Mun pillu kaipaisi hyvää kunnon kielihoitajaa joka nuolisi mua huolella työntäen välillä kieltä sisälle kunnes tulisin rajusti sun kasvoille. Jos koet että olisit tähän sopiva henkilö niin laitappa vastausta siten että voin ottaa suoraan sinuun yhteyttä ja sopia jatkoista.
Löytyykö +60v. pillunnuolijaa Kymenlaaksosta?
16
1463
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia löytyy joka pitäjästä ja kylästä.
- Anonyymi
Voi kun löytyisi! Saisi nuolla oikein kunnolla
- Anonyymi
Voi kun löytyisi! Saisi nuolla oikein kunnolla
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Kerro ensin itsestäsi?
KM- Anonyymi
Sata viiskyt kiloa elopainoa ja pillu höyryää kuin tulivuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata viiskyt kiloa elopainoa ja pillu höyryää kuin tulivuori.
No kuka kysy sun painoo. Työnnä vaikka jäisiä kalapuikkoja pilluus kyllä se siitä jäähtyy.
- Anonyymi
molemminpuolin suuseksi todella hyvää..
- Anonyymi
nuoleko perperin
- Anonyymi
Kik Mie65xyz
- Anonyymi
Siis löytyy toki ja heti alkuun voin sanoa että maailma on täys itseään täys olevia ukkoja jotka lupaavat kuun taivaalta ja taivaallisia orkkuja..en lupaa mutta lupaan nuolla totaaliseen loppuun asti.
- Anonyymi
Moikka Ihana kuulla että vielä löytyy kypsiä fiksuja naisia joille kielihoito on tärkeää..kun tänäpäivänä halutaan vaan pilluun munaa samantien..rakastan nuolla haaroja , pitkään ja syvältä
- Anonyymi
Mä olen yli 50v yksin oleva mies. Vaikka periaatteessa tekisi vaikka mitä, niin en kyllä netistä kysele.
- Anonyymi
Kysyttiin pillunnuolijaa niin miksi edes vastasit kommenttiin jos tämä väylä ei ole itsellesi vaihtoehto?
- Anonyymi00021
Moikka vihdoinkin hiukan kypsempää naista tarjolla,,todellakin löytyy , missäpäin itse olet ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108