Olen 28v lääkärinainen. Erikoistun parhaillaan. Olen mielestäni kaunis 174cm pitkä ja painan 80kg. Haluaisin komean miehen, jolla hyvä varustus🤭. Ammatilla ei sillain väliä. Miehen tulisi kuitenkin olla savuton ja melkein raitis. Joskus voi juoda esim. Kerran kuukaudessa.
Mies ei saisi olla mustasukkainen. Minäkään en ole. Haluaisin myös harrastaa noin kerta viikossa kimppakivaa. 2-3m +n, tai vaikka 2n+3m. Minulla on vakkarit noihin kimppoihin. Olen bi-seksuaali. Se asia tulisi myös miehen hyväksyä. Olen todella seksuaalinen, kiimainen nainen. Squirttaan useita kertoja yhdynnässä, jos miehellä paksu kalu.
En saa miestä
34
443
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsiakin haluaisin 2-3 olisi sopiva lukumäärä .
- Anonyymi
Oletko ap edelleen. Kai niitä lapsia siunaantuu enemmän kuin tarpeeksi jo niiden kimppaKimmojen kanssa elleivät aivan eunukkeja ole.
- Anonyymi
Täyttä trollausta ja kalastusta aloitus!
- Anonyymi
Minun upea Fitnessnaiseni nauraisi sinut ulos vastaanotoltasi... ;-))
- Anonyymi
tvshopin naiset on retusoituja eivätkä sinun vaikka sen abrainerin ostitkin!
- Anonyymi
☺️🤭
- Anonyymi
Nuo naiset on jollekin kateellisia ja haluavat keskusteluyhteyttä!
- Anonyymi
Ei sulle 80 kiloo riitä. Vedä kymppi päälle mamma.
- Anonyymi
Ehkä johtuu varmaan juuri tuosta hieman erilaisesta elämäntavastasi. Moni haluaa elää ihan tavallisessa parisuhteessa, jossa ollaan uskollisia ja kunnioittavia toiselle, eikä harrasteta ulkopuolisia suhteita. Aika pieni osuus kuitenkin muun tyyppisissä ihmisisää loppujen lopuksi. Voimia!
- Anonyymi
Tuleeko sinusta kenteis gynekologi.
- Anonyymi
Minusta tulee neljän vuoden kuluttua.Työterveyshuollon erikoislääkäri. Se ollaan huomattu suurin osa ihmisistä ei halua harrastaa kimppajuttuja. Ne kuitenkin piristää oman kumppanin kanssa seksielämä. Kiima kasvaa.
- Anonyymi
Mikäs siinä . Toivottavasti kortsuja kuluu paljon. Muista lääkärinä olla vastuullinen ettei taudit leviä.
- Anonyymi
Eli lääkärien maine huonoina kirjoittajina ei perustu pelkkään käsialaan. Kielioppi ei edes lukiotasoa ja typoja tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lääkärien maine huonoina kirjoittajina ei perustu pelkkään käsialaan. Kielioppi ei edes lukiotasoa ja typoja tulee.
Eikä sulla päänuppi toimi. Keneksi ajattelit AP .n mainita. Sivusta.
- Anonyymi
Kielikuvan perusteella olet mies ja sinut pitäisi saada ensin peruskouluun ja siellä ”paksuudestasi” ei ole kyllä hyötyä.
- Anonyymi
Lääkärit ovat tunnetusti hutiloijia, mitä kirjoitukseen tulee, eli mitään johtopäätöksiä ei aloituksesta voi varmuudella vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit ovat tunnetusti hutiloijia, mitä kirjoitukseen tulee, eli mitään johtopäätöksiä ei aloituksesta voi varmuudella vetää.
No sen voi varmuudella vetää, ettei kirjoittaja ole ainakaan sisäisesti sivistynyt.
- Anonyymi
Kunnon trolli
- Anonyymi
Muka lääkäri ja puhuu squirttauksesta. Aloittaja on vain kusileikeistä kiinnostunut miestollo! Vai lääkäri hakemassa anonyymipalstalta kimppakivoja. 😄😄😁
- Anonyymi
Ei se mitään hae, kunhan kehuskelee olemattomilla jutuilla, luulee että kiviäkin kiinnostaa. 🙄
- Anonyymi
Kateellisia kirjoittajia täällä ainakin riittää. Itse olen 47v nuorekas komea, hyvin varustettu. Tein tänäkin vuonna saliennätykset. Minulla on lääkärivaimo 34v. Me ainakin harrastettu kimppoja. Tauteja ei ole tullut vaikka ilman kumia naimme. Itse töissä voimalaitoksissa päiväduunia
- Anonyymi
Ahaa, tällainen juttu! Onko lääkärivaimosi psykiatri Ja ryhmäterapiat kimppuja? Onpa hyvä ettette tauteja sentään ole saaneet! Kannattaisi kuitenkin käydä tarkastuttamassa lääkitys ja mainita vastaanotolla myös lääkärivaimosi. Mukavaa syksynjatkoa "lääkärin" miehelle!
- Anonyymi
Se on hyvä että sulla on huinolaatuiset siittiöt ja kukaan nainen ei ole tullut raskaaksi vaikka olet lauennut sisään ja ehkäisyä ei ole. Saat olla ylpeä sun huonolaatuisista siittiöistä.
- Anonyymi
Se on hyvä että olette panneet misten ja naisten kanssa joilla ei ole sukupuolitauteja . Kuitenkin saa lukea miten sukupuolitaudit on levinneet tänäkin vuonna vilkkaasti. Teillä on käynyt säkä että ei ole tullut tauteja .
- Anonyymi
Harvoin törmää noin etoviin juttuihin.
- Anonyymi
Jotkut miehet saattaa pelätä titteleitä? Huono itsetunto tekee tepposia pelkäävät koulutettua naista. Se on surullista.
- Anonyymi
Eivät pelkää mitään. Vieroksuvat löysää 80 kiloista massaa.
- Anonyymi
Miksi kaunis lääkärinainen kirjoittelee ihastumis-palstalle ko. aiheesta? Luulisi lääkärillä, jolla on jo kimppakontakteja olevan sen verran älyä päässä, että ymmärtää palstan olevan väärä ja mm. senssipaikkojakin on olemassa; varsinkin perversioita harrasteleville.
- Anonyymi
Kyllä täällä on vajaata porukkaa. On niitä nyt muitakin ehkäisymenetelmiä kuin kondomi. E-pillerit ja hormonikierukka.
- Anonyymi
Niinpä, eivät taida lääkärit täällä kuitenkaan kirjoitella. Toisaalta olisihan se huvittava ajatus, jos kaunis naislääkäri valitsisi miehekseen ketjussa aiemmin kirjoitelleen aladoben. Siinä olisi suhteessa henkinen tasapaino ns kohillaan. Vai lähtikö pikkutilhellä sittenkin ajatus laukalle? 😁
- Anonyymi
On toki. Mutta ne eivät ehkäise sukupuolitaudeilta
- Anonyymi
No perskeles, laskin tuossa että tänä vuonna on ollut 6 muijaa lakanoissa, ei taida ihan saada kymmentä täyteen. t. jo varttuneessa iässä oleva nuorekas miekkonen.
- Anonyymi
Oletko jotenkin vajaa loitsuilija. Buahahahaa 👽🌚🤛
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377