Mun pillu kaipaisi hyvää kunnon kielihoitajaa joka nuolisi mua huolella työntäen välillä kieltä sisälle kunnes tulisin rajusti sun kasvoille. Jos koet että olisit tähän sopiva henkilö niin laitappa vastausta siten että voin ottaa suoraan sinuun yhteyttä ja sopia jatkoista.
Löytyykö +60v. pillunnuolijaa Kymenlaaksosta?
14
837
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia löytyy joka pitäjästä ja kylästä.
- Anonyymi
Voi kun löytyisi! Saisi nuolla oikein kunnolla
- Anonyymi
Voi kun löytyisi! Saisi nuolla oikein kunnolla
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Kerro ensin itsestäsi?
KM- Anonyymi
Sata viiskyt kiloa elopainoa ja pillu höyryää kuin tulivuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata viiskyt kiloa elopainoa ja pillu höyryää kuin tulivuori.
No kuka kysy sun painoo. Työnnä vaikka jäisiä kalapuikkoja pilluus kyllä se siitä jäähtyy.
- Anonyymi
molemminpuolin suuseksi todella hyvää..
- Anonyymi
nuoleko perperin
- Anonyymi
Kik Mie65xyz
- Anonyymi
Siis löytyy toki ja heti alkuun voin sanoa että maailma on täys itseään täys olevia ukkoja jotka lupaavat kuun taivaalta ja taivaallisia orkkuja..en lupaa mutta lupaan nuolla totaaliseen loppuun asti.
- Anonyymi
Moikka Ihana kuulla että vielä löytyy kypsiä fiksuja naisia joille kielihoito on tärkeää..kun tänäpäivänä halutaan vaan pilluun munaa samantien..rakastan nuolla haaroja , pitkään ja syvältä
- Anonyymi
Mä olen yli 50v yksin oleva mies. Vaikka periaatteessa tekisi vaikka mitä, niin en kyllä netistä kysele.
- AnonyymiUUSI
Kysyttiin pillunnuolijaa niin miksi edes vastasit kommenttiin jos tämä väylä ei ole itsellesi vaihtoehto?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252084Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881909Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11444Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241327Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481247Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351109