kuultuja juttuja. 🤷🏻♂️
yhteisiä tuttuja ja
69
818
Vastaukset
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Ja kaikki jutut niin tosia kuin vain voi olla.
- Anonyymi
Best handcraft of Pirkanmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Best handcraft of Pirkanmaa
Haastan sut oikeuteen.
- Anonyymi
Ooppoppoppoppoopooo
- Anonyymi
What ya galloping there at bush crocodile?
- Anonyymi
Tyhmä uskoo kaiken mitä kuulee. Fiksu puhuu asianosaiselle ja ottaa itse selvää asioista
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Tästä jutusta tuli jotenkin mieleen sen Bunny pojan epätoivoiset viestit, miten Discord-paikassa hän joutuu jotenkin halvennetuksi?
"The Com represents a disturbing hybrid of digital criminality and real-world violence. The Com is a primarily English speaking, international, online ecosystem comprised of multiple interconnected networks whose members, many of whom are minors, engage in a variety of criminal violations. The network operates across popular platforms including Discord, Telegram, gaming sites, and social media, specifically targeting impressionable young people".
Onko hän joutunut tuon The Com-toiminnan kohteeksi?
Uusi Suomi: "Toiminta alkaa usein huomaamattomasti, esimerkiksi ystävyyssuhteen tai jopa romanttisen kontaktin kautta. Näin rakennetaan luottamusta nuoreen. Sen jälkeen nuorelta pyydetään henkilökohtaisia tietoja, ja niiden avulla nuorta manipuloidaan ja kiristetään.
”Väkivaltaisia tekoja, kuten itsensä satuttamista tai muiden vahingoittamista, aletaan vaatia kiristyksen ja painostuksen avulla”, Christensen kertoo poliisin blogissa.
Krp:n mukaan verkoston toiminnassa on yhteyksiä väkivaltaiseen ekstremismiin ja terrorismiin. Taustalla voi olla ”pyrkimys yhteiskuntien horjuttamiseen”.
MTV:n rikosillassa Krp edustaja kävi puhumassa, toimittajat kauhisteli, miten nyt aikuiset ihmiset alkavat manipuloimaan lapsia ja hyödyntämään heitä toiminnassaan, ilman selvää näkyvää välitöntä hyötymistarkoituksen näkymistä, niinpä..
Yhteiskunnallista keskustelua tuosta ei saa, Hesarikaan ei reagoinut, voi kertoa siitäkin, että mitä ajattelevat suojelevansa ja kun on tarve olla aina sellaisten puolella jotka näyttävät, käyttävät valtaa, sallitaan ko.tahojen hyödyntäminen, välittämättä mitä seuraamuksia tuollainen välinpitämättömyys aiheuttaa.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/820d9587-721e-42d3-be78-939cdb69fa13?ref=ampparit:9ab7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä jutusta tuli jotenkin mieleen sen Bunny pojan epätoivoiset viestit, miten Discord-paikassa hän joutuu jotenkin halvennetuksi?
"The Com represents a disturbing hybrid of digital criminality and real-world violence. The Com is a primarily English speaking, international, online ecosystem comprised of multiple interconnected networks whose members, many of whom are minors, engage in a variety of criminal violations. The network operates across popular platforms including Discord, Telegram, gaming sites, and social media, specifically targeting impressionable young people".
Uusi Suomi: "Toiminta alkaa usein huomaamattomasti, esimerkiksi ystävyyssuhteen tai jopa romanttisen kontaktin kautta. Näin rakennetaan luottamusta nuoreen. Sen jälkeen nuorelta pyydetään henkilökohtaisia tietoja, ja niiden avulla nuorta manipuloidaan ja kiristetään.
”Väkivaltaisia tekoja, kuten itsensä satuttamista tai muiden vahingoittamista, aletaan vaatia kiristyksen ja painostuksen avulla”, Christensen kertoo poliisin blogissa.
Krp:n mukaan verkoston toiminnassa on yhteyksiä väkivaltaiseen ekstremismiin ja terrorismiin. Taustalla voi olla ”pyrkimys yhteiskuntien horjuttamiseen”.
MTV:n rikosillassa Krp edustaja kävi puhumassa, toimittajat kauhisteli, miten nyt aikuiset ihmiset alkavat manipuloimaan lapsia ja hyödyntämään heitä toiminnassaan, ilman selvää näkyvää välitöntä hyötymistarkoituksen näkymistä, niinpä..
Yhteiskunnallista keskustelua tuosta ei saa, Hesarikaan ei reagoinut, voi kertoa siitäkin, että mitä ajattelevat suojelevansa ja kun on tarve olla aina sellaisten puolella jotka näyttävät, käyttävät valtaa, sallitaan ko.tahojen hyödyntäminen, välittämättä mitä seuraamuksia tuollainen välinpitämättömyys aiheuttaa.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/820d9587-721e-42d3-be78-939cdb69fa13?ref=ampparit:9ab7CBS uutisjutussa käyttävät vähän kovempaa ja suorempaa tekstiä:
International investigation targets online group leaders accused of child sex abuse and torture
By Kerry Breen
Updated on: February 6, 2025 / 9:16 AM EST / CBS News
International law enforcement agencies have arrested several members of an online community that groomed and abused children, officials said Thursday.
U.S. Homeland Security, Europol and the French police were involved in the investigation. The operation targeted multiple online communities that operate as part of an online network called "The Com," where "extremists around the world collude to groom and abuse children," according to a news release from Europol.
Two members of an online group known as "CVLT," pronounced 'cult,' were arrested in the United States on Jan. 30. The two men, who were not identified, participated in what authorities described as a "neo-Nazi child exploitation ring that groomed and then coerced minors into produce child sexual abuse material and images of self-harm." The investigations were supported by international authorities.
Another member of the group has been in French custody since 2022, for child exploitation and related offenses. A fourth is serving a 50-year sentence in the United States for child sex abuse crimes committed in 2020 and 2021. Three of the four men are believed to have "acted as leaders and administrator" of the online community. Those responsibilities included hosting and operating online servers and controlling membership for the group.
The group's leaders targeted and manipulated vulnerable minors, particularly those with a history of sexual abuse or mental health issues, authorities say. The victims were "encouraged to engage in increasingly dehumanising acts" and film the actions, the news release said. Those videos were then allegedly used to blackmail victims and attempt to pressure them into suicide. Some victims who left the group had the videos leaked.
Many other extremist and abusive groups that make up "The Com" follow similar practices. These organizations operate in easily accessible online spaces, authorities say, including social media platforms, mobile apps and online gaming platforms. They allegedly have children carry out activities that are violent or harmful to themselves or others, then use video evidence of the actions as a tool for blackmail for further gruesome activities.
"It's a vicious cycle - the predators in this network influence children or young people into conducting acts that increasingly shame, incriminate, or isolate them, this in turn makes them more vulnerable to further exploitation," Europol said in a statement". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin!
AP:n sävystä heijastuu, että hän itseasiassa on tekemisissä tai on kyttääjä, joka uskottelee sitä kautta olevansa tuttuja, ja vain ns nauttii sen kautta saamiensa "juttujen" kuulemisesta ja niiden vaikutuspiiriin ajautumisesta. Onhan se vähän ala-arvoisen säälittävää, jos tuon enempää ei pysty asioista tajuamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/820d9587-721e-42d3-be78-939cdb69fa13?ref=ampparit:9ab7Pitäisi tuon CBS tulla tekemään juttuja suomesta, suomalaiset istuu aivopestyinä jumittuneina yhteen paikkaan, uskottelevat, että sellainen heidän koukuttaminen ala-arvoiseen toimintaan olisi jotenkin "normaalia" eikä siellä taustalla olisi isommat tausta-ajatukset voimassa. Se on aina huolestuttavaa, jos ihmisiä, varsinkin lapsia saadaan mukaan ala-arvoiseen toimintaan, missä alennetaan heidän käsityksiään moraalista jne, toisin sanoen, tekijät vetävät heidät mukaansa tahraamaan itsensä, jolloin he ovat hyvin helppoja ohjata tekemään toimia, mitä ei päivänvalo kestä.
Ette uskalla puhua vai? Onko noin, että alistutte aina ohjailtavaksi, ja on pakko uskotella että olettehan niiden puolella, jotka näyttävät/käyttävät röyhkeää "valtaa" ja siten "turvassa" työntämässä kohteeksi lapsianne, ei mitenkään sellaista, mistä voisitte ylpeillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi tuon CBS tulla tekemään juttuja suomesta, suomalaiset istuu aivopestyinä jumittuneina yhteen paikkaan, uskottelevat, että sellainen heidän koukuttaminen ala-arvoiseen toimintaan olisi jotenkin "normaalia" eikä siellä taustalla olisi isommat tausta-ajatukset voimassa. Se on aina huolestuttavaa, jos ihmisiä, varsinkin lapsia saadaan mukaan ala-arvoiseen toimintaan, missä alennetaan heidän käsityksiään moraalista jne, toisin sanoen, tekijät vetävät heidät mukaansa tahraamaan itsensä, jolloin he ovat hyvin helppoja ohjata tekemään toimia, mitä ei päivänvalo kestä.
Ette uskalla puhua vai? Onko noin, että alistutte aina ohjailtavaksi, ja on pakko uskotella että olettehan niiden puolella, jotka näyttävät/käyttävät röyhkeää "valtaa" ja siten "turvassa" työntämässä kohteeksi lapsianne, ei mitenkään sellaista, mistä voisitte ylpeillä.Suomessa kun on tahoja, jotka aloittavat tuollaiset toisten manipulaatiot, jotta ko.toimintaan mieltyneet saisivat suojeltua maineensa, tai tekevät niin, jotta saavat ohjailla muita samanlaisiin ala-arvoisiin toimiin, jotta he yksin eivät näyttäisi niiltä, jotka toimivat väärin. Ilmeisesti homma karkasi käsistä, kun toinen käsi ei tiedä mitä toinen käsi tekee? Ja mitä toimintaa ruokkivat.
Tiedättekö, tuli tuosta ns juttujen kuulemisesta mieleen, että on narsistisen luonteen omaaville luontaista, että kun he keksivät juttuja muista ihmisistä vahingoittamistarkoituksessa, tekevät mustamaalauksia, leimoja, feikkiprofiileja, kun ei toimi joko halutunlaisesti tai haluavat kovasti ko.toimilla suojata itseään, oletettua mainettaan, niin he alkavat itse uskoa luomaansa fantasiaan, että he lopulta uskovat kaiken sen mitä ovat keksineet. He alkavat elämään sitä tarinaa todeksi, vaikka tietävät sen itse keksineensä. Niitä esille tuomalla luovat perustetta sille että muutkin niitä uskoisivat sellaisinaan. Vaikka siis tietävät keksineensä ne alunperin eikä sellaista ole ollut. Koska ovat narsistisia, saavat ihmiset koukutettua enemmän tai vähemmän manipulaatisilla keinoilla kuuntelemaan heitä ja uppoutumaan heidän keksimään fantasiaan.
Ihmiset luulevat voivansa olla immuuneja tuollaisille, mutta silloin kun haluavat olla mukana joko vahingonilosta (tajuavansa ettei ko.tason juttujen mukana ole sinällään mieltäylentävää) tai vahingoittamishalussa (luulevat siten itse näyttävänsä paremmilta, edistyvänsä sos.kuvioissa paremmin) niin ihmisluonteen vastaisesti haluavat alistua, eivät ole itsenäisiä toimijoita enää.
Be careful out there - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP:n sävystä heijastuu, että hän itseasiassa on tekemisissä tai on kyttääjä, joka uskottelee sitä kautta olevansa tuttuja, ja vain ns nauttii sen kautta saamiensa "juttujen" kuulemisesta ja niiden vaikutuspiiriin ajautumisesta. Onhan se vähän ala-arvoisen säälittävää, jos tuon enempää ei pysty asioista tajuamaan.
Erikoinen sisennys sulla palstasetä omasta aloituksestasi. Selkeytätkö hieman? t näsäviisas
- Anonyymi
Ai ”siis mitävittuu sä teet?”
- Anonyymi
Tai miks vtussa et ole vieläkään tehnyt🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai miks vtussa et ole vieläkään tehnyt🤔
Asiahan ei sinulle kuulu
- Anonyymi
Mitäs kuulit? Tulitko mustasukkaiseksi?
- Anonyymi
Elettyä elämää ne jutut on... ;-))
- Anonyymi
Kateellisia riittää jonoksi asti. Vihaajat vihaa. 😄
- Anonyymi
Never see it quite like this, but ya know
- Anonyymi
Miksi miehet vihaa läheisyyttä?
- Anonyymi
Ei ne vihaa naisen syliä gubbe
- Anonyymi
Väkisin keitettyjä huttuja.
- Anonyymi
Ollaanko me tanssittu diskossa hitaita jo
- Anonyymi
Naurattaa nää miesten juorukerhot😅Jotkut elää elämänsä, toiset supattaa tylsyyttään baareissa. Totuus on jotain ihan muuta, mutta jotain pitää kehittää, et olisi ikäänkuin kiinnostavien ihmisten elämässä mukana.
- Anonyymi
Baarissa, töissä.. Tai jopa esiintyen toisena jossai kikissä yms
- Anonyymi
Sekä livessä että täällä luettujen perusteella suomalaista miestä on usein vaikeaa ymmärtää edes persoonana ja ihmisenä, siinä on usein jotain sisäisesti sivistymätöntä, jonkinlaista liian kypsymätöntä hedelmää ja pinnallista yksinkertaisuutta. Itse olen siis mies ja täysin hetero. Sellainen tunne on vain kumuloitunut ja vahvistunut, että voi pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Eläisit omaakin elämää etkä pelkästään tonkisi muiden asioita tai lukisi niitä kirjoista.
- Anonyymi
Kerrohan ne jutut,mitä olet kuullut!
- Anonyymi
Janilta vai keltä kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janilta vai keltä kysyt?
Tuskinpa on sen aloitus tää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on sen aloitus tää.
Hän tuntee ainakin jonkun Janin. Täältä. Minä en tunne. Enkä irl myöskään. Joten aika kummaa. Miten täällä tiedetään mitä joku kirjoittaa ja miten. Sitä haettiin takaa. Täytyy aika hyvin tuntea jos tietää miten toinen kirjoittaa.
- Anonyymi
Voihan niitä tuttuja ollakin, ja kuultuja juttujakin mutta mikä pitää paikkansa ja mikä taas ei?
Juttuja joltain tutuilta ei kyllä voi kuulla musta ajankohtaisia tosiaankaan.
Katsos kun kukaan ei tiedä niitä itteni lisäksi.
Enkä mä kyllä edes häpeä mennyttä elämääni.- Anonyymi
Niin olitko tuo joku Jani? Kuka hän yli päänsä on? Täällä on ilmeisesti jotain hyvinkin tuttuja tyyppejä jotka kaikki tietää paitsi minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olitko tuo joku Jani? Kuka hän yli päänsä on? Täällä on ilmeisesti jotain hyvinkin tuttuja tyyppejä jotka kaikki tietää paitsi minä en.
Tietyt nimet on vähän väliä esillä täällä joista ei minulla myöskään mitään hajua. Kai täällä on vaan osa ihan anoja ja suurin osa kuuluu johonkin palstajoukkoon jossa tunnetaan hyvinkin ihmiset. Miksi eivät chattaile ihan whatsapp ryhmässä vaikka. Mut ehkä täällä halutaan just pilkata ja ikkeillä eihän se ois hauskaa salassa ja selän takana. Niin kait sen täytyy mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietyt nimet on vähän väliä esillä täällä joista ei minulla myöskään mitään hajua. Kai täällä on vaan osa ihan anoja ja suurin osa kuuluu johonkin palstajoukkoon jossa tunnetaan hyvinkin ihmiset. Miksi eivät chattaile ihan whatsapp ryhmässä vaikka. Mut ehkä täällä halutaan just pilkata ja ikkeillä eihän se ois hauskaa salassa ja selän takana. Niin kait sen täytyy mennä.
*ilkeillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaankaan ole.
Miksi ihmeessä olisin? - Anonyymi
Uusille tutuille en minäkään kerro mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen oppinut et älä luota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaankaan ole.
Miksi ihmeessä olisin?Janilta kysyttiin jotain. Ihan siihen perustui tuo vaan. Ja joku vastasi ettei ollut hänen aloitus eli joku rinki täällä pyörii jotka tuntee toisensa hyvin. Ja se ei kyllä ole minulta ainakaan kiusaamista todeta niin. Mutta saa viedä käräjille jos tuntuu siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janilta kysyttiin jotain. Ihan siihen perustui tuo vaan. Ja joku vastasi ettei ollut hänen aloitus eli joku rinki täällä pyörii jotka tuntee toisensa hyvin. Ja se ei kyllä ole minulta ainakaan kiusaamista todeta niin. Mutta saa viedä käräjille jos tuntuu siltä.
Miten se liittyy mun kommenttiini?
Jestas sentään.
Vai että rinki...
Kyllä se rinki on teillä maalaajilla ja sotkijoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin kyllä kertoa vaikka mitä.
Sitähän varten jotkut haluaakin et kukaan
ei halua tutustua muhun tai uskoa mua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen oppinut et älä luota
Mä en ajattele noin vaikka kannattaisikin ehkä.
En vaan osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy mun kommenttiini?
Jestas sentään.
Vai että rinki...
Kyllä se rinki on teillä maalaajilla ja sotkijoilla.Niin eli minä olen se pahis joka sanoi etten tiedä ketään täältä ja huomaan että oon ihan pihalla kun en tunne nimiä kirjaimia enkä mitään mitä täällä jauhetaan ja muuta. Aivan sama. Kaikkea hyvää kaikille tässä oli juuri osoitus että ei kannata kirjoittaa mitään. Se saadaan heti joksikin huonoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli minä olen se pahis joka sanoi etten tiedä ketään täältä ja huomaan että oon ihan pihalla kun en tunne nimiä kirjaimia enkä mitään mitä täällä jauhetaan ja muuta. Aivan sama. Kaikkea hyvää kaikille tässä oli juuri osoitus että ei kannata kirjoittaa mitään. Se saadaan heti joksikin huonoksi.
Et ole vaan täällä ärähtää heti nuo jotkut samat jotka aina ärisee kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vaan täällä ärähtää heti nuo jotkut samat jotka aina ärisee kaikille.
Siinä se mustamaalaaja iskee taas kerran.
Tiedän itse etten oo tehnyt mitä väitättekään...
Jotenka....
Anna palaa vaan,
ihan vapaasti.. 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se mustamaalaaja iskee taas kerran.
Tiedän itse etten oo tehnyt mitä väitättekään...
Jotenka....
Anna palaa vaan,
ihan vapaasti.. 😉Kyllä nuo silmäniskut on jonkun vakiemoji täällä joka aina tappelee jonkun kanssa. Joten annahan sinä palaa taas että saat päivään iloa. Ei tätä uskoisi että jotkut yli keski-ikäiset vähintään kirjottaa.
- Anonyymi
Tuleeko 50 000 täyteen pian? Puuttuu vajaa 1300 allekirjoitusta;
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15394- Anonyymi
Kansalaisaloitteet ovat hyviä, harmi ettei niitä oteta edes käsittelyyn, vaikka monissa tapauksissa syytä olisi.
- Anonyymi
En nyt klikkaa mut, kerro ihmeessä mikä toi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt klikkaa mut, kerro ihmeessä mikä toi on.
Minäkin mietin mikä tuo kansalaisaloite homma on. Kertokaa nyt niin tietää kannattaako osallistua vai ei.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Pskapuheet. Kakaroiden jutut. Ei oo pokkaa kysyy ja jutella, mutta on pokkaa jauhaa vaikka mitä.
Jos kuulen viel kerran yhdenkääm kiusaaja kakaran puhetta, lähtee poliisille. 👍🏻👍🏻👌👌- Anonyymi
Kuka sua on kiusannut nyt. En näe tässä mitään kiusaamista.
- Anonyymi
Muuten ihan jees, mut aika pitkälti täällä ikäihmiset taitaa olla noitten juttujen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sua on kiusannut nyt. En näe tässä mitään kiusaamista.
Haastan J:n oikeuteen.
- Anonyymi
Ok. Oikeudessa tavataan.
- Anonyymi
Muistakaa: juoruilla on aina alkuperä, ne perustuvat aina johonkin todella tapahtuneeseen. Matkan varrella jutut vaan paisuvat, mutta niillä on silti tosipohja. Toisaalta on myös niin, että juoruaja ei tiedä koko totuutta, joten luultavasti totuus on vielä värikkäämpi kuin se juoru, joka on yksinkertaistettu versio tapahtumista.
- Anonyymi
Voi olla jotain suuntaa mutta kyllä ne paisuu ja voi muuttua matkalla valheeksi..
Ja varsinkin epäilisin jos itse juoruaja ei edes tunne kiusan kohdetta. Ei tervepäinen juoruile. Joo on olemassa hyväntahtoisesti juoruavia mutta niitä on tosi harvassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla jotain suuntaa mutta kyllä ne paisuu ja voi muuttua matkalla valheeksi..
Ja varsinkin epäilisin jos itse juoruaja ei edes tunne kiusan kohdetta. Ei tervepäinen juoruile. Joo on olemassa hyväntahtoisesti juoruavia mutta niitä on tosi harvassa.Ei ole juoruilla aina mitään totuutta. Sen on oppinut elämässä. Juorut on ilkeilyä ja halutaan pahaa aina. Jollekin.
- Anonyymi
Juoruilla on taipumus paisua ja muuttua, mutta ne katkeavat siihen, kun osuvat fiksun ihmisen korviin joka ei enää levitä niitä eteenpäin.
- Anonyymi
Koko suomi24 on oikeudessa ei kohta muita juttuja ehditä käsittelemään kun Suomen käräjäoikeus täyttyy ikäväpalstan oikeusjutuilla. Kertokaa sitten miten meni. Meille jotka ei tiedetä niistäkään mitään. Ketkä täällä uhkaa koko ajan jollain ja joita täällä kiusataan. Tuntuu kyllä että täällä kiusataan joka ikistä joka kirjoittaa mitään. Vaikka sanoisi hei joku tulee heti ilkeilemään. Kai se pitää käräjille lähteä viemään sekin.
- Anonyymi
Sanomiset on ihan pientä stalkkaus viestintään verrattuna,sanotaan milloin ollaan hereillä(ei itse).käy paskalla tai suihkussa stalkkausviestejä.
Tiedän nyt että se on yks S mies joka tekee tätä.Pitkä ukko.Asunut ennen minun asunnossa vuokralla.Jätti mikit ja kamerat lähtiessään,niiden kautta kyylää.
- Anonyymi
On....ja paljon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377