Ja jos joku ei niin tee hän joutuu siitä tilille joka vastaa kadotustuomiota
Jokaisen on uskottava Kristusta
12
99
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No johan vitsin murjasit.
- AnonyymiUUSI
Älkää hindut säikähtäkö. Esitän terroristi kristittyä välillä kun haluan testata miltä tuntuu olla aivopesty terroristi 😂 tuo oli vaan huumorilla tehty aloitus t exadventisti. Tuo on minu tekemän älkää säikähtäkö
- AnonyymiUUSI
Emme säikähdä.
- AnonyymiUUSI
Nauramme usein entisten kristittyjen (nykyisten hindujen) kanssa, koska kristityt kirjoittavat terroristi-viestejä, joissa he kertovat meille, kuinka paljon meidän pitäisi pelätä ja elää jatkuvassa pelossa. He eivät ymmärrä, että tutustumalla ”idän saatanallisiin oppeihin” poistetaan ihmisestä viimeisetkin pelon rippeet. Nauraamme aina terroristi-viesteille, ja nauru on hyväksi terveydelle, joten kiitos naurunaiheista.
- AnonyymiUUSI
Tulee vainoharhoja ja harhaluuloja ja pelkoja sekä psykoosin oireita somesta En pysty käyttämään sairauden takia
- AnonyymiUUSI
Sanoit kauan sitten, että olet lopettanut sosiaalisen median käytön, joten miksi jatkat sitä? Lisäksi ihmiset, jotka ovat tekemisissä kristittyjen kanssa, tulevat itsekin sekopäisiksi. Kristittyjen kanssa tekemisissä oleminen tekee jopa normaaleista ihmisistä sekopäisiä. Ehkä sairautesi on seuraus kristityistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit kauan sitten, että olet lopettanut sosiaalisen median käytön, joten miksi jatkat sitä? Lisäksi ihmiset, jotka ovat tekemisissä kristittyjen kanssa, tulevat itsekin sekopäisiksi. Kristittyjen kanssa tekemisissä oleminen tekee jopa normaaleista ihmisistä sekopäisiä. Ehkä sairautesi on seuraus kristityistä?
Niin olenkin käytän vaan nykyään viestintä sovelluksia ja sovelluksia missä voi keskustella ihmisten kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut kristittyjen kanssa kahteen vuoteen tekemisissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole käyttänyt pitkään aikaan enkä käytä sain vaan kiusaajia jota mun pää ei kestänyt skitsofrenian takia en uskaltanut edes kävellä lähikauppaan ilman paniikkikohtauksia ja pelkotiloja kun lopetin mieleni palasi normaaliksi. Tiktokkia kokeilin monta kuukautta sitten mutta se kerkesi olla yhden päivän kunne spoistin. Instagramia myös kokeilin mutta se tili ei ollut minulla kuin muutaman tunnin Ja ei ole edes youtube kanavaa minulla katson vain videoita mutten itse tee videoita enkä voi edes kommentoida kun en tee kanavaa. Aktiivisen sosiaalisen median käytön minä lopetin osasto reissun aikana poistin silloin kaikki tilini minua myös sillon kiusattiin rankasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole käyttänyt pitkään aikaan enkä käytä sain vaan kiusaajia jota mun pää ei kestänyt skitsofrenian takia en uskaltanut edes kävellä lähikauppaan ilman paniikkikohtauksia ja pelkotiloja kun lopetin mieleni palasi normaaliksi. Tiktokkia kokeilin monta kuukautta sitten mutta se kerkesi olla yhden päivän kunne spoistin. Instagramia myös kokeilin mutta se tili ei ollut minulla kuin muutaman tunnin Ja ei ole edes youtube kanavaa minulla katson vain videoita mutten itse tee videoita enkä voi edes kommentoida kun en tee kanavaa. Aktiivisen sosiaalisen median käytön minä lopetin osasto reissun aikana poistin silloin kaikki tilini minua myös sillon kiusattiin rankasti
"En ole ollut kristittyjen kanssa kahteen vuoteen tekemisissä"
On jo tarpeeksi haittaa, os olet tavannut heidät vain kerran, ja he tuhoavat terveytesi ja elämäsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"En ole ollut kristittyjen kanssa kahteen vuoteen tekemisissä"
On jo tarpeeksi haittaa, os olet tavannut heidät vain kerran, ja he tuhoavat terveytesi ja elämäsi.Eivät ole uskaltaneet sen älkeen kun sain skitsofrenia diagnoosin kerroi yhdelle kristittylle että näin harhoja ja hirviöitä eikä ole ees soittanut tai laittanut viestiä. VIkka annoin numeron. Tosin tavallinen adventistit se on
- AnonyymiUUSI
Kaikki kiusaajani katosi kuin tuhka tuuleen kun lopetin sosiaalisen median käytön nyt kaupungissani kukaan ei ole minua kiusannut enää sen jälkeen kun poistin kaikkin some tilit ja lopetin niiden käytön. Asun pienessä kaupungissa jossa melkein kaikki tuntevat toisensa mutta olen saanut olla rauhassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696107Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa594655Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444410Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612162Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331642odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1271497- 481431
- 341308