🙄 ✂️ 🕶 miehille on näköjään täällä jäänyt lomaparta leukaan. En pelästyksissäni uskaltanut tuijotella. Toivottavasti ei ketään tuttuja ollut liikenteessä.
Ihan kuin olisi tullut ulkomaille
41
396
Vastaukset
- Anonyymi
Salaisia Tonttuja pesii pitkin metsiä
- Anonyymi
Joo ei kiitos mtn semmoisia
- Anonyymi
Marraskussa monet jättävät parran ajamatta movemberin takia. Se on kansainvälinen hyväntekeväisyyskampanja, jolla kiinnitetään huomiota miesten terveysongelmiin, varsinkin eturauhassyöpään.
Ne parrat oli sellaista pöheikköä, että on täytynyt olla ajamatta kauemmin kuin nämä kaksi marraskuun aamua.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ne parrat oli sellaista pöheikköä, että on täytynyt olla ajamatta kauemmin kuin nämä kaksi marraskuun aamua.
Jaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.
Niin koe on jääny ns radalle kuten palstaäijä tuossa yläpuolella ehdottaa? Mitä siitä homie
- Anonyymi
Kohta kaupungit ovat täynnä ulkomaalaisia partaisia tai kaapuisia kelamatuja.
- Anonyymi
Miten on marraskuu lähtenyt käyntiin?Minä suunnittelin jo kelle joulukortit tänä vuonna.
Viimeiset pyykit kesältä olen saanut kuivatettua. Nyt pitäsi alkaa järjestää niitä kaappeihin. Päiväpeitot, täkin ym. vien kellarikomeroon odottamaan seuraavaa kesää.
Joulukorteille mulla on käsin vihkoon kirjoitetut tiedot, kelle mitäkin olen lähettänyt. Lista on ikävästi lyhentynyt lähiomaisten poistumisen myötä, joten jonkinlainen masis on taas odotettavissa.
- Anonyymi
No voi kamala !! On se ihme kun nykyaikana kun pitäisi olla suvaitsevainen kaikkia kohtaan niin se ei koske parrakasta hetero miestä!
Meilllä oli töissä persoonallinen partatyyppi, joka polki töihin naisten sukkahousuissa ettei housunlahkeet kuraantuisi. Kahvitunnilla hän söi munkkia niin, että sokerit tippui sinne parran sisään. Tuli mieleen mitä kaikkea se parta kätkikään sisäänsä.
Mieletäni en tuominnut partoja vaan kerroin, että näkemäni parrat olivat pelottavia. Jokainen pitäköön partansa vaikka ne eivät välttämättä paranna ulkonäköä.
https://media.radaronline.com/brand-img/4yPdOFeqZ/0x0/2013/01/spl136790_001.jpg
- Anonyymi
👋🏻🧔🏻♂️🤚🏻
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hui! No makuasioista ei voi kiistellä!
Tykkäät kuitenki😘
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät kuitenki😘
Ei tarvitse kertoa, mistä pidän. Sillä näköjään osuu harhaan.
- Anonyymi
Että sellainen aivopieru ap vajakilta tänään(kin). Pysy siellä korvessasi, jos ihmisten näkeminen pelottaa 🥱🤡
Mun tekemiset ei kuulu palsta-anonyymille mitenkään. Voisit pysytellä poissa näistä aloituksistani. En ole missään korvessa edes ollutkaan! Nytkin asun Espoossa vilkkaassa lähiössä olevassa kerrostalossa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun tekemiset ei kuulu palsta-anonyymille mitenkään. Voisit pysytellä poissa näistä aloituksistani. En ole missään korvessa edes ollutkaan! Nytkin asun Espoossa vilkkaassa lähiössä olevassa kerrostalossa.
Mutta eksyit ilmeisesti Kontulan syövereihin!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksy sinä vaikka helkatin kuuseen.
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Kontula? Ei kai sentään täällä Espoossa.
P.S Helsingissäkin on 47 lähiötä.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Samaa mieltä kommentoijan kanssa.
Eiks oo ärsyttävää,haukutaan vajakiks yms..!aikuiset ihmiset kehtaa nimitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ook sää käyny koskaan at bad neighbourhuudit? Kutrn tullin kulmat? Sivusta Ulla T
- Anonyymi
Mikä tässä palstaäijän avauksessa oli mielestäsi ns jollain tavalla sisältörikasta kontsaa?
- Anonyymi
Nythän on MOVEMBER ja miesten ei tarvi ajaa partaa jos eivät halua.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä se kenellekään kuuluu jos tykkää pitää partaa.
Jos olisi eukko joka pyytäisi kauniisti niin voisihan sen ajaa parran pois voisihan sitä harkita.- Anonyymi
MMies!aja heti partasi...tv.Mnainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MMies!aja heti partasi...tv.Mnainen
Okei
🧔♀️🪒🧴
👨
Sivusta Aloitus kertoi vain näkemistäni parrakkaista miehistä. En tuominnut siinä mitään, vaan kerroin että säikähdin.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Aloitus kertoi vain näkemistäni parrakkaista miehistä. En tuominnut siinä mitään, vaan kerroin että säikähdin.
Niin kiinnostava teema tämäkin, palstasetä ketään diedenkään tuomitsematta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
🧔♀️🪒🧴
👨
SivustaMmies tietää kyllä, mitä mieltä olen mistäkin partakarvoista, joten eipä multa 😅
Mnainen
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulle, Ouluun, Turkuun ja Tampereelle kun menee, niin tuntuu ihan lähi-idältä ja afrikalta. Otan osaa siellä asuvien puolesta.
Ulkonäöltään erilaiset ihmiset osuvat silmään. Siksi tuntuu, että niitä olisi enemmän kuin onkaan.
- Anonyymi
Do not swipe the dust when angry big guy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981