Rakastunut muhun
Etpä olisi koskaan
28
512
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin toivot mies? 😔💛
- Anonyymi
En niin. Ihastuin yhteen mieheen. Ei ole täällä, uskon ja toivon että käyttää aikansa paremmin.
- Anonyymi
Voi olla että en, jos oltais tutustuttu kunnolla. Vaikea sanoa .
- Anonyymi
Olen rättiväsynyt tästä viikonlopusta. Ymmärtäisit jos tietäisit. Nyt tässä hetken. Naiselle johon rakastuin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
K?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K?
Minkä ikäiselle k- naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäiselle k- naiselle?
30+.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 .
Ei ollut koolle.
- Anonyymi
Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä :)
Kauniita unia :)
- Anonyymi
Välillä toivon, että en olisi. Ja siinä tilanteessakin ajattelin, että on jotenkin liikaa.
- Anonyymi
Niimpä. En uskonut et satutat mua niin.
- Anonyymi
se on voi voi jos joku herättää mussa jotakin niiin melkeen tulee tunne että pitäs si saadakki keinolla millä tahansa.., semmmone sissi
- Anonyymi
Pitäs saada mitä syyte raiskauksesta saattas olla ehkä osuvin saanti sun kaltaselle
- Anonyymi
Pitäs saada mitä syyte raiskauksesta saattas olla ehkä osuvin saanti sun kaltaselle
- Anonyymi
Virhe oli kai ihastua yhteen naapurin naiseen, oli jakorasia. Harmillista kun olin uusi alueella enkä tuntenut, en kyllä tunne vieläkään.
- Anonyymi
Jaa eikö nämä tällaiset kälyiset jutut synny paradoksaalisesti just ku kukaa ei tunne? Tai toinen vaihtoehto, on jakorasia ku ottikin toisen följyyn sillon kerran kolme kesää sitten. Olipa vakuuttava novelli tämäkin gubbe. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa eikö nämä tällaiset kälyiset jutut synny paradoksaalisesti just ku kukaa ei tunne? Tai toinen vaihtoehto, on jakorasia ku ottikin toisen följyyn sillon kerran kolme kesää sitten. Olipa vakuuttava novelli tämäkin gubbe. T naiselta
Tällaisissa skenaarioissa minkä ns keskellä kuvasin ei jäis ainakaan loputtomiin harmittamaan, että oisko sittenkin pitänyt
- Anonyymi
En kadu mitään. Juuri niin oli tarkoitettu.
- Anonyymi
Miksi toivot niin? Itse toivon samoin. Se oli elämäni suurin virhe.
- Anonyymi
Voi olla miksi turhaan rakastua ihmiseen joka ei osaa rakastaa kuin itseään maksaako edes vaivaa noi mun mielestä ihan kätevä vastaus tämänkaltaiseen kysymykseen
- Anonyymi
Enpä olisi tosiaan.
- Anonyymi
on vaikea rakastua silloin jos joku yrittää haalia tiettyyn muottiin, mitä pakenee. en ottaisi takaisin yhtäkään exää 🙂 enkä tilalle saman tyyppistä 🙂
- Anonyymi
Juoksenko pakoon täydellistä kroppaa, voi mua. Kostoperse, kyykkää!!! 😮💨 Ei jaksa... 😑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksenko pakoon täydellistä kroppaa, voi mua. Kostoperse, kyykkää!!! 😮💨 Ei jaksa... 😑
Mulla on ollu n kakskymppisestä lähtien ei vaadi huoltoa siellä se perässä pyörii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollu n kakskymppisestä lähtien ei vaadi huoltoa siellä se perässä pyörii
That’s right lil brat
- Anonyymi
Vastaan sun aloitukseen toiselle.
Olet oikeassa.Helvetti oli irti ja nyt jatkunut 2,5 v.
Ripäs voinut tietää miten moni oli jäänyt roikkuu häneen ja osa jotka olivat saaneet rukkaset olivat katkeria ja minähän siitä saan kärsiä.
Mietin meneekö se hlvetti ohi sen jälkeen kun on lopettanut rakastamasta?Pitääkö etsiä joku sopimus kulissi rauhoittavan niitä naisia ja myös miehiä. - Anonyymi
Anteeksi siitä. Hän ei kyllä joudu kuulemaan minusta enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345