Mikset päästä

Anonyymi-ap

Irti?

42

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska rakkaus.

• Anonyymi

hän joka esiintyy minuna ei päästä irti, on vienyt jo paljon minua. varmaan tykkää kunnolla esiintyä minuna. ihana on ollut tuntea itsensä taas omaksi itseksi, joku ainakin päästänyt jo irti.

• Anonyymi

Miksi itse et päästä?

• Anonyymi

Koska haluan tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluan tietää

Et sä täältä mitään saa tietää.

• Anonyymi

Koska tahtoisin että se nainen heräisi joka aamu kertomaan minulle kuinka rakas olen. Niin minäkin tahtoisin herätä kertomaan.

• Anonyymi

Minkälainen nainen? Kuka nainen?

• Anonyymi

Pitäisikö myös laulaa joka päivä hyvää huomenta sinulle leivonen simmuuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö myös laulaa joka päivä hyvää huomenta sinulle leivonen simmuuta?

Ois kiva sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen nainen? Kuka nainen?

Semmoinen kenelle haluaisin joka aamu kertoa miten rakas on, ja joka iltakin, ja olla hänelle aina kiltti ja uskollinen. Mutta en tiedä voinko olla hänen rakas. Pitää jotenkin saada selvyys tähän.

• Anonyymi

Olan riippuvainen tästä tunteesta, josta haluan eroon.

• Anonyymi

Ehkä hän, pahantahdon lähettiläs luottaa kirjaimellisesti nääs moukan tuuriin?

• Anonyymi

Sinä se kuulostat niin hyväntahdon lähettiläältä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se kuulostat niin hyväntahdon lähettiläältä....

No vertailuasetelmaan nääs ryhdyn heti esim sun ym rinnalla👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vertailuasetelmaan nääs ryhdyn heti esim sun ym rinnalla👍

Kerro tämä myös sille paikalliselle merirosvojen papukaijalle joka sloganejas toistelee

• Anonyymi

Ristus mitä settiä ja shaibaa. Ei auta, mars etiäppäin ku suolla rämpii irrotakseen. Se on sentään jokaisen oikeus ja kohtu. Päästää irti.

• Anonyymi

etsitään toinen keino millä pääset samantapaiseen itse. Miksi et hyödynnä itseäsi oikein. Kansainvälistä, kosmetiikka markkinointia, johtajuuden opiskelua. varmasti sinulle kaikkea on ku pääset pois vihasta. jos unohdat rahan ja etsit polkua arkeen ja niihin perhejuttuihin, sovintoon.

• Anonyymi

yritin jo ehdottaa sinulle estenomikoulutusta. näillä jutuilla ei ole väliä sopii tosi moneen. ja uusioperhe, uusi lapsi ei ole pois suljettua.

• Anonyymi

Wtf???

• Anonyymi

Kyllä minulla väri- pelisilmää löytyy juippi

• Anonyymi

Mission impossible. Ja pari jatko-osaa.

• Anonyymi

🍿 Jännittävää...

• Anonyymi

Olen kuin ahvena E-naisen verkossa.

• Anonyymi

Tunteista ei niin vain lasketa irti, mutta irti voi laskea toiveesta, että suhde kehittyisi. Voi hyväksyä sen tunteen ja antaa sen olla.

• Anonyymi

Eräälle tiedoksi, olen päästänyt irti. Tänään karmiva aavistus heräsi, ehkä pidän enemmän vapaudestani kuin siitä itsestäni millaiseksi muutuin kuviossamme. Molemmilla on varjomme ja epävarmuutemme, haluaisin että nämä eivät veisi meitä erilleen. Haluaisin, että uskaltaisimme opetella kohtaamaan kaiken avoimesti, mutta pelkään pahoin, että se olisi liian raskasta.

Haluaisin, että osaisimme ja uskaltaisimme rakastaa, heittäytyä, olla me, tuli mitä tuli itsemme onnellisina yksilöinä säilyttäen, mutta yhdessä rakastaen.

• Anonyymi

Minusta tuntuu tänään että irtaudun kehostani ja jätän se suorittamaan robottina. En jaksa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu tänään että irtaudun kehostani ja jätän se suorittamaan robottina. En jaksa enää.

Voi, voisinpa antaa halauksen❤️

• Anonyymi

Haluaisit suhteen ja rakastaa mutta et halua ja olet päästänyt irti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voisinpa antaa halauksen❤️

Kiitos ajatuksesta. Voisin hajota. Mutta tiedän että tää olo vielä paranee. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ajatuksesta. Voisin hajota. Mutta tiedän että tää olo vielä paranee. Kiitos.

Paranee se😊🫂

• Anonyymi

Kun et ole pyytänyt.

• Anonyymi

Minä aion kysyä häneltä suoraan, kun näen hänet, että haluaako hän, että unohdan. Jos hän niin haluaa, niin sitten päästän irti.

Sivusta

• Anonyymi

Koska rakastan sinua mies 🩵

• Anonyymi

Kukaan ei ole kertonut miten se onnistuu.

• Anonyymi

Olen kovasti omalla kohdallani miettinyt tätä. Takana päin on ajat, jolloin menisin etsimään jotain elämänkumppania itselleni. Minulla on oma agenda, mille elän. Jotta jaksan tätä velvollisuuttani toteuttaa, tarvitsen siihen innoittajan. Hän on viimeinen, antakaa minun pitää muistoistani kiinni. Haluan säilyttää sen tunteen itselläni, mitään muuta en odota. Tässä on joutunut paljon käyttämään mielikuvitusta, että jaksaa kahlata pskassa. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain luovaa, joka auttaa rakkaimpiani selviytymään tässä kovassa maailmassa. Laitan itseni pelikentälle likoon. Huomennakin. Teen oman parhaani.

• Anonyymi

Muistatko olla oma itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatko olla oma itsesi.

Juu. Nytkin ostin pullon viinaa, kun en saanut huumeita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miten luulisit sen onnistuvan ku varastit mun sydämen ❤️🥺

• Anonyymi

Koska en halua sukulaisen kanssa olevan yhdessä

• Anonyymi

Koska vaimosi kieroilee niin, ettei se jätä jälkeensä mitään muita vaihtoehtoja. Olen pahoillani.

• Anonyymi

Kieroilee? Tarkoititko rakastaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7795
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5891
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5380
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5273
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4612
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2323
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      3
      1196
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1165
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1016
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      974
    Aihe