Ihmisillä tunnu vieläkään olevan mitään muuta puhuttavaa, vaikka mua ei kymmenen vuoteen oo ees näkyny missään vai onko se siks justiinsa... 🤷😕 Ku en ollutkaan semmonen ku luultiin!!
Kummallista ettei noilla
10
230
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus ois parasta kun vois vaan lähteä eikä palata
- Anonyymi
Niinpä sanos muuta. Vielä kauemmas kuin nyt
- Anonyymi
No ei tietenkään ollutkaan sellainen kuin luultiin, kun menneisyys on keksitty ja ehkä osittain jonkun toisen ihmisen! Tollot vaan tosissaan luulee, että ihminen voi muuttua niin paljon.
- Anonyymi
Kenelle on keksitty menneisyys ja millainen draama-laama keksii muille ihmisille menneisyyksiä?
- Anonyymi
Kyläpyörä
- Anonyymi
Haukut väärää naista
- Anonyymi
Nuo ihmiset voi aatella mitä tykkää, minua ei enää kiinnosta!! Itse tiedän mikä olen ja se riittää!!!
- Anonyymi
Ihan vinkkinä: yhden ihmisen etunimi on saatettu vaihtaa sellaiseen nimeen joka on tehnyt noloja/pahoja asioita.
- Anonyymi
Sanonpa vain ettei nimenvaihdos ole oikeutettua kuin minulle itselleni!! Näin ollen jos joku muu sen tekee asia on mitätön ja kumottu!!! Ei lainvoimainen eikä näin ollen oikeutettu. Vaikka mitään pahaa mä en edes oo tehnyt!!
- Anonyymi
Missä, kirkonkirjoissako? 😆
Vai jossakin kämäsessä feikkiprofiilissa, mitä tyhmät tuijottavat kuin mykkä... öh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345