Odotin jotain kaunista ja kestävää, oliko mieleni harhaa joutavaa? Koin väreilyä välillämme, sinä kipinä ja minä tuuli, hehkumme yli arjen ja todellisuuden.
Sielumme kohtaa siellä mihin muut eivät pääse. Meidän taajuus, todellisuutemme antaa ruman maailman olla.
Vanhemmalle miehelle
51
670
Vastaukset
- Anonyymi
Ratiritiralla, tuli talvi halla!
- Anonyymi
Mitä yrität ilmaista tässä palstaäijän aloituksessa, miehen puolikas?😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tosiasian, että sulla on kusta päässäs ja paljon 🤣🤣
- Anonyymi
Tillin tallin tolloilija, näitä riittää kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään laittanut.
- Anonyymi
Love is in the air.
- Anonyymi
I like fryed sfuff sure
- Anonyymi
Kaunista aamua
https://www.youtube.com/watch?v=WAA3PRbZwaU&list=RDWAA3PRbZwaU&start_radio=1
.- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Monella naisella on ylimitoitetut odotukset.
- Anonyymi
No ei tartte esim flyygelia soitella kuitenkaan sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tartte esim flyygelia soitella kuitenkaan sentään
Haitarinsoittaja katolla ois jees.
- Anonyymi
Jep. Töllötetään somea ja elokuvia "tota mä haluun" sieltä tulee vaikka mitä ajatuksia vääristä viä asioita koko ajan. Varsinkin some kontrolloi nuoremman sukupolven ajatusmaailmaa, kun ylikuluttavat tiktokkia yms. Esimerkiksi naisille tyrkytetään minkälainen on idyllinen parisuhde ja mitä heidän tulisi odottaa miehiltä ja miehille tuutataan syitä miksei kannattaisi naisten takia vaivaantua. Kannattaa vaan mitää mieli avoinna. Ei voi pettyä, kun ei odota mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haitarinsoittaja katolla ois jees.
Mun katolle kun tulee sähisemään yksikin liskoihminen niin tulee äkkilähtö. Olen sangen kyllästynyt jatkuvaan sihinään ja sähinään kattorakenteissa ja väliseinissä. Kummallista korisevaa ääntä kuuluu myös ja outoja kynsimisen ääniä. Tämä saattaa kuulostaa jo aika pelottavalta mutta olen vanha tekijä ja ollut tekemisissä näiden perkeleiden kanssa jo pitkään. Kyllä ne aina kohdatessa silmille tulevat mutta jo muutama hyvin kohdistettu isku kirveellä kuonoon suitsii niiden menohaluja aika tehokkaasti. Usein ne kuitenkin sähisevät kovempaa kuin purevat. Se on lähes joka vuotinen riesa mutta joinain vuosina päästään vähemmällä jos ongelmayksilöt saadaan loukutettua jo heti alkukeväästä. Suomessa liskoihmiset eivät ole rauhoitettuja ja niitä pidetäänkin haitallisena vieraslajina. Loukuttaminen on suosittua mutta myös hyvin koulutettu liskonnoutaja tekee yhdessä yössä selvää jopa kymmenestä täysikasvuisesta yksilöstä. Se hämää liskoihmisiä matkimalla niiden käyttämää kutsu sähinää ja hyökkää pahaa aavistamattoman saaliin kimppuun välittömästi sen havaitessaan.
- Anonyymi
Tais olla ne sun tiukat teryleenit jotka rätisten sähköisinä kipinöi?
- Anonyymi
Magneetti vetää yhteen jos ne on oikeassa asennossa.
Kyllä se taajuus on varmaan sama, mutta naisen on lähestyttävä, tai annettava niin selvät lähestymis ohjeet ettei niitä puida oikeudessa.- Anonyymi
Enhän minä aiemminkaan ole sinua oikeuteen haastanut enkä lähestymiskieltoa sulle hakenut.. ..siksi koska satut olemaan juuri sinä :)
No joo, tässä taannoin kyllä hermot meni yhden toisen miehen kanssa joka ehdotteli törkeyksiä ja puristeli takapuolesta useampana eri iltana, se ei ollut yhtään suotavaa. Kunnon saarnan hänelle pidin ja olin vihainen ja käskin jättää minut rauhaan. Jos olisi jatkanut, olisin miettinyt jatkotoimenpiteitä kyllä.
-sivusta- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä aiemminkaan ole sinua oikeuteen haastanut enkä lähestymiskieltoa sulle hakenut.. ..siksi koska satut olemaan juuri sinä :)
No joo, tässä taannoin kyllä hermot meni yhden toisen miehen kanssa joka ehdotteli törkeyksiä ja puristeli takapuolesta useampana eri iltana, se ei ollut yhtään suotavaa. Kunnon saarnan hänelle pidin ja olin vihainen ja käskin jättää minut rauhaan. Jos olisi jatkanut, olisin miettinyt jatkotoimenpiteitä kyllä.
-sivusta-Mäkin haluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta-AE-on-flux -leffasta se sinä. Korsetti piälle, viulu kauniiseen käteen, Linda Lampeniusta lukemistoon, hyvä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta-Juurikin näin asian laita on ettet ole ruvennut aivan niin rajuihintoimenpiteisiin kohdallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin asian laita on ettet ole ruvennut aivan niin rajuihintoimenpiteisiin kohdallani.
Ootsäse tietoenatorilta? Hei mulla olisi idea saataisko kaapelit poikki kokonaan? Soneralle väänettiin vitunmoiset ja heti alkoi myynnit ja rahanpesut.
Tienaatteko vai provikalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin asian laita on ettet ole ruvennut aivan niin rajuihintoimenpiteisiin kohdallani.
400 miljardia tosta noin vaan, löps! Sulla on varmaan joku 3: n kone jenkkihieronnalla kun imailee tohon tahtiin. Joku turbiini-vetoinen lentokerosiinilla Lahden motaria on hauska kyllä kieltämättä rällää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
400 miljardia tosta noin vaan, löps! Sulla on varmaan joku 3: n kone jenkkihieronnalla kun imailee tohon tahtiin. Joku turbiini-vetoinen lentokerosiinilla Lahden motaria on hauska kyllä kieltämättä rällää.
Melkein lähtee lentoon jopa....
Siitä sitten emännät työsuhde-etuna enää sen jälkeen. Vai mitä?
T: Supo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein lähtee lentoon jopa....
Siitä sitten emännät työsuhde-etuna enää sen jälkeen. Vai mitä?
T: SupoTiekkö wincapita pisti päihin kuparia niin sai teiltä limitit irti. Hehe! Melkoista jälkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiekkö wincapita pisti päihin kuparia niin sai teiltä limitit irti. Hehe! Melkoista jälkeä.
5x, teiltäkin neljä Putin-kaapelia piilossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5x, teiltäkin neljä Putin-kaapelia piilossa.
Mielenkiintoinen ilmiö ryöstökaapelit, yhtäkkiä kun crediittiä ei ole muka ikinä ollutkaan niin ilmestyy spontaaneja räjähdyksiä joka paikkaan. Mahdoton valvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmiö ryöstökaapelit, yhtäkkiä kun crediittiä ei ole muka ikinä ollutkaan niin ilmestyy spontaaneja räjähdyksiä joka paikkaan. Mahdoton valvoa.
Näkyy vanha meininki jatkuvan, syytellään työmiehiä kun valvontaviranomainen imee omiin.
Ihmekään että muutellaan kaapelikeikkojen jälkeen muualle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy vanha meininki jatkuvan, syytellään työmiehiä kun valvontaviranomainen imee omiin.
Ihmekään että muutellaan kaapelikeikkojen jälkeen muualle.Mikä on tietysti sääli koska jälkipolvet totutetaan samaan. Synnyttää vaan osaavia roistoja ja Mustameri ei ikinä rauhoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tietysti sääli koska jälkipolvet totutetaan samaan. Synnyttää vaan osaavia roistoja ja Mustameri ei ikinä rauhoitu.
Se on teidän harteilla, kuten vänrikki Stååli jo tiesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on teidän harteilla, kuten vänrikki Stååli jo tiesi!
Terveisin, ISISi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin, ISISi.
Teidän pitäisi kommunikaatioreiteistä opettaa enemmän, melko yksinkertaista oppimäärää ihan melkein kaikille. Kaksi pistettä jossa jokin momentti vaihtuu toiseksi x= näin ja toinen pää =x näin ja siihen väliin haluttu vana.
Pitkälankajutut, ne juostiin kusten armeijassa ja stressautettiin heti ensin. Kansalaistaito, maahan jossa ei kommunikaatiota arvosteta pätkääkään.
Sillä teidät ryöstetään jatkuvalla syötöllä, ihan jatkuvalla ja te luulette niitä spontaaniksi.
Väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän pitäisi kommunikaatioreiteistä opettaa enemmän, melko yksinkertaista oppimäärää ihan melkein kaikille. Kaksi pistettä jossa jokin momentti vaihtuu toiseksi x= näin ja toinen pää =x näin ja siihen väliin haluttu vana.
Pitkälankajutut, ne juostiin kusten armeijassa ja stressautettiin heti ensin. Kansalaistaito, maahan jossa ei kommunikaatiota arvosteta pätkääkään.
Sillä teidät ryöstetään jatkuvalla syötöllä, ihan jatkuvalla ja te luulette niitä spontaaniksi.
Väärin.Yksi syy miksi Venäjä ei tule toimimaan on siellä potkitaan hobot linnaan ja myrkytetään kuoliaaksi, kukaan muu ei tiedota työpaikoista kuin kiertolaiset, euroopallakin eliitti ihan sokea. Rahat valuu hukkaan kuin seurata raamatun ohjeita "pidä huolta.... :kin".
Mikä sana puuttuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi syy miksi Venäjä ei tule toimimaan on siellä potkitaan hobot linnaan ja myrkytetään kuoliaaksi, kukaan muu ei tiedota työpaikoista kuin kiertolaiset, euroopallakin eliitti ihan sokea. Rahat valuu hukkaan kuin seurata raamatun ohjeita "pidä huolta.... :kin".
Mikä sana puuttuu?Kaapelia Saudeista: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e88f0b7-9784-49d3-ac71-f3f3c9c191ba
Pari päivää ja muistinne ei erottele taas tietolähdettä ollenkaan. "Mummokin jo siitä puhuu, taisi olla sen idea, ehkä perintöä jopa tiedossa?"
Äänestys pystyy ja kaikilla on käsi pystyssä, loistava idea taas kerran.
Poikkipuolisia ssanojakaan tuu kun Amerikassakin nämä jo tuttua juttua, turvallisuus ennen kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapelia Saudeista: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e88f0b7-9784-49d3-ac71-f3f3c9c191ba
Pari päivää ja muistinne ei erottele taas tietolähdettä ollenkaan. "Mummokin jo siitä puhuu, taisi olla sen idea, ehkä perintöä jopa tiedossa?"
Äänestys pystyy ja kaikilla on käsi pystyssä, loistava idea taas kerran.
Poikkipuolisia ssanojakaan tuu kun Amerikassakin nämä jo tuttua juttua, turvallisuus ennen kaikkea.Itäeurooppalaiset reitistä kukaan välitä, siellä puolet suomalaisyritksistä. "VALIO ennenkin jaloillaan pysynyt.
Nää ihmeet alkaa loppua kesken kohta kaikilta. Annatte helppoja koko ajan. HJK peluuttaminen Portugalia vastaan osaamistason nousemiseksi ei päde näihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäeurooppalaiset reitistä kukaan välitä, siellä puolet suomalaisyritksistä. "VALIO ennenkin jaloillaan pysynyt.
Nää ihmeet alkaa loppua kesken kohta kaikilta. Annatte helppoja koko ajan. HJK peluuttaminen Portugalia vastaan osaamistason nousemiseksi ei päde näihin....Ja kiitos energiayhtymille, siellä kuulemma soiteltiinkin lojaalisti kaapelit läpi ja 5/5 hoidettu pois päiviltä.
Kiitän ja kumarran kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Ei kiitos! Muistin taas ihanuutesi.
- Anonyymi
Jos ei muuta tee, kuin odottelee, odotteluksi se jääkin.
- Anonyymi
Muista toistella tän äijän ajattomissa provoissa tätä iskulausetta, ei se muilta pois ole
- Anonyymi
Odottelun sivussa voi tarjoilla itseään halukkaille. *vinkkivitonen
- Anonyymi
Miten lähestyä mielenkiintoista ihmistä hienovaraisesti. Nolaaminen olisi häpeällistä.
- Anonyymi
Toivoisin J-naisen elämääni ja yhdessä tutkiskelemaan elämän onnea ja maailmaa ympärillämme.
- Anonyymi
Palstamummo elää jossain hämärässä todellisuudessaan, suosittelen viestimään kohteelle. #tohtorikaikkonen, bepantenia anaalikipuun.
- Anonyymi
lol
- Anonyymi
Mummot varmaankin viittii pelleillä.
Te ootte mummot ja monet naiset sotkeneet juttuihinne.
Taitaa oma mummosi viestitellä.
- Anonyymi
Jos olet mies niin voi pyhä sylvi jos nainen; ilmaisuvoimaa vielä tarvitaan.
- Anonyymi
Ei ole sylvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sylvi
Oletko sitten J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sylvi
Sitähän sinä et tiedä täällä voi monenkin oma mummeli viestitellä ei ne teille siitä kerro!
- Anonyymi
Joten muistakaa ne käytöstavat netissä myös jos olette yleensä jotain oppineet elämässä .
- Anonyymi
Leveät hartiasi mielessäni, saanhan niitä miettiä edelleen iltaisin. Miltä tuntuu hivuttautua syliin peiton alle piiloon pahalta maailmalta. Vahva kätesi pienen käteni ympärillä, komea kasvojen luusto kasvojeni lähellä suojaa minua kaikelta turmeltuneisuudelta. Hymysi valaisee pimeän, sanasi säädylliset soivat kaulallani, sydämesi syke määrää rytmini. Tämä on rauha, tässä elämäni, olet voimani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512