Saataispa paria

Anonyymi-ap

Miehen kanssa vähän kaikkea kokeiltu mut unelma ois saada olla neljästään! Haaveena niin että mies panee mua samalla ku nuolen pillua, ja tätä naista pantais vaikka suuhun. Ois myös ihana lopuksi maata sängyllä naisen kanssa vierekkäin, miehet runkkais lastit päälle. (Tätä mekin harrastetaan välillä)
Tää ei oo seuranhakua, mut onko muita joilla samanlaisia fantasioita?

13

1240

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisihan tuo upeaa.
      Harmi vain kun olen sinkku mies vailla sitä kauniimpaa puoliskoa jonka kanssa harrastaa.

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä hyvältä haaveelta. Kyllähän niitä haaveita meilläkin on monenlaisia

• Anonyymi

Ois kiva ku mun mies suostuis tuollaiseen, mutta ei millään.oon kokeillut silti ja kivaa oli

• Anonyymi

Tuu tänne ja jätä se oma mies si ne

• Anonyymi

Törkeätä että kukaan ei suodata noita lapsellisia herjoja. Tottakai ne voi jättää omaan arvoonsa. Mutta
      aika iljettäviä ovat. Minäkin haaveillut neljän kimpasta, vaimolle ehdotellutkin. Harmi vaan kun hän ei ole innostunut, ainakaan vielä. Hänet tuntien, tiedän että toinen nainen sais hänet ainakin kokeilemaan.

• Anonyymi

Älä vastaa ikinä mitään tuolle häirikölle koska sitten se sinun viesti jää näkyviin. Tee niin että vain ja ainoastaan ilmoitat kaikki tuon ääliön ja ääliöille vastanneiden viestit poistettavaksi heti kun niitä täällä näet!!

• Anonyymi

Kyllä meitä on, kuulostaa kiihottavalta tuo kuvailusi. Olen yrittänt houkutella vaimoa tällaiseen. Ei vaan ota oikein tulta. Ollaan jo ikä ihmisiä,,,no kukapa ei ois. Kaikkihan ikääntyy heti pillusta ulos työntymisen jälkeen.😜 Näkyy taas älykääpiöt heittävän "hengwntuotteitaan"tähänkin ketjuun. Mutta vitut niistä ääliöt on ja pysyy ääliöinä.

• Anonyymi

Neljästään olis kyllä kiva kokeilla! Kiihottavampi ajatuksena mitä kolmestaan. Se on kokeiltu ja tykättiin, mutta jotenkin parin kanssa oleminen kiihottaa enemmän.

Tämä on totta joo, ääliöt pysyy ääliöinä. Onneksi heistä ei tarvitse välittää 😂 ja hyvä että heilläkin on paikka jossa toteuttaa itseään. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljästään olis kyllä kiva kokeilla! Kiihottavampi ajatuksena mitä kolmestaan. Se on kokeiltu ja tykättiin, mutta jotenkin parin kanssa oleminen kiihottaa enemmän.

Tämä on totta joo, ääliöt pysyy ääliöinä. Onneksi heistä ei tarvitse välittää 😂 ja hyvä että heilläkin on paikka jossa toteuttaa itseään. 😂

Meillä oli 19v ikäisinä 3 paria olin itse aviossa nykyisen vaimoni kanssa toiset seukkas.
        Saatiin toimimaan parien vaihto ja sitä oli tosi paljon.
        Me oltiin päivittäin yhdessä vaikka ei aina pantukaan.
        Pidettiin muuten hauskaa disko ja kesäisin kuutamouinti alasti kotimatkalla ja sauna on ollut ainakin kaksi kertaa viikossa naiset ja miehet yhtäaikaa.
        Seksiä jos joku halusi niin toiset tuli mukaan.

• Anonyymi

Meillä oli kimppa sessio viikonloppu..
      Mukavaa oli kyllä neljästään peuhata sängyssä..siis bi puolta kyllä oli sikin sokin välillä:)
      T 50v pari

• Anonyymi

Kuulostaa erittäin hyvältä! Toi on niiiiin suuri haave! Itse tykkään katsoa, koskettaa, antaa ja ottaa eikä sukupuolella väliä. Mies on samanlainen

• Anonyymi

Me voitas alkaa ollaan Kemi.issä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      31
      3575
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3157
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      3037
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      53
      2970
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      34
      2149
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2109
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1952
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1829
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49