Miksi juuri

Anonyymi-ap

Kasvoista pidät

42

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidän kaikesta hänessä.

• Anonyymi

❤️🫂

• Anonyymi

En tykkää. Ei oo kaunis.

• Anonyymi

Joo.

,,,

• Anonyymi

Kauneimmat ja suloisimmat luonnonkauniit kasvot ikinä. Siksi.

• Anonyymi

Älä höpötä, tuosta punastuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä, tuosta punastuu

Se vasta suloista onkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vasta suloista onkin..

Oletko joskus nähnyt punastuvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joskus nähnyt punastuvan

Jep.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lisään, että minä saan kutsua miestäni miksi haluan, koska minä olen VAIMO!

Siitä minäkään en tykkää, että TOISET HAUKKUU MIESTÄNI ja minun pitää vielä KUNNIOITTAA HEITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että minä saan kutsua miestäni miksi haluan, koska minä olen VAIMO!

Siitä minäkään en tykkää, että TOISET HAUKKUU MIESTÄNI ja minun pitää vielä KUNNIOITTAA HEITÄ.

Mieheni haluaakin olla Kreivi eikä Keisari…
        Kreivitären illallinen on kyllä yksi vanhimpia ohjelmia mitä olen lapsesta asti katsonut. Sekin ohjelma saa vieläkin nauramaan vaikka en lapsena edes ajatellut, että hovimestari humaltaui kokoajan. Kaikki vieraat oli kuolleet, mutta JUHLISTA EI LUOVUTTU.

Tuo kyllä sopii ehkä paremmin meille, koska sinähän olet kyllä oikeesti DRACULAN näköinen, kun aloin tarkemmin miettimään!
        Enhän minä muuten voi saada uusia HAMPAITA jos minusta EI TULE KREIVITÄR DRACULAA!

Lupaan, että MINÄ ISKEN DRACULANA HAMPAANI SINUN PERSEESEEN JOS ET MUUTEN SAA LIIKETTÄ NIVELIIN.

Minä en ole perehtynyt KREIVIKUNNAN asioihin, koska KREIVI DRACULA ON MIES.
        Hänellä on RASKAS ROOLI, että mielellään otan ROOLIN jossa minä käyn hoitamassa sinun hautaa jos satun muistamaan.

• Anonyymi

Maailman kauneimmat silmät ja ihana hymy 🤩☺️ tosin pidän koko paketista ❤️

• Anonyymi

❤️☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️☺️

Voi muru mulla on niin ikävä 🥺🫂

• Anonyymi

Miehellä on suudeltavimmat huulet ikinä. Tykkään kyllä ihan kaikesta hänessä.

• Anonyymi

Kauniisti laminoidut paksut kulmat ja huulipuna 😉

• Anonyymi

Tää ei ollu multa!

m-n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollu multa!

m-n

Mikäs viherpeukalo se multaa huutelee 🤣🤣

• Anonyymi

Sinä olet sievä

• Anonyymi

Ihana tuo murre 😍 mummu sano aina et oon sievä, hän oli pohjoisesta että siellä jossain varmaan sanotaan noin 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana tuo murre 😍 mummu sano aina et oon sievä, hän oli pohjoisesta että siellä jossain varmaan sanotaan noin 🤔

Sievä ei ole murresana, sitä käytetään joka puolella maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sievä ei ole murresana, sitä käytetään joka puolella maata.

Ehkä mutta enemmän kylläselvästi tietyillä alueilla!!

• Anonyymi

miehekkäät mutta ns söpöt kasvot<3

• Anonyymi

Sanna, rakastan sinua.

• Anonyymi

Siksi juuri ja sen takia. Minun rakas... ❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

ne on ihminen. Sydän ja elämä ja muu heijastuu kasvoihin. Ihmisen kasvoista näkyy ihminen, niiden kanssa eletään 🙂 🗽

• Anonyymi

Ihanat istuttavat kasvot.

• Anonyymi

Ei ollu multa ☝🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu multa ☝🏻

Sinussa ei ole mitään, ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Se tietty virnistys, jota ei varmaan itse noteeraa, saa mut joka kerta polvilleen. Ja ne huulet ja sänki.
      Viikset saattais kyllä lähtee, jos olis mun 😬

• Anonyymi

🐽🐽

• Anonyymi

Onhan se kivempi kuin että tuijottais vaan p*ppua ja t*ssejä.

• Anonyymi

tälläin ns rumana naisena ihastun aina kauniisiin poikiin. muut ei natsaa. ja mä en natsaa niille pretty faceille eli sikäli lirit housussa tänki takia

• Anonyymi

Komea. Mietiskelevä katse ja tuuheat kulmakarvat. Kiva hymy. Todella valkoiset hampaat. Nenä suora kuin veistoksella. Siksi.

• Anonyymi

Tummat hiukset ja tummat ripset on must hienon näköiset, koska itsellä ei ole

• Anonyymi

Miksi en pitäisi? Hän on ihana, tuollainen hurmuri 🥰 Päästä varpaisiin ja maasta taivaisiin 🫠

• Anonyymi

Kuka kenen

• Anonyymi

ihanuus aulis

• Anonyymi

Ihana hymy, kauniit silmät♥️

• Anonyymi

🎩
      👀
      🕷️
      👅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      163
      22123
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      65
      8786
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      64
      6192
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      178
      5802
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      314
      5252
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4816
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      79
      4422
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      80
      4231
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3760
    10. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      19
      2894
    Aihe