Tahdon sulle olla hellä näinkun väitän sulle käsisydän♥️mellä, voitko asiaamme täysinluotaa? Riskin ottaa molemmat osapuolet.
Nyt jos ei koskaan
32
501
Vastaukset
- Anonyymi
Sen tiedän, etten ole Danny ja sinä et ole Armi, mutta armias nainen, riskiin voit luottaa.
- Anonyymi
Jep, ja se riski on aivan liian iso! -sivusta-
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja se riski on aivan liian iso! -sivusta-
Olen pahoillani puolestasi.

- Anonyymi
Luotan ja luotetaan molemmat.❤️ miehelle
- Anonyymi
Se on perusta aivan kaikelle ❤️
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on perusta aivan kaikelle ❤️
No ole yhteydessä. ❤️
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ole yhteydessä. ❤️
❤️
 - Anonyymi
Niin Naiselle oli aloitus, olet oivaltanut oikein.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Naiselle oli aloitus, olet oivaltanut oikein.
Odotan, että teet seuraavan siirron ja laitat viestiä❤️
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan, että teet seuraavan siirron ja laitat viestiä❤️
Vai on seuraava siirto minun heiniäni.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on seuraava siirto minun heiniäni.
On. Minä laitoin viestiä viimeksi ja en saanut mitään vastausta 😥
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Minä laitoin viestiä viimeksi ja en saanut mitään vastausta 😥
Kuka ollut noin tyly?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ollut noin tyly?
P- mies on ollut tyly ❤️. Annan anteeksi jos tulee rehellisenä ja uskollisena takaisin eikä pelaile enää muiden kanssa. Valitsee minut aina, valitsee meidät aina ❤️.
Mn tumma 
 - Anonyymi
Aion ottaa riskin. Eilen kun seisoin kylmässä ja pimeässä,vaikka valoja oli enemmän kuin tarpeeksi:), mietin jos liekki sammunut jo on..niin voiko sitä kukaan toinen saada eloon
- Anonyymi
Mielikuvitus ei ole ihmisen paras ystävä silloin kun pitää saada asioihin varmuutta. Parempi ottaa riski kun jäädä pahimmillaan ikuisesti miettimään asiaa.

- Anonyymi
Juuri nyt on sen aika, paikoilleen ei voi ikuisesti jäädä ❤️
- Anonyymi
Olet kyllä aivan asian ytimessä!

- Anonyymi
Riski on aina...
 - Anonyymi
Elämä on aina riskiä, koska se on jatkuvaa muutosta. Kuolemassa ei ole mitään riskiä, se on vain tasainen viiva.
 - Anonyymi
En usko sen olevan riski kummaltakaan puolelta. Tiedämme toisemme ja tapamme ilmaista se on jo näytetty. Olen kyllä valmis kokeilemaan mitä tästä saamme aikaan. Pilvilinnoja en odota vaan kevyttä liitoa arkeen ja toisiimme. Molemmin puolin olettaisin, että liikaa tätä on jo lämmitelty. Sauna on lämmin ja pyyhkeet lauteilla odottaa. Tervetuloa kotiin!
- Anonyymi
Mitä pyyhkeet tekee lauteilla????

- Anonyymi
Käsi sydämelle❤️ mä rakastan sua ikuisesti💫🙏✨💍🪽💥🙏👰☎️
- Anonyymi
🧝♂️☎️👱♂️
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧝♂️☎️👱♂️
🔥
❤️ 
 - Anonyymi
J❤️S
- Anonyymi
Kuka näitä viljelee joka puolelle 🤣
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku❤️Seko😄
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä🥰 rakastunut.
Rakastuneena viljellään😄
Anteeksi, mutta pakko😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä🥰 rakastunut.
Rakastuneena viljellään😄
Anteeksi, mutta pakko😊Entäs jos kohdekirjain arvostaisi enemmän vaikka henkilökohtaisten siementen viljelyä 🥰
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos kohdekirjain arvostaisi enemmän vaikka henkilökohtaisten siementen viljelyä 🥰
Tämä on mainio🥰🤩
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos kohdekirjain arvostaisi enemmän vaikka henkilökohtaisten siementen viljelyä 🥰
Kumpi?

- Anonyymi
Sebo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927