Ottaa syleilyyn ja olla vain ihan hiljaa. Ehkä kuiskata korvaasi jotain.
Tahtoisin tulla luoksesi
67
1231
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä haluisin niin paljon❤️
- Anonyymi
Tuu vaan, niin tiärät tullees.
T tiäräkki tullees
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8 - Anonyymi
Unelmien täyttymys omalta kaivatulta tuollainen...
- Anonyymi
Ihana ❤️🤗🫠😘
- Anonyymi
Jos olisit eräs niin se olis täydellistä,
just nyt etenkin. - Anonyymi
Huh se olis kyllä❤️
- Anonyymi
Vain olla siinä toisiinsa luottavaisina. Puhumatta. Hiljaa. Lepäisin.
- Anonyymi
Emme varmaan sanoja tarvitse. Sinä nainen sylissäni kertoisi sen kaiken. Rakkauden nälkä ja seksuaalinen lataus kyllä ohjaa meitä maaliin. Sanoja ei tarvita vaan katse ja kosketus. Haluan sinua niin paljon kaikilla tasoilla. Haluan ystävän ja rakastavan tukipilarin nyt ja aina. Tiiminä meitä ei kukaan voita...lupaan!
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Samoin haluaisin minun murulta samaa
- Anonyymi
Tämän kirjoittajalle palkinto, ihana lukea tällaista❤️🏆
- Anonyymi
Mitä kuiskaisit? 😊
- Anonyymi
En tiedä. Varmaankin "olet ihana".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Varmaankin "olet ihana".
Itku varmasti pääsisi...
sivu
- Anonyymi
Mitä kuiskaisit?
- Anonyymi
En saisi sanaa suusta, pitäisin kiinni niin kauan että voisin olla varma: olet oikeasti siinä, juuri sinä. Vihdoinkin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saisi sanaa suusta, pitäisin kiinni niin kauan että voisin olla varma: olet oikeasti siinä, juuri sinä. Vihdoinkin ❤️
Luulen, että itse joutuisin pitämään kauemmin kiinni.
- Anonyymi
Voi kuinka ihana. 🥰 ❤️
- Anonyymi
Tätä mä myös haluaisin omalta kaivaltultani. Olisi aivan ihanaa ❤️
- Anonyymi
Halit pusut 😘😘tekee hyvää jos mieli maassa. 👍🏻
- Anonyymi
Lisään 20.31. Rakastan Sinua nainen ja haluan olla sinulle se maailman parhain mies. jii
- Anonyymi
🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥹
Puhuuko joku mies oikeasti noin 🥹... *häkeltyy*
- Anonyymi
Se olisi kyllä toivottavaa. Syli tulisi nyt tarpeeseen.
- Anonyymi
Olisihan se kiva köllötellä kainalossa.
- Anonyymi
Olisi munkin mielestä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi munkin mielestä 🥰
Ja nunnankin mielestä🤪kiitos ja anteex
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nunnankin mielestä🤪kiitos ja anteex
Saat 😁
- Anonyymi
Ja mikä sua estää menemästä hänen luokseen
- Anonyymi
Ovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovi
Oven saa auki. Jos olisi seinä, niin olisi työläämpi.
- Anonyymi
Oih! Kuinka olisikaan ihanaa❤️
- Anonyymi
Olisi. Olen varma, että palaan vielä ovellesi. Se miten suhtaudut siihen onkin sitten mysteeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi. Olen varma, että palaan vielä ovellesi. Se miten suhtaudut siihen onkin sitten mysteeri.
Soitan poliisit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilahdun, halaan ja suutelen❤️ Sinua, en sitä ovea😊
- Anonyymi
Haaveilin aamusta myös halauksesta. Sitä on ajatellut, että siinä hetkessä kaikki olisi jotenkin kohdallaan ja olisi hyvä olla. h>m
- Anonyymi
Mä haluaisin, et kaivattu halais mua ja koskettais varovasti kasvoja ja suutelis mua hellästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin, et kaivattu halais mua ja koskettais varovasti kasvoja ja suutelis mua hellästi.
Haluisin, et nainen ohjais mut sänkyyn, jossa oltais sylityksin ja puhuttaisi kaikkea maan ja taivaan väliltä, silleen, että tuntisi lämmön ja luottamuksen kasvavan. Kertoisin naiselle kuinka kaunis ja ihana hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin, et nainen ohjais mut sänkyyn, jossa oltais sylityksin ja puhuttaisi kaikkea maan ja taivaan väliltä, silleen, että tuntisi lämmön ja luottamuksen kasvavan. Kertoisin naiselle kuinka kaunis ja ihana hän on.
Mut munnainen ei oo täällä kuulemassa, joten ihan turhaa kaikki.
- Anonyymi
Tosi kauniita asioita…😘
- Anonyymi
Tule!!! 🤗🫂
Ai niin, et voi. 😄- Anonyymi
Minkäs selityksen feikkiprofiili on keksinyt ettei muka voi tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs selityksen feikkiprofiili on keksinyt ettei muka voi tulla?
Kaikki 'anonyymit' ovat feikkiprofiileita. Mistä heidät voisi erottaa toisistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki 'anonyymit' ovat feikkiprofiileita. Mistä heidät voisi erottaa toisistaan?
Joo, mutta vinkkiä voi ottaa ja pohtia onko joku profiili aito vai ei. Tai mieluiten järjestää kohtaaminen kasvokkain selvittääkseen asian. Olet mestari valehtelemaan itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kysymys oli siitä että minkä selityksen kyseinen henkilö on viestillä/puhelulla/videopuhelulla keksinyt ettei muka voi tavata?
- Anonyymi
Tänään halu toteuttaa tämä on erityisen kova.
- Anonyymi
😘👍🏻🔜🔢
- Anonyymi
👍🤗🙂
- Anonyymi
Mitä kuiskaisit mun korvaan? Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Rakastan sua, nyt ja aina.
- Anonyymi
"Sinut haluan"
- Anonyymi
Kuiskaisin: hitsi, sää oot niin… 🤗🥰😍😘
- Anonyymi
Haluan että sanot minulle "rakastan sinua", eikä "jotain".
- Anonyymi
'Hyvää yötä' kuiskaan ihanista ihanimmalle 😍 Ja rutistan syliini. Sillee sievästi 🥹
- Anonyymi
"Olen funktionaalinen puliukko"
- Anonyymi
En lainkaan käytä alkoholia kuin hyvässä seuras
- Anonyymi
Oma seura paras seura?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma seura paras seura?
Ei, kyllä mä ottaisin nyt kaivattuni seuraani. Olisi hänelle tarvetta. Saisi samlla kuulla, miten häntä rakastan ja olen kaivannut. Saisi myös tuntea sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä mä ottaisin nyt kaivattuni seuraani. Olisi hänelle tarvetta. Saisi samlla kuulla, miten häntä rakastan ja olen kaivannut. Saisi myös tuntea sen.
Lopeta tuo höpötys varatusta miehestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo höpötys varatusta miehestä!
Kenellä sä höpötät? Huh!
- Anonyymi
Sit loppu juominen ja aletaan ryyppää
- Anonyymi
Perjantain jälkeen ollaan toivottavasti askeleen lähempänä tuota.
En malta odottaa. - Anonyymi
Taisi olla naisia vastaajat kaikki
- Anonyymi
Palsta on täynnä vain epätoivoisia naisia. Ei yhtään kaipaavaa miestä, joka ei kirjoittaisi prseistä tai haukkuisi naisia.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on täynnä vain epätoivoisia naisia. Ei yhtään kaipaavaa miestä, joka ei kirjoittaisi prseistä tai haukkuisi naisia.....
No höh. Onpas. sivu
- Anonyymi
Minä ainakin. 🙋
Naiset haaveilee, että miehet kirjoittaisivat näin kauniisti heille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377