Suurin unelma ois tulla jaetuksi miehen sekä trans henkilön kanssa. Olen bi ja rakastan tissejä, mutta kullia haluan. Toinen panee pilluun ja toinen suuhun. Ois myös ihana katsoa kun mies panee trans henkilöä samalla kun nuolee minua. Tai että itse otan toiselta suihin kun häntä pannaan.
Fantasioita, fantasioita..
Trans henkilön kanssa
11
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa herkulliselta fantasialta
- Anonyymi
Olin kerran 2miehen kans ja toinen pani mua takaapäin pilluun ja se toinen sitä kaveriaan perseeseen.
- Anonyymi
Hyh hyi Mistäs sä nyt noin riehannuit.
- Anonyymi
Kerroit jälleen kerran kaiken olennaisen itsestäsi. Mitäs olet rämesika. Hyi hemmetti delaa dorka.
- Anonyymi
No hähähää mitäs sun piti kertoman. Ai varmaan sen et ymmärrä hönö lulemaasi.
- Anonyymi
Viet todella jalat suustani. Ihanaa huomata että on muitakin, jotka osaavat ja uskaltavat unelmoida tällaisista. Vaikka ei saisi koskaan toteutettua, pelkkä ajatusleikki antaa potkua parisuhteeseen. Minulla vissiinkin ollut aina tunne että olen synynyt väärään sukupuoleen. Unelmoin usein miltä tuntuisi tulla naiduksi. Vaimo pannut muutaman kerran strapilla. Taisi olla elämäni paras seksikokemus. Eihän se tietenkään aitoa korvaa. Antaa kuitenkin jonkinlaisen kuvan , miltä homma naisesta tuntuu. Täytyy vaan todeta, kateeksi käy, mutta minkäs teet🫠
- Anonyymi
No vitun pelle miksi et ole jo mennyt. Mitäs olet sirkus friikki pelle.
Saako sulta suuhun? Pekka Helsinki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979