Piti tapahtua että tulit elämääni
Miksihän tämän
52
855
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulutaan yhteen mies ❤️ älä luovu siitä.
- Anonyymi
No juu en ajatelutkaan,tykkäyksiä ja hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu en ajatelutkaan,tykkäyksiä ja hyvät yöt.
Kenelle? Öitä
- Anonyymi
Että voisin sen pilata.
n <- m- Anonyymi
Miten pilaat?
- Anonyymi
En ole siellä enää. 😅
- Anonyymi
Okei ,no tää ei tainnu olla sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei ,no tää ei tainnu olla sulle.
Jos luulet vaan, että hän on elämässäsi? Oikeasti sinulle keskustelee joku ihan muu esiintyen hänenä? Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos luulet vaan, että hän on elämässäsi? Oikeasti sinulle keskustelee joku ihan muu esiintyen hänenä? Sivusta.
Ihan sama,jos hän ei halua keskustella kanssani niin sitte niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama,jos hän ei halua keskustella kanssani niin sitte niin.
Anna sitten olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sitten olla.
Olen antanut hän ei ole enää kaunis.
- Anonyymi
En tie mut mun leffa alkaa pakko mennä💋💋💋💋💋💋💕❤️🔥💥💫😘😋öitä😥😥💋💋💋💋muah❣️❤️🔥
- Anonyymi
Tulitkos yksin........
https://m.youtube.com/watch?v=HPYaIdVeK98&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD - Anonyymi
Rakkauspapukaijat löysivät toisensa ❤️
- Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä
ÖITÄ 🫶🏻
- Anonyymi
Pakottiko joku sinut aseella uhaten jonkun elämään. En ymmärrä tuollaista valitusta ja syytöstä tavallaan. Ihan itse olet ilmeisesti halunnut.
- Anonyymi
Näin ilmeisesti oli käynyt.
- Anonyymi
Elämässä tapahtuu paljon asioita. Toiset miellyttäviä toiset ei.Onneksi oma mieleni on niin vahva että voin sivuuttaa ihmisen jota en halua tuntea, kuin ohikulkevan kävelijän.
Olkoompa hän kuinka viehättävä tahansa.Walk away,walk away ja jatka matkaasi. - Anonyymi
Oot mun toinen puoliskoni. Meidän tulee yhtyä ja parannella tätä maailmaa❤️🔥👍
- Anonyymi
Voit syyttää vanhempiani.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Useimmiten kyse on sattumasta ensimmäisellä kerralla etenkin sen jälkeen syitä voi olla taas miljoonia sattumasta vainoamiseen
- Anonyymi
Näin siinä vain kävi. Pitkiä iltoja valvottuja öitä. Jos jotain haluaa siitä on pidettävä kiinni. Ei saa luovuttaa vaikka tausta sitä rummuttaa. Eteenpäin meno vaatii tarkkaa tilannetajua ja juuri oikeita sanoja oikeaan hetkeen. Mitään ei ole mennyt hukkaa vaan kaikki on kirjoissa. Olen onnellinen kaikesta tästä välistäkin raskaasta matkasta mutten kadu mitään. Kestin kyllä kaiken ristitulen ja sivusta potkimisen. En ole kostonhaluinen vaan luotan rehellisyyteen ja hyvyyteen. Ei muuta kuin oman kullan kuvia ja hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu👍
- Anonyymi
Kyllä sä ihan mukava oot ollut mulle ja silleen ei mitään valittamista sen suhteen, tuli vaan jotaki epävarmuuksia ja taustatekiöitä jotka häirtsee sitä kokoniaskuvaa tässä. Mutta jos näin sanosin nii pidä kuitenki lippu korkealla.
- Anonyymi
Rakastuit toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuit toiseen?
Se että rakastuinko toiseen vai kolmanteen ei oikeastaan ole merkitylsellistä... Vaan että kuka on saavutettavissa näistä. Eihän kaikki voi olla saavitettavissa vaikka olisikin rakastunut ja sehän asiasta voi tehdä hankalan tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että rakastuinko toiseen vai kolmanteen ei oikeastaan ole merkitylsellistä... Vaan että kuka on saavutettavissa näistä. Eihän kaikki voi olla saavitettavissa vaikka olisikin rakastunut ja sehän asiasta voi tehdä hankalan tilanteen.
Ja et rakasta tätä naista? Ketä tapasit, miksi sitten teit niin?
- Anonyymi
Jos minulta kysyit niin en. Yksi vain on ja pysyy jos se on minusta kiinni.
- Anonyymi
Joku sotkee välissä kulta,
- Anonyymi
Kuka on kultasi?
- Anonyymi
… … ❤️
- Anonyymi
Jos minä nyt menisin hänen eteen ravistaisn hartioista ja kysyisin suoraan, että mitä sinä nyt meinaat, mikä homman nimi, niin hän vaan kääntyisi ja ei puhuisi mitään. Se on vaan näin.
- Anonyymi
Pelkään, että yksi mies ajattelee näin. Että tulin hänen elämäänsä ja pilasin sen.
- Anonyymi
En minä ainakaan. Päinvastoin.
- Anonyymi
Kadun mun kaikkia suhdeseikkailuja, oon hauras kuin lampunjalka, jos se kaatuu se raksahtaa rikki.
- Anonyymi
Jotta olisimme läheisiä toisillemme<3
- Anonyymi
Juu haluan olla.
- Anonyymi
Kuka tuli?
- Anonyymi
Ohi,
n
- Anonyymi
Mä näen sen niin, että ihmiset on tullut mun elämään opettamaan jotakin. Jotkut kulkee siinä vaan vähän matkaa, mutta jättää jonkin viestin.
- Anonyymi
Mitä tämä viimeisin mielestäsi jätti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä viimeisin mielestäsi jätti?
Siis hän, johon jäin kiinni? Olen ainakin joutunut kasvamaan ja nöyrtymään, kun elän tämän tunteen kanssa. Olen muuttunut siitä, mitä joskus olin. Yhtä hankala tunteineni toki olen, mutta joutunut tunnustamaan tosiasioita. Aina ei asiat mene niin, kuin toivoisi niiden menevän. Silti luotan että menevät niin, kuin niiden pitää mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hän, johon jäin kiinni? Olen ainakin joutunut kasvamaan ja nöyrtymään, kun elän tämän tunteen kanssa. Olen muuttunut siitä, mitä joskus olin. Yhtä hankala tunteineni toki olen, mutta joutunut tunnustamaan tosiasioita. Aina ei asiat mene niin, kuin toivoisi niiden menevän. Silti luotan että menevät niin, kuin niiden pitää mennä.
Jotkut ovat valmiita maksamaan yllättävänkin kivat oppirahat.
- Anonyymi
Minulla on vain tämä yksi ainut elämä /oma elämäni, minkä olen kokenut tärkeäksi elää siihen hetkeen asti kun minun ei tarvitse murehtia enää muita ihmisiä. Ihmisiä joita olen tällä matkalla kohdannut, ihmisiä keiden kanssa olen aikaa viettänyt ja ihmisiä, heitä ketkä olen halunnut sivuttaa jostain syystä.
En koe olevani osa kenenkään toisen ihmisen elämää.
Palsta ei meritse mitään sillä täällä elämä lähtee kuin väärälle laukalle. Niin paljon pahaa, kärsimystä kauheista sana hirviöistä. Täällä on saanut / joutunut toteamaan, uskomaan vaikka ei olisi tahtonut sen kaiken pahuuden mihin ihminen pystyy niin halutessaan.
Rakkaus joka on harvinaista ihmisten kieroutuneissa mielissä, palstalla tämä toisinaan näyttäytyy jonkun ainutlaatuisen ihmisen kirjoituksissa. Kun joku ihminen rohkenee puolustaa lyötyä, loukattua ja nurkkaan ajettua ihmistä.
Ei täällä uskalla lähestyä enää ketään kanssaihmistä, jos kokee olevansa kiinnostunut vähän ja yksinkertaisesta syystä. Kiinnostus ei tarkoita sitä, että tuntisi toiseen ihmiseen minkäänlaista seksuaallista vetoa.
Koska sellainen tarvitsee aina paljon aikaa kehittyäkseen.
Kiinnostus voi olla aivan jotain muuta ja vähempää joka ei tarkoita, että haluaa koskettaa toista ihmistä sen kummemmin.
Mutta nykyajan ihmiset eivät ymmärrä tätä.
Nykyajan ihminen kuvittelee, että hänellä on valta ottaa mitä tahtoo toiselta ihmiseltä.
Mutta näin se ei ole eikä sen tule olla!
Rakkautta ei voi pakottaa ja aina täytyy ymmärtää, että mitkään asiat eivät ole vain sinun päätettävissä vaan on otettava toisen ihmisen tahto huomioon kaikessa.- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Pitkälti samaa mieltä.
- Anonyymi
Liian pitkä horina, ei jaksa. Soita WSOY:lle 👍
- Anonyymi
Rakas laita viestiä niin nähdään? ❤️
- Anonyymi
Lopeta kuvittelu että kuulun siihen. En voi sietää sinua ja käytöstäsi.
- Anonyymi
Jos mies nusuttelee 20v kanssa niin ei kiitos. Vielä vähemmän jos niitä on 4 vrk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345