Ois ihanaa kun joku nuolisi. Suuseksiä tekee kovasti mieli. Tällä hetkellä pillu aivan märkä. Karvat ajelin pois toivoen, jos joku edes vähän maistaisi. Olisin niin valmiina. Olisi ihanaa kun joku riisuisi pikkarini ja lipaisisi edes pikkuisen kielellä.
Mua ei oo koskaan nuoltu ja ois ihanaa kun joku koskis kielellä mun klittaa.
Tykkäiskö joku nuolla mun litimärkää posliini pillua niin että saisin orkun.
Kumpa joku nuolisi
9
160
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sua olis tosi ihana nuolla oikein pitkään ja usein.
Mistäpäin mahdat olla? - AnonyymiUUSI
Kirjoita minulle, niin sovitaan tapaaminen.
Kik: Artur377- AnonyymiUUSI
Laitoin viestin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestin
Telegram . tuntee12
- AnonyymiUUSI
Ei ois kannattanu ajella. Luomu pillussa on se visuaalinen , syntinen vivahdus. Kas kun suurin osa miehistä ei ole pedofiliaan taipuvaisia. Ja juuri sellaisen, lapsekkaan kuvan saa ajellusta pimpistä. Anna karvojen rehottaa , ole luonnollinen. Ainakin minä osaan arvostaa naisessa juuri sellaista.
Olen muuten nuoleskellut vuosikymmenten saatossa "muutamia" pimppoja. Saanut kovasti kehuja,tykännyt myös itse valtavasti siitä. Joten uskon puhuvani jonkinlaisella asiantuntemuksella🤪 - AnonyymiUUSI
Mistä päin oot ja miten suhun sais yhteyttä. Olisin halukas
P13 - AnonyymiUUSI
Maistaisin kunnolla posliinipillua 😉😂🙈🙈🙈
- AnonyymiUUSI
Haluaisin nuolla sinua. Nuolen sinulle orgasmin vaikka montakin. Ihanaa että olet noin märkä. Kiihottavaa ajatus märästä pillusta, jota ei ole vielä nuoltu. Voin sanoa että kun tunnet kielen pillussa ekaa kertaa, niin nautit.
- AnonyymiUUSI
Kik tuhmaseta8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2396001Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1185814Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2214884Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu124258Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa614158Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684087Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa254056Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323648Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa522532En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401760