Himoitsen isoa kullia. Näin syksyllä kun saa kunnon panon perseeseen niin piristää se vaan mieltä. Joka syksy nousee himot pilviin ja pakko mennä uimahalliin vähän katselemaan 🤭
Himot oottaa vallan
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Miten isoja himoitset?
- AnonyymiUUSI
niin isoo kun vaan löytyy
- Anonyymi
Toivottavasti joulupukki tulee tyhjentämään pussinsa jouluna. Vielä kun ottaa tonttupojan seuraksi, niin jopa onkin antoisa joululahja.
- Anonyymi
Isoa kullia tekee aina mieli ja mielellään ottaa eri miehiltä.Isot kullit on vaan niin ihania.
- AnonyymiUUSI
videosta katsoin kun mies sai isoa mietin mahtuiskuisko minuunkin tommonen pakko kokeilla jos löytää sellasen
- AnonyymiUUSI
Oon 17v poju. Uimahallissa Haistelen aina koululaisten boxereita jos ne ei oo lukittu. Ahh otan pojun just vaihdetut boxerit haistan niitä ja runkkaan siinä pukkarissa. Joskus mul oli kulli ihan kovana olin levittänyt liukkaria siihen ja korokkeella yhden teinipojan boxerit. Koska se oli vaa heittänyt ne siihen. Ja lähtenyt suihkuun. Hieroin niitä alkkareita, haistelin ja nuolin. Olin melkee tulossa nii kuvasin simpukka puhelimella ne 14v pojun alkkarit siinä ja mä runkkaan mällit niitten päälle. Sanoin videolle kuinka kiimaselta ne tuoksu ja et kuinka tiukka pylly sillä pojalla oli. Se poika yhtääkkiä tuli takaisin. Siinä kuvasin ja runkkasin. se näki ku vedin käteen, se punastu vähän, en voinu ku voihkia ja runkata liukasta kullia, sen uimahousuissa alko seisoo vitun kovana otin sen boxerit käteen levitin niitä ja haistelin, se näki et ne on sen boxerit, se katto suu auki ja sano tykkäksä haistella mun alkkareita, vastasin vittu ahh mä tuun sun takii poju sano jotain, sano mitä mä teen. Sä mälläät mun boxereihin. Sanoin nii sul on niin tiukka peppu sä tuoksut niin kiimaselta. Kullista Rupes pursuamaa Mälliä sen boxereille ja korokkeelle kaapin oviin ja lattialle. Sanoin ei vittu anteeks, älä kerro kellekkää. Se sano vitun homo mun boxerit on ihan spermaset. Laitoin omia alkkareita jalkaan ku sen kaveri tuli pukkariin. Se näytti heti sen kaverille et joku pervo on mällänny sen alkkareihin ja kaikkialle. Kiihotuin uudelleen ja ku ne pojat lähti suihkuun menin perässä ja katoin niitä ja runkkasin ne vaa kikatti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27017566Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18812481Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736212MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345148Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775038Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.574184Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003702NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673486Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463169