Marin palaa?

Anonyymi-ap

22

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marin on toki tervetullut, mutta sanoisin että lähes mikä tahansa hallitus olisi nykyistä parempi. Orpopurra on sössinyt Suomen talouden rikkaille suunnatulla veroalellaan.

      • Anonyymi

        Rikkaat maksavat myös paljon veroja.


      • Anonyymi

        Työttömyys ja konkurssit senkun lisääntyy, lainataakka kasvaa, valtiontalous on pysyvässä epätasapainossa.

        Orpo yrittää epätoivoisesti nähdä jotain merkkejä paremmasta, vaikka ne ovat häviävän heikkoja. Purra taas yrittää kääntää katseen pois taloudesta morkkaamalla maahanmuuttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyys ja konkurssit senkun lisääntyy, lainataakka kasvaa, valtiontalous on pysyvässä epätasapainossa.

        Orpo yrittää epätoivoisesti nähdä jotain merkkejä paremmasta, vaikka ne ovat häviävän heikkoja. Purra taas yrittää kääntää katseen pois taloudesta morkkaamalla maahanmuuttajia.

        " Purra taas yrittää kääntää katseen pois taloudesta morkkaamalla maahanmuuttajia. "

        Eipä paljon muuhun ole aihettakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Purra taas yrittää kääntää katseen pois taloudesta morkkaamalla maahanmuuttajia. "

        Eipä paljon muuhun ole aihettakaan.

        Yhden asian puolue. Ei sitä olisi ikinä pitänyt valtaan päästää, varsinaan kun asia ei ole kovin merkityksellinen.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Yhden asian puolue. Ei sitä olisi ikinä pitänyt valtaan päästää, varsinaan kun asia ei ole kovin merkityksellinen.

        Hienoa että tunnustat SDP: n heikkoudet noin reilusti. Huono puoluehan se onkin, silkkaa mokuttamista vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyys ja konkurssit senkun lisääntyy, lainataakka kasvaa, valtiontalous on pysyvässä epätasapainossa.

        Orpo yrittää epätoivoisesti nähdä jotain merkkejä paremmasta, vaikka ne ovat häviävän heikkoja. Purra taas yrittää kääntää katseen pois taloudesta morkkaamalla maahanmuuttajia.

        Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra....Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Purra pakkomielteeseen?


    • Anonyymi

      Tätä talousneroa ei takaisin kaivata.

      • Anonyymi

        Tulee olemaan hauska seurata kun kelapummit ja toimistoporsaat menevät samaan kusetukseen taas kerran.

        Nauretaanpa sille!


    • Anonyymi

      Sanna on hyvä ehdokas kokoomukselle, sellainen riistoporvari oikeistolainen nykyään.

      • Anonyymi

        Paremminkin vihervasureille siksi, että on nyt saanut poliittista kokemusta lisää maailmalla sekoittamaan entistä enemmän suomen politiikkaa!
        T. Bertil Perversson


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei, luultavasti ei ole vieläkään kasvanut irti pissisten tavoista.

    • Anonyymi

      Mitä asiaan kommentoi mustan makkaran sisäänottaja pökälereuhka?

    • Anonyymi

      Tervetuloa! Kansa kaipaa leipää ja ennen muuta Sirkushuveja, sitähän jauhojengin mahtavat Peto on irti tanssivideot ovat - mitkä muuvit ja mikä meno!!

    • Anonyymi

      Nyt on Marinin vuoro uhriutua ja nostaa omaa häntäänsä. No siihen hänelläkin on oikeus. Vastuu jää kuulijalle, tai lukijalle. Medialta sitä nykyisin turha odottaa.

    • Anonyymi

      Osinko Sannuli komissaariksi unioniin….
      Se on vähintä mitä osinko Sannuli on ansainnut, kun on joutunut törkeän naisvihan kohteeksi, muiden huulipuna ”tyttöjen” hallituksen takia…
      Osinko Sannuli edistämään islamisaatiota eu:hun!

    • Anonyymi

      Toivottavasti palaa…oikein noita rovio.

      • Anonyymi

        sama mielessä 🤣


    • Anonyymi

      Alkaa Purran kolttu tutiseen jo, katsotaan mikä palkkiovirka tulee söpis blondille kun ministerin hommat on ohi.

    • Anonyymi

      Hevletin tulessako, hope so.

      • Anonyymi

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe