1. Mistä luulet heteroseksuaalisuutesi johtuvan?
2. Milloin ensi kertaa huomasit että saatat olla hetero?
3. Oletko kertonut tästä vanhemmillesi?
4. Voisiko heteroutesi johtua riittämättömistä isä- ja äitihahmoista?
5. Olisiko heteroutesi vain ohimenevä vaihe?
6. Pelkäätkö oman sukupuolesi edustajia?
7. Onko niin että tarvitset vain homo- tai lesborakastajan?
8. Heterot ovat onnettomia. Oletko harkinnut terapiaa?
9. Oletko yrittänyt vietellä muita heterosuhteesewen kanssasi?
10. Miksi teet asiasta niin suuren numeron? Etkö voisi pitää heteroseksuaalisuuttasi
omana tietonasi?
Suuri heterokysely palstalaisille
16
204
Vastaukset
- Anonyymi
Geeneistä se johtuu. En jaksanut lukea muita.
- Anonyymi
Heterous johtuu siitä kun kehitys on ollut nomaalia eikä ole vinksahtanut vääriin suuntiin.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Onko konservatiivinen kristillisyys sitten oikea suunta "kehitykselle"?
Tulihan se Repen lempilapsi sieltä taas framille hupshuijaa....terveen merkki!
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se Repen lempilapsi sieltä taas framille hupshuijaa....terveen merkki!
Katos kun homoja netissä aktiivisesti inhoavat on yleensä lahkouskovaisia. En voi sille mitään, mutta tämä on päivänselvä vakta.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Katos kun homoja netissä aktiivisesti inhoavat on yleensä lahkouskovaisia. En voi sille mitään, mutta tämä on päivänselvä vakta.
Tai sitten ovat piilohomoja, itseltäänkin piilossa olevia. Rohkeasti esiin vaan kaapista, olo helpottuu heti.
Jaksa kaikkia, mutta kohtaan 2 vastaan että alle kymmenen vanhana. Sitä ennen ajattelin että naisen tissit ovat rumat, mutta sitten aloin ymmärtää että nehän on sairaan siistit. 😛
- Anonyymi
Oletko tosissasi??
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosissasi??
Kyllä, ja edelleen samaa mieltä. Sairaan siistit!
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kyllä, ja edelleen samaa mieltä. Sairaan siistit!
Ei kun tarkoitin tietenkin, että muka pikkulapsena inhosit niitä...höh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tarkoitin tietenkin, että muka pikkulapsena inhosit niitä...höh!
Homppi se on.
- Anonyymi
No jaa....se taisi olla joskus ala-asteella. Yhdellä luokan tytöistä alkoi jo olla isot rinnat ja hän käytti rintaliivejä. Jollain kummallisella tavalla se tuntui kiihottavalta ja halusi väkisin käydä käsiksi niihin ihanuuksiin.
- Anonyymi
1. Kun näin isini ja äitini hässivän
2. Nähdessäni valokuvan nakunaisesta
3. En ole kehdannut kertoa
4. Ei ... vaan oidipus kompleksista
5. Ohimenevä vaiheeni kestää vain loppuelämäni
6. En pelkää vaan lataan heitä pataan, joten he pelkäävät minua
7. En tartte semmoisia
8. Alakuloisuudesta pääsee kunnon hässimisellä
9. Ei tartte kun oon tunnettu tosi-TV tähti
10. Siksi jottei kukaan vain luulisi minun olevan homon - Anonyymi
Kaksi vastakysymystä:
1) ..tuako se sinulle kuuluu?
2) miten se on sinulta pois? 1. Heteroseksuaalisuuteni kumpuaa vääjäämättömästä Jyväskyläläisyydestäni.
2. Heti kun synnyin ja huomasin olevani Jyväskylässä.
3. Vanhempani tietävät kertomattakin.
4. Heterouteni johtuu rautaisesta tahdostani, ja kultaisesta sydämestäni. Lisäksi isäni raiskasi minut useaan kertaan.
5. On! Hahhahhah, vitsi oli.
6. Kyllä pelkään, ainakin jos he eivät ole Jyväskylästä.
7. Ei ole.
8. Alan kyllästyä kysymyksiin.
9. Kirjoitusvirhe, en vastaa. Olet selvästi Jämsästä.
10. Jyväskyläläisyyteni on suuri ylpeyden aihe minulle.
Kiitos kysymyksistä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673