Myös Kuopiossa toimii kristillinen moottoripyöräkerho Gospel Riders.
Tämä on Euroopan suurin moottori-
pyöräkeho, kristillisellä pohjalla
toimiva ja Suomessa perustettu.
Kristillinen moottoripyöräkerho
27
693
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Pelastusarmeijalla on toimintaa Kuopiossa, Pelastusarmeija on kansainvälinen avustusjärjestö, joka toimii 134 eri maassa.
- Anonyymi
Heh, vastailet itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, vastailet itsellesi.
Erehdyit. Koska itse harrastat paljon itsellesi vastaamista, niin luulet, että moni muukin tekee samaa.
- Anonyymi
En tiennyt, että Pelastusarmeijalla on toimintaa Kuopiossa. Missä on heidän toimipaikkansa?
- Anonyymi
Olen kuule tiennyt vuosikymmeniä ne.
- Anonyymi
Kristillinen maa Suomi on. Siksi kaikki hyvät asiat toimivat meillä aina ainakin jonkin verran kristilliseltä pohjalta.
- Anonyymi
Kristillinen maa?
Miten niin, kun vain n. 17% uskoo ev.lut. kirkon jumalaan?
Tämä maa kuluu maailman maallistuneimpiin, joten olet ihan kujalla!
- Anonyymi
Amen
- Anonyymi
Apostolien tekoja.
- Anonyymi
Tietoverkko perustainen rikoksiatutkinta ei ole "pohjalla" eikä "pohjalta", se on perusta eikä pohja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoverkko perustainen rikoksiatutkinta ei ole "pohjalla" eikä "pohjalta", se on perusta eikä pohja.
Onko velanperintä tehokasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko velanperintä tehokasta?
Kristillisen maailmankatsomuksen kylkiäisenä tulee, että ei eletä yli varojen eikä velkaannuta. Raittius, rehellisyys ja hyvinvointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillisen maailmankatsomuksen kylkiäisenä tulee, että ei eletä yli varojen eikä velkaannuta. Raittius, rehellisyys ja hyvinvointi.
Ja huuhaa.
- Anonyymi
Valitettavasti en omista moottoripyörää
- Anonyymi
Et pääse taivaaseen.
- Anonyymi
Mikäs oli se kunta jossa ensimmäisen moottoripyörän hankki pappi. Tapahtui 1900- luvun alussa.
- Anonyymi
Kristinusko on yliveto!
- Anonyymi
Ei kiinnosta tuo kerho
- Anonyymi
Tähän vuodenaikaan ei juuri moottoripyörillä ajeta.
- Anonyymi
Osa polttaa pyhää yrttiä hasista juo kaljaa ja sanoo että se on jeesuksen armoa
- Anonyymi
Oikeet moottoripyöräilijät ajaa myös talvella. Mamikset (kuten minä) eivät
aja. Onko Pelastusarmeijalla isopalkkaisia päättäjiä kuten esim. SPR:llä ? - Anonyymi
Kristillisyys näyttää lisääntyvän Kuopiossa
- Anonyymi
Ovatko ne sitten niitä ns. tekouskovaisia?
- Anonyymi00047
Ovatko kaikki Gospelilaset kristillisdemokraatteja tai perussuomalaisia, vai onko joukossa muidenkin uskontokuntien edustajia?
- Anonyymi00048
Taitaa olla parasta pyöräilyä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423