Suurin unelma ois tulla jaetuksi miehen sekä trans henkilön kanssa. Olen bi ja rakastan tissejä, mutta kullia haluan. Toinen panee pilluun ja toinen suuhun. Ois myös ihana katsoa kun mies panee trans henkilöä samalla kun nuolee minua. Tai että itse otan toiselta suihin kun häntä pannaan.
Fantasioita, fantasioita..
Trans henkilön kanssa
26
729
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa herkulliselta fantasialta
- Anonyymi
Olin kerran 2miehen kans ja toinen pani mua takaapäin pilluun ja se toinen sitä kaveriaan perseeseen.
- Anonyymi
Hyh hyi Mistäs sä nyt noin riehannuit.
- Anonyymi
Kerroit jälleen kerran kaiken olennaisen itsestäsi. Mitäs olet rämesika. Hyi hemmetti delaa dorka.
- Anonyymi
No hähähää mitäs sun piti kertoman. Ai varmaan sen et ymmärrä hönö lulemaasi.
- Anonyymi
Viet todella jalat suustani. Ihanaa huomata että on muitakin, jotka osaavat ja uskaltavat unelmoida tällaisista. Vaikka ei saisi koskaan toteutettua, pelkkä ajatusleikki antaa potkua parisuhteeseen. Minulla vissiinkin ollut aina tunne että olen synynyt väärään sukupuoleen. Unelmoin usein miltä tuntuisi tulla naiduksi. Vaimo pannut muutaman kerran strapilla. Taisi olla elämäni paras seksikokemus. Eihän se tietenkään aitoa korvaa. Antaa kuitenkin jonkinlaisen kuvan , miltä homma naisesta tuntuu. Täytyy vaan todeta, kateeksi käy, mutta minkäs teet🫠
- Anonyymi
No vitun pelle miksi et ole jo mennyt. Mitäs olet sirkus friikki pelle.
Saako sulta suuhun? Pekka Helsinki
myös transvestiitti tai crossdress henkilöt on ihania , itsekkin pukeudun naisten vaatteisiin ja tykkään imeä kullia
- Anonyymi00017
Wow, olet kyllä kiinnostava! Mieli tekisi...
- Anonyymi00018
Missä olet kullityttö? https://es.xhamster.com/videos/close-up-cock-in-black-panties-and-pantyhose-10138043
Anonyymi00018 kirjoitti:
Missä olet kullityttö? https://es.xhamster.com/videos/close-up-cock-in-black-panties-and-pantyhose-10138043
uuh olipa komea kulli videossa , itsellä pieni ja kiero , kuten isäntänsä 😅
- Anonyymi00021
Olet varmaan aivan upea tapaus. Juuri tuollaisesta pukeutumisesta pidän itsekin ja pukeudunkin salaa ja harrastan tyttöilyä.
T. Ukm55v Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet varmaan aivan upea tapaus. Juuri tuollaisesta pukeutumisesta pidän itsekin ja pukeudunkin salaa ja harrastan tyttöilyä.
T. Ukm55vah kiitoksia , tyttöily on ihanaa
- Anonyymi00022
kullityttö kirjoitti:
ah kiitoksia , tyttöily on ihanaa
Itse tyttöilen siis salaisesti, puen alusasut, hameen, sukkikset, korkkarit. Jos vaan mahdollista, ajelen läheiseen kaupunkiin ja liikun myös ulkona, käyn kävelyllä, kaupoissa ja jopa kahvilla. Se tunne, kun nousee autosta ja lähtee liikkeelle naisten asussa, menee marketin ovista sisäään.....
T. Ukm55v Anonyymi00022 kirjoitti:
Itse tyttöilen siis salaisesti, puen alusasut, hameen, sukkikset, korkkarit. Jos vaan mahdollista, ajelen läheiseen kaupunkiin ja liikun myös ulkona, käyn kävelyllä, kaupoissa ja jopa kahvilla. Se tunne, kun nousee autosta ja lähtee liikkeelle naisten asussa, menee marketin ovista sisäään.....
T. Ukm55vuhh jännä tunne olla julkisella paikalla asuissa , en ole paljoa sitä harrastanut
- Anonyymi00023
kullityttö kirjoitti:
uhh jännä tunne olla julkisella paikalla asuissa , en ole paljoa sitä harrastanut
Vieraalla paikkakunnalla sen uskaltaa tehdä, kun aikansa kerää rohkeutta. Korot kopsuen, hoikat sääret sukkahousuissa vilkkuen ja hameenhelma heiluen vaan kaupan portista sisälle. Silloin kuumottaa, kun ymmärtää, että ulos pääsee vain kiertämällä marketti ympäri ja kassan kautta ulos.
T. Ukm55v Anonyymi00023 kirjoitti:
Vieraalla paikkakunnalla sen uskaltaa tehdä, kun aikansa kerää rohkeutta. Korot kopsuen, hoikat sääret sukkahousuissa vilkkuen ja hameenhelma heiluen vaan kaupan portista sisälle. Silloin kuumottaa, kun ymmärtää, että ulos pääsee vain kiertämällä marketti ympäri ja kassan kautta ulos.
T. Ukm55vhih tuo se vasta jännää onkin
- Anonyymi00025
kullityttö kirjoitti:
hih tuo se vasta jännää onkin
Mistähän tuollaisen tytön voisi tavoittaa ja tutustua?
T. Ukm55v
- Anonyymi00019
Olen pahoillani tilanteesi vuoksi.
- Anonyymi00024
kullityttö kirjoitti:
ei se mitään , minä tykkäänkin muiden kulleista enemmän kuin omastani
Kiihottavaa,missä liikut tyttônä..?
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kiihottavaa,missä liikut tyttônä..?
täällä lahden alueella , nyt toki vähemmän kun on pakkasia 🥶
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2009249
- 114748
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523760Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102565Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122048Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131539- 461507
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos711347