tai läpinussittu naisella ? Tietääkö joku ? Onko tuo jokin fetissi ?
Millainen olotila on puhkinussittu
12
549
Vastaukset
- Anonyymi
-70 luvulla Ruisrokissa tyttöystävääni nussittiin koko yö. Kuinka monta kaveria ja montako kertaa, sitä en tullut laskeneeksi. Tuolloin hän sanoi olevansa aivan läpi nussittu.
- Anonyymi
Kyllä hyvin kiimaan nussittu vittu on hyvä pantava, jos siellä muutama lasti spermaa jo sisään heitetty, niin sitä parempi.
- Anonyymi
Seksi clubilla vaimoni sanoi: " Ei yhtään enään, mä oon ihan puhki nussittu". Ilmeisesti hän tarkoitti, että lähes kymmenkunta yhdyntää oli riittävästi.
- Anonyymi
Miehenä nussin 10 kertaa vuorokaudessa kahta naista niin olin varmasti jo kuiva ja puhkinussittu
- Anonyymi
muksuna mut raiskattii ja aisaatana oli kyllä puhkinussittu olo
- Anonyymi
Ehkäisypillerien keksimisen jälkeen ja ennen HIV.tä tuli joskus naitua paljaalla bändärinä. Ja joskus oli kyllä tuollainen olo.
- Anonyymi
Se on Heinolan palstatrollin fantasiaa kaikki!
Tämän tahtiin!
Täällä Heinolassa on ihana tytteli Raili 49 vapaana aina kun haluatte!
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Ota yhteyttä! Olen sinun! - Anonyymi
Parikymppisenä silloisen tyttöystävän kanssa meni aika villiksi yhtenä viikonloppuna ja harrastettiin aika paljon seksiä, käytännössä alettiin uudestaan heti, kun pystyi. Viimeiset kerrat kestivät aika pitkään ja sai suoraan sanoen tehdä töitä, että laukesi. Jossain vaiheessa hän sanoi, että alkaa jo vähän sattua ja kuulemma seuraavana päivänä oli paikat hellänä panemisesta.
- Anonyymi
Se on sellainen tila, ettei silloin enää tunne mitään, vaikka pantaisi kuinka kovaa lisää. Saa vaikka kuinka isoa tai monta tulla, ei mitään tuntoa tilanteessa.
- Anonyymi
Olis kiva kyllä isommalla porukalla joskus nussia naistaniin, että hänellä olisi tuollainen olo, vaikka koko viikonloppukin.
Ja mikään ei estä tapaamasta useamminkin.
M43 Satakunta - Anonyymi
Yksikin mies saa naiselle puhkinussitun olon.
- Anonyymi
Kun on päällä susta ja masteronkuuri, niin naiset valittavat tuota puhkinussittavana olemista. Silloin jaksaa kerta kerran jälkeen, vaikka ei enää satsi lennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512