Joni Hamalojalle ja Päivi Viitasalolle!
Olette kehittäneet yrityksenne Suomen parhaimmistoon pitkäjänteisellä työllänne.
Onnea ja jatkuvaa menestystä!
8
439
Vastaukset
- Anonyymi
Onnia minunkin puolesta koko koko sakille. En kuitenkaan malta olla kysymättä, uskotteko itse olevanne Suomen parhainmistoa alallanne?.
- Anonyymi
Eivät kai ole itse itseään valinneet, vaan muut!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kai ole itse itseään valinneet, vaan muut!
Kerrankin saa omalla paikkakunnalla rahalleen vastinetta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin saa omalla paikkakunnalla rahalleen vastinetta.
Korkatin punainen koulu on varmaan kaikkein paras ja luonnonkaunein vanha koulu Haapavedellä. Siinä on vanhan koulun tunnelmaa ja idylliä.
Ja onhan siinä nyt sitten vielä lähellä koko Korkatin ulkoilualue. 
 - Anonyymi
Ois se jeppasissakin komia punanen koulu vaan yhet hyväkkäät siitä valitti,onko jo kolmas talvi tyhjänpanttina,met veron maksajat maksetaan kulut,oliko 30000 e/ vuosi
- Anonyymi
Korkatin pariskunnan olen oppinut tuntemaan erittäin palvelualttiina ja ystävällisinä majoittajina, jotka eivät tuo itseään esille vaan keskittyvät työhönsä ja vaativat itseltään paljon.
Voin suositella vaikka presidentille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkatin pariskunnan olen oppinut tuntemaan erittäin palvelualttiina ja ystävällisinä majoittajina, jotka eivät tuo itseään esille vaan keskittyvät työhönsä ja vaativat itseltään paljon.
Voin suositella vaikka presidentille.Toista kouluanne en tunne. Olen valinnut Korkatin urheilumaastojen takia ja palannut aina uudestaan tuohon hyvän palvelun ja erinomaisen ruuan majataloon.

- AnonyymiUUSI
Miten valinta suoritettiin, kuka ilmoitti kisaan ja montako ääntä per nuppi sai antaa, saiko oman virman väki äänestää entä täytyikö olla henkilökohtaista kokemusta palveluista että sai äänen antaa?. Voitto on mahtava juttu ja ois kyllä hyvä kun saatas lukea valintaprosessin yksityiskohdat tarkemmin vaikka paikallislehdestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4313936Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545481Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864288"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873561Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va63339Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093058HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.142959Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122851Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan422528