Ymmärrän vastentahtoisessa ahdistelu mielessä lähetettyjen kuvien olevan ikäviä, mutta muuten?
Itse, miehenä nautin naisten intiimeistä kuvista.
Onko kullikuvat naisiata niin ikäviä kuin julkisesti sanotaan?
25
237
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei minusta ne ole ikäviä. Mutta kaikki eivät ehkä tykkää. Kannattaa kysyä ensin, saako lähettää intiimejä kuvia.
- AnonyymiUUSI
Oletko itse saanut niitä, mistä?
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse saanut niitä, mistä?
ApOn miehet niitä lähetelleet, kos on esim jossain netin seuranhakupalstalle ollut ilmoitus ja on jonkin aikaa viestitelty. En koe niitä mitenkään loukkkaavina vaan pikemminkin kiihottavina. Mutta olen itse hyvin intohimoinen ja vapaamielinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On miehet niitä lähetelleet, kos on esim jossain netin seuranhakupalstalle ollut ilmoitus ja on jonkin aikaa viestitelty. En koe niitä mitenkään loukkkaavina vaan pikemminkin kiihottavina. Mutta olen itse hyvin intohimoinen ja vapaamielinen nainen.
Jos löytyy jokin toinen alusta, esim kik, niin saisiko mahdollisesti, tutusttuamme, jos tuntuu oikealta, niin lähettää kullikuvan?
Ap
Ps. Olen itsekin HYVIN vapaamielinen, enkä tuomitse.
- AnonyymiUUSI
Olen poistanut Kik:n, mutta voin ladata uudelleen.
- AnonyymiUUSI
Onnistuuko lataamaan?
Ap - AnonyymiUUSI
Toivottavasti laitteesi ei hajonnut, kun latasit kikiä😜
Olisi mukava saada yhteys.
Ap
- AnonyymiUUSI
Tykkäätkö lähetellä kuvia?
- AnonyymiUUSI
Lataa ihhmeessä. En ole kuvien lähettelystä erikoisesti kiinnostunut. Minua kiinnostaa kahden välinen kiihoittava kanssakäyminen. Kun ei ole fyysistä kontaktia, niin kuvat antavat sanalliseen kanssakäymiseen lisä potkua.
Ap
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään laitella itsestäni nudena.
Elsa18- AnonyymiUUSI
Onko sulla kik?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik?
Ei oo sit..
Elsa18 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sit..
Elsa18Lataa se. Helppo, nimet pysyy piilossa eikä tarvitse avata viestejä jos ei halua.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lataa se. Helppo, nimet pysyy piilossa eikä tarvitse avata viestejä jos ei halua.
ApJa on ilmainen
Ap - AnonyymiUUSI
Saiskos sun yhteystietoja Elsa18?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saiskos sun yhteystietoja Elsa18?
Saitko sen kik sovelluksen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saitko sen kik sovelluksen?
T. Ap
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti moni osallistuu keskusteluun ja häviää.
Eikö yhtäkään naista kiinnosta, niin että voisi vaihtaa ajatuksia?
Ap - AnonyymiUUSI
Miten on naisten oma kuvien kanssa?
Lähettääkö naiset semmosia miehille? - AnonyymiUUSI
Mulle voi lähettää, [email protected]
T: 16-v blondi- AnonyymiUUSI
Kiitos, mutta oot vähän nuorempi, kuin mitä kokisin mukavaksi itselleni.
Sori
- AnonyymiUUSI
Onko tähän keskusteluun enää kiinnostuneita naisia.
Tulin just saunasta😜
Ap - AnonyymiUUSI
Mä sormetan just peiton alla..
Snäp sini_thil
Oon kuustoista ja Kuopio..- AnonyymiUUSI
Vähän nuori 🤔
Löytyykö kik?
- AnonyymiUUSI
Anyone, someone?
Eikö naisilla ole tähän omaa kantaa?
Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386832Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245141Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652399Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242253- 782092
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391960odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784