Se tunne kun ostat halvimmasta kaupasta Prismasta ja saat 800 ekee bonuksia vuodessa. Laitat summan S-ryhmän osakerahastoon ja sijoituksesi arvo kasvaa tasaisesti 10 % vuodessa.
Kannattaa liittyä asiakasomistajaksi, jos varastuminen kiinnostaa.
Bonuksilla rikastuu
19
517
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin.varastuminen kiinnostaa.olet varmana Prisman mannekiini ja saat tästäkin bonusta kun täällä mainostaa arinaa.häpeä.jokainen tietää mitä tekee suunnilleen.no varustaudu nyt rauhassa kun saat uuden Prisman kun jossa voit ihailla bonusta.taidat olla vielä lestakin .voi helvetti.onnea boonustes kanssa ja varo.
- Anonyymi
50- senä velaton talo, kesämökki, uusi auto ja tilillä 100k.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50- senä velaton talo, kesämökki, uusi auto ja tilillä 100k.
Se on rahastaminen, mikä kannattaa.
- Anonyymi
Täällä toinen. Ja en ole lesta vaan ateisti, en kuulu kirkkoon ja äänestän sosdemia. Oon onnellinen uudesta prismasta kun se tulee työmatkan varrelle. Kun ajelen peltitehtaalta Pattijoelle kivaan hienoon omakotitalooni niin matkalla poikkean prismassa ostoksilla. Saaduilla bonuksilla tankkaan autoni. Kiva kun pääsee tekemään jouluostoksia uudesta kaupasta. Citymarketkin on kiva mutta huomattavasti kalliimpi ja plussia kerääntyy huonommin. Ja oon onnellinen kun saadaan jotain uutta kaupunkiin,ihan sama mitä. Seuraavaksi odotellaan Biltemaa.
- Anonyymi
Et ole pelti tehtaalla enään kauaa kun viikolla tulee ruotsista uutinen.kehuskele vaan lesta.pattijoki on niin tyhmä paikka että siellä si asu kuin lestat ja niiden sukulaiset ja rotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole pelti tehtaalla enään kauaa kun viikolla tulee ruotsista uutinen.kehuskele vaan lesta.pattijoki on niin tyhmä paikka että siellä si asu kuin lestat ja niiden sukulaiset ja rotat.
Kylläpäs olen,eläkkeeseen saakka. Tietäjät tietää ja ne ketkä ei tiiä,vikisee. Ja en ole lesta eikä sukulaisissa ole yhtään tavan uskovaistakaan.
- Anonyymi
Ei tuo teidän puska-prisma mikään ihme ole.älkää tuudittautuko siihen että saatte ikuisen elämän.katsotaan tilanne vuosien päästä niin oho.tyhmiä olette aivopestyjä kuten lestat ovatkin.potkikaa lentoja kasseille ry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs olen,eläkkeeseen saakka. Tietäjät tietää ja ne ketkä ei tiiä,vikisee. Ja en ole lesta eikä sukulaisissa ole yhtään tavan uskovaistakaan.
Oletko varmasti lesta tehtaalla ja kauanko.voipi olla että hommaa loppuu ja saat uuden vakanssin lammaspaimenena kirkon entisillä mailla.siinä pässi homma.terästä ei ssab tule Raahessa tekemään.jotain muuta pientä ehkä.tämänhän tietää kaikki.
- Anonyymi
Ja paljonkos pitää kuluttaa rahaa, että saa 800€ bonuksia?
- Anonyymi
800€
- Anonyymi
Reilut 40 000€. Reilu satanen joka päivä.
- Anonyymi
Mä käyn Citymarket Issa se on parempien ihmisten kauppa eikä mikään köyhien duunareiden paikka!
- Anonyymi
Saman olen huomannut. Mutta on se vaan tyhmää maksaa liikaa. Siksi prisma ja 5,5 %:n bonus päälle. Ai että.
- Anonyymi
Mää käyn Tennassa!!! Halpa hinta!!
- Anonyymi
tenat sulla on housussa.
- Anonyymi
Joo.varmasti rikastuu.kyllä mennyt tämä arinan palvonta Raahessa yli hilseen.ilmainen kyyti ja boonus päälle.voi helvetti teitä orjia.no nuolkaa ja kuolkaa.sitten saatte loppu bonukset.
- Anonyymi
Lapset ostaa myös prismasta. Heille jää rahastoiduista bonuksista muikeat perintörahat. Tuu sinäkin asiakasomistajaksi. Tuu.
- Anonyymi
T. Nokka pystyssä sitymarkettiin
- Anonyymi
Tai sitten autat naapureita kauppaan ostoksille kun pyytävät, et ota maksua mutta sovit että saat pistää omaan korttiisi bonukset?
Ei tietoa voiko sitä pitään lahjaverokäytäntönä, jonka voi saada verovapaana tiettyyn rajaan asti jokaiselta erikseen kolmen vuoden aika välin aikana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951