Millainen olotila on puhkinussittu

Anonyymi-ap

tai läpinussittu naisella ? Tietääkö joku ? Onko tuo jokin fetissi ?

12

549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-70 luvulla Ruisrokissa tyttöystävääni nussittiin koko yö. Kuinka monta kaveria ja montako kertaa, sitä en tullut laskeneeksi. Tuolloin hän sanoi olevansa aivan läpi nussittu.

• Anonyymi

Kyllä hyvin kiimaan nussittu vittu on hyvä pantava, jos siellä muutama lasti spermaa jo sisään heitetty, niin sitä parempi.

• Anonyymi

Seksi clubilla vaimoni sanoi: " Ei yhtään enään, mä oon ihan puhki nussittu". Ilmeisesti hän tarkoitti, että lähes kymmenkunta yhdyntää oli riittävästi.

• Anonyymi

Miehenä nussin 10 kertaa vuorokaudessa kahta naista niin olin varmasti jo kuiva ja puhkinussittu

• Anonyymi

muksuna mut raiskattii ja aisaatana oli kyllä puhkinussittu olo

• Anonyymi

Ehkäisypillerien keksimisen jälkeen ja ennen HIV.tä tuli joskus naitua paljaalla bändärinä. Ja joskus oli kyllä tuollainen olo.

• Anonyymi

Se on Heinolan palstatrollin fantasiaa kaikki!
      Tämän tahtiin!
      Täällä Heinolassa on ihana tytteli Raili 49 vapaana aina kun haluatte!
      https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e

Ota yhteyttä! Olen sinun!

• Anonyymi

Parikymppisenä silloisen tyttöystävän kanssa meni aika villiksi yhtenä viikonloppuna ja harrastettiin aika paljon seksiä, käytännössä alettiin uudestaan heti, kun pystyi. Viimeiset kerrat kestivät aika pitkään ja sai suoraan sanoen tehdä töitä, että laukesi. Jossain vaiheessa hän sanoi, että alkaa jo vähän sattua ja kuulemma seuraavana päivänä oli paikat hellänä panemisesta.

• Anonyymi

Se on sellainen tila, ettei silloin enää tunne mitään, vaikka pantaisi kuinka kovaa lisää. Saa vaikka kuinka isoa tai monta tulla, ei mitään tuntoa tilanteessa.

• Anonyymi

Olis kiva kyllä isommalla porukalla joskus nussia naistaniin, että hänellä olisi tuollainen olo, vaikka koko viikonloppukin.
      Ja mikään ei estä tapaamasta useamminkin.
      M43 Satakunta

• Anonyymi

Yksikin mies saa naiselle puhkinussitun olon.

• Anonyymi

Kun on päällä susta ja masteronkuuri, niin naiset valittavat tuota puhkinussittavana olemista. Silloin jaksaa kerta kerran jälkeen, vaikka ei enää satsi lennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22