikä ole vinksahtanut vääriin suuntiin.

      • Onko konservatiivinen kristillisyys sitten oikea suunta "kehitykselle"?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Onko konservatiivinen kristillisyys sitten oikea suunta "kehitykselle"?

        Tulihan se Repen lempilapsi sieltä taas framille hupshuijaa....terveen merkki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se Repen lempilapsi sieltä taas framille hupshuijaa....terveen merkki!

        Katos kun homoja netissä aktiivisesti inhoavat on yleensä lahkouskovaisia. En voi sille mitään, mutta tämä on päivänselvä vakta.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Katos kun homoja netissä aktiivisesti inhoavat on yleensä lahkouskovaisia. En voi sille mitään, mutta tämä on päivänselvä vakta.

        Tai sitten ovat piilohomoja, itseltäänkin piilossa olevia. Rohkeasti esiin vaan kaapista, olo helpottuu heti.


    • Jaksa kaikkia, mutta kohtaan 2 vastaan että alle kymmenen vanhana. Sitä ennen ajattelin että naisen tissit ovat rumat, mutta sitten aloin ymmärtää että nehän on sairaan siistit. 😛

      • Anonyymi

        Oletko tosissasi??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi??

        Kyllä, ja edelleen samaa mieltä. Sairaan siistit!


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kyllä, ja edelleen samaa mieltä. Sairaan siistit!

        Ei kun tarkoitin tietenkin, että muka pikkulapsena inhosit niitä...höh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tarkoitin tietenkin, että muka pikkulapsena inhosit niitä...höh!

        Homppi se on.


    • Anonyymi

      No jaa....se taisi olla joskus ala-asteella. Yhdellä luokan tytöistä alkoi jo olla isot rinnat ja hän käytti rintaliivejä. Jollain kummallisella tavalla se tuntui kiihottavalta ja halusi väkisin käydä käsiksi niihin ihanuuksiin.

    • Anonyymi

      1. Kun näin isini ja äitini hässivän
      2. Nähdessäni valokuvan nakunaisesta
      3. En ole kehdannut kertoa
      4. Ei ... vaan oidipus kompleksista
      5. Ohimenevä vaiheeni kestää vain loppuelämäni
      6. En pelkää vaan lataan heitä pataan, joten he pelkäävät minua
      7. En tartte semmoisia
      8. Alakuloisuudesta pääsee kunnon hässimisellä
      9. Ei tartte kun oon tunnettu tosi-TV tähti
      10. Siksi jottei kukaan vain luulisi minun olevan homon

    • Anonyymi

      Kaksi vastakysymystä:
      1) ..tuako se sinulle kuuluu?
      2) miten se on sinulta pois?

    • 1. Heteroseksuaalisuuteni kumpuaa vääjäämättömästä Jyväskyläläisyydestäni.

      2. Heti kun synnyin ja huomasin olevani Jyväskylässä.

      3. Vanhempani tietävät kertomattakin.

      4. Heterouteni johtuu rautaisesta tahdostani, ja kultaisesta sydämestäni. Lisäksi isäni raiskasi minut useaan kertaan.

      5. On! Hahhahhah, vitsi oli.

      6. Kyllä pelkään, ainakin jos he eivät ole Jyväskylästä.

      7. Ei ole.

      8. Alan kyllästyä kysymyksiin.

      9. Kirjoitusvirhe, en vastaa. Olet selvästi Jämsästä.

      10. Jyväskyläläisyyteni on suuri ylpeyden aihe minulle.

      Kiitos kysymyksistä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe