Jos ette koe lestadiolaisia suuntia omaksenne, tai joku lestadiolainen ei hyväksy uudistuneita ajatuksianne, haluan ilolla kertoa, että on myös muita vaihtoehtoja olla uskovainen!
Itse kuulun efesouskovaisiin.
Meitä on sellaiset 15 efesouskovaista pohjoissuomessa metsän keskellä, jota me efesouskovaiset kutsumme "metsäsuomeksi".
Meidän herätysliikettä ei ole rekisteröity, Jeesus on kuitenkin tietoinen liikkeemme olemassa olosta.
Vaikka meitä efesouskovia onkin vähän, on meillä silti kaksi puhujaa.
Vietämme tilaisuuksia kodeissamme sekä näin kesäiseen aikaan myös metsässä.
Emme ilmoittele menoistamme. Mutta jos satut metsäretkellä törmäämään meihin, ilomielin otamme teidät vastaan. Efesouskoon on helppo tulla. Ei tarvitse, kuin uskoa Jeesukseen. Emme vaadi mitään maksuja emmekä vaadi kirkon jäsenyyttä.
Kasteellakaan ei ole mitään merkitystä.
Ja meidän puhujat eivät saa puhumisesta palkkaa.
Puhujamme puvuvat vapaaehtoisesti.
Ja emme vaadi ihmisiä edes kuulumaan efesouskoon.
Tärkeintä on, että löytää Jeesuksen ja sen kautta sisäisen rauhan!
Etsikäät, niin te löydätte!
Ehkä löydätte Jeesuksen jostain helluntaiseurakunnasta, kirkosta tai kristillisiltä musiikkifestareilta.
Etsikää Jeesusta sieltä, missä hänen nimeänsä huudetaan!
Ehkä löydätte Jeesuksen myös meidän kautta!
Tärkeintä on, että löydätte!
Siunausta!
T:EfeSofia
(efesouskovainen
Etsittekö seurakuntaa
EfeSofia
2
480
Vastaukset
- vai sellaisia
Heh, heh, sellaisia metsäsuomalaisia, juu
- Vesa
Joo mä etsin kokoajan mutta en löydä, kauankohan menee. Kauan muilla on kestäny. Jos mä oon etsinyt 12 vuotiaasta eli 24 vuotta, niin mitä veikkaat alkaako tuntuu turhauttavalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982