Anteeksi maalaisuuteni :D

Anonyymi-ap

Voisitko tuoda tupakkaa mulle?

Ja ennen ku joku valittaa ettei tiedä kenelle tai kuka niin otsikossa on selkeä tunniste miehelle.

8

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et osta itse?

• Anonyymi

Ei varmaan riitä ikä tai sitten heillä on pilu-palkka sopimus johon kuuluu tupakan osto…

Minun miehenikin mielestä pilu-palkka vaimo on parasta hän miehenä tarvii, mutta kunniansa loukanneet eivät hyväksyneet tuota vaan heidän mielestä minulle kuuluu maksaa palkkaa mieheni vaimona olosta.
        Meidän pitää vielä tehdä lapsia, koska meillä ei ole yhteisiä lapsia. Me oltu yhdessä tuolloin, koska minä halusin hoitaa omat asiat kuntoon.
        Oli kokoajan riitaa lasteni asioista joten minä päätin, että MINÄ EN TEE ENÄÄN LAPSIA. Minä olin sentään tehnyt jo 4 lasta ja minä olin 45vuotias!

Kunnianloukkaukset saa aikaan sen, että kaikki menee purkuun ja minä saa ELINKAUTISEN mieheni vaimona ja joudun tekemään lapsia. Saan palkkaa tuosta, mutta pitää vissiin mennä FACEBOOKIIN takaisin niin kaikki näkevät miten me hoidetaan omia lapsia ja minkä näköisiä he ovat.
        Minusta tuntuu, että siellä on ainakin 2 jotka haluaa myös uudessa suhteessa omia lapsia.
        Ehkä he haluavat kisailla meidän kanssa lasten kasvatuksesta vanhemmalla iällä.
        Minä kyllä luotan vakaasti siihen, että ME VOITETAAN!
        Jos ei muuta keksitä niin RYÖMITÄÄN VAIKKA koko perhe kauppaan niin EI TARVI MEILLE AINAKAAN VÄITTÄÄ, että ME EI OSATA TOIMIA LASTEN EHDOILLA!

• Anonyymi

Tuo on lainaus, jota et varmaan itse ole kirjoittanut. Etkä ole ainut, joka sen on kuullut tai sanonut. Joten tunniste on huono.

• Anonyymi

Ihan tuossa muodossa ei tota mulle sanottu
        pari kuukautta sitten mutta niin.......

• Anonyymi

Piippu tupakkaa naiselle?

• Anonyymi

Juu :) mist tiesit?

• Anonyymi

Ja ihan tupakkaa, ei vihreetä kiitos!

• Anonyymi

Tuhannen sätkämaakari. Täältä on kyläkaupat lopetettu eikä isommalle kirkolle ennen navetointeja ehi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9522
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      88
      2088
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe