Jos ette koe lestadiolaisia suuntia omaksenne, tai joku lestadiolainen ei hyväksy uudistuneita ajatuksianne, haluan ilolla kertoa, että on myös muita vaihtoehtoja olla uskovainen!
Itse kuulun efesouskovaisiin.
Meitä on sellaiset 15 efesouskovaista pohjoissuomessa metsän keskellä, jota me efesouskovaiset kutsumme "metsäsuomeksi".
Meidän herätysliikettä ei ole rekisteröity, Jeesus on kuitenkin tietoinen liikkeemme olemassa olosta.
Vaikka meitä efesouskovia onkin vähän, on meillä silti kaksi puhujaa.
Vietämme tilaisuuksia kodeissamme sekä näin kesäiseen aikaan myös metsässä.
Emme ilmoittele menoistamme. Mutta jos satut metsäretkellä törmäämään meihin, ilomielin otamme teidät vastaan. Efesouskoon on helppo tulla. Ei tarvitse, kuin uskoa Jeesukseen. Emme vaadi mitään maksuja emmekä vaadi kirkon jäsenyyttä.
Kasteellakaan ei ole mitään merkitystä.
Ja meidän puhujat eivät saa puhumisesta palkkaa.
Puhujamme puvuvat vapaaehtoisesti.
Ja emme vaadi ihmisiä edes kuulumaan efesouskoon.
Tärkeintä on, että löytää Jeesuksen ja sen kautta sisäisen rauhan!
Etsikäät, niin te löydätte!
Ehkä löydätte Jeesuksen jostain helluntaiseurakunnasta, kirkosta tai kristillisiltä musiikkifestareilta.
Etsikää Jeesusta sieltä, missä hänen nimeänsä huudetaan!
Ehkä löydätte Jeesuksen myös meidän kautta!
Tärkeintä on, että löydätte!
Siunausta!
T:EfeSofia
(efesouskovainen
Etsittekö seurakuntaa
EfeSofia
2
499
Vastaukset
- vai sellaisia
Heh, heh, sellaisia metsäsuomalaisia, juu
- Vesa
Joo mä etsin kokoajan mutta en löydä, kauankohan menee. Kauan muilla on kestäny. Jos mä oon etsinyt 12 vuotiaasta eli 24 vuotta, niin mitä veikkaat alkaako tuntuu turhauttavalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734